Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilyttää, kun mies aina pois

Vierailija
02.03.2017 |

Olen vauvan kanssa kotona ja mies ei osallistu muuhun kuin laskujen maksuun.

On Aina töissä, tyyliin 9-23. Jos tulee ajoissa, niin on kotona klo 19. On johtavassa asemassa. Työskentely on lisääntynyt yön puolelle puolisen vuotta sitten, aiemmin tuli kotiin klo 18-19.

Soitin pari pv sitten miehelleni klo 20.30, kysyin onko toimistolla. Eipä ollut, vaan harrastuksensa parissa, ollut kuulemma jo pari h. Eli todennäköisesti tekee tätä enemmänkin, antaa mun luulla, että ontöissä, mut onkin ihan muuallla.

Hän lähtee poikien kanssa reissuun kesällä. Ehdotin, että mennään yhdessä matkalle nyt keväällä, koska palaan kesällä töihin. Hän ehdotti, että ei nyt, koska on kiirettä töissä. Että mennään sit kesällä. Mä sit siihen, etten halua juuri ennen töihin paluuutani tehdä pitkiä ja raskaita matkoja. Tuli ihan mieleen, ettei halua matkailla perheen kanssa minnekään, ja pitkittää matka-asiaa.

Oon myös miettinyt, voisitko hällä olla toinen nainen. Mieheni on kuitenkin seksiaddikti, enkä tältä yh-väsymykseltäni jaksa mitään maratonseksejä joka ilta. Tuli vaan mieleen, sillä jos hänellä olisi joku nainen, niin olisi hänen varmaan vaikea selittää naiselle, miksi matkailee vaimonsa kanssa. Jos vaikka mies on aatellut, että jättää mut kun töihin palaan. Ja lupaillut panolleen jättävänsä mut.

Sinne poikien retkelle lähtee minulle täysin tuntemattomien miesten kanssa. Mistäs tiedän, vaikka matkaseura olisikin naispuolinen?!

Oon miettinyt, jos unohtaisin polarkelloni miehen autoon joku pv. Että sais vähän osviittaa siitä, onko kello toimistolla :) Onko kukaan tehnyt sellaista?

Auttakee!!!! Oon ihan sekasin, ku en riitä mitä mieheni puuhaa. Tiedoksi vielä, mies on pettänyt aiemmin minua sekä eksäänsä (ei minun kanssa).

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meinaat ap hoitaa lapsen huoltajuusasiat? ei se ero ole niin helppo kun teillä on lapsikin.

Vierailija
22/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen paneskella muualla, kun annat luvan, arvostaa sinua enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

dsfr kirjoitti:

Kuulostaa kyllä pahalta, pahoittelut ap :( Nyt kannattaa ainakin kylmettää tunteensa miestä kohtaa, ettei itseen satu niin paljoa. Meillä on miehen kanssa lupa lukea toistemme viestejä, sun mies ei varmaan anna niin tehdä? Toi polarkello-juttu vois olla hyvä :D Muista kertoo meille sit tulokset!

Sit jos oot varma, että pettää, niin mee tinderiin ettiin parempaa seuraa!

Luultavasti löytäisi vain miehensä ja tuhat muuta samanlaista sieltä.

Vierailija
24/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

dsfr kirjoitti:

Kuulostaa kyllä pahalta, pahoittelut ap :( Nyt kannattaa ainakin kylmettää tunteensa miestä kohtaa, ettei itseen satu niin paljoa. Meillä on miehen kanssa lupa lukea toistemme viestejä, sun mies ei varmaan anna niin tehdä? Toi polarkello-juttu vois olla hyvä :D Muista kertoo meille sit tulokset!

Sit jos oot varma, että pettää, niin mee tinderiin ettiin parempaa seuraa!

Luultavasti löytäisi vain miehensä ja tuhat muuta samanlaista sieltä.

Joo täytyy sanoa, ettei miehet kiinnosta enää pätkän vertaa. Niistä aiheutuu vaan ongelmia mulle.

Ap

Vierailija
25/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa jo ihan tosissaan vituttaa ap:n kaltaiset naiset. Otetaan mies joka on pettännyt exäänsä, sitten joko heti tehdään lapsi, ja kohta todetaan että kas kummaa tää mieshän pettää muakin. Tai mies pettää, annetaan anteeksi, tehdään lapsi, ja taas todetaan että ei se mies muuttunutkaan, se pettää taas. Sitten itketään miten se nyt semmosta meni tekemään, ja lapsikin on, eihän tästä voi lähteä.

Oisko se ihan mahdoton ajatus että selvitettäis miehen historiaa, ja tutustuttais siihen mieheen rauhassa? Katsottaisiin sujuuko se yhteiselo oikeasti, ennen kuin aletaan niitä lapsia vääntää kärsimään vanhempien paskasta parisuhteesta. Toki se on mahdollista, että pidemmänkin suhteen jälkeen raskausaikana tai vasta lapsen synnyttyä, mies muuttuu ja/tai pettää ensimmäistä kertaa. Mutta onko tällöinkään puhuttu etukäteen miten se suhde tulee mahdollisten lasten mukana muuttumaan. Onko molemmat valmiita kestämään väsymyksen ja mahd. seksittömän kauden tms. Panostavatko molemmat tosissaan yhteiseen elämään?

Aina ei voi tietenkään varmaksi tietää, mutta jotain vastuuta pitäisi ottaa siitä millaisen ihmisen kanssa niitä lapsia tekee.

Vierailija
26/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen kun jotkut muutkin, et miksi se mies pitäisi narauttaa pettämisestä. Jos se on aina poissa, ei ole kiinnostunut tekemään kanssasi juttuja (matkustelu) mitä kavereidensa kanssa on kuitenkin kiinnostunut tekemään ja olet tyytymätön tilanteeseen niin ei kai se enää ole ratkaiseva tekijä, viettääkö aikansa miespuolisten kavereidensa kanssa vai toisen naisen? Miten se siis vaikuttaa teidän arkeenne oikeasti, onko kavereittensa kanssa harrastuksissa vai bylsiikö sillä välillä jotakuta?

Jos olet tyytymätön tilanteeseen ja mies ei usko puhetta, niin eroa. Ei siihen eroon tarvita mitään todisteita pettämisestä.

Vierailija
27/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sen matkaseuran tarvii olla naispuoleinen,löytyyhän niitä horokkeja joka kaupungista ja joka baarista. Maksullisia ja muitakin.

Vierailija
28/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen tekee virheitä. Tarvisin nyt neuvoja enkä päivittelyä. Kuinka käräytän hänet??

Ap

Pettikö siis exäänsä sinun kanssasi? Mitä neuvoja olisit antanut tuolle exälle? Miten kärähditte?

Tuosta lähdet miettimään eteenpäin.

Vierailija
29/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä peli. Joko pakenee töihin tylsää arkeanne tai paneskelee jotakin doorista työpaikkansa takahuoneessa.

Vierailija
30/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi seksiaddiktin kanssa, melkoista älykkyyttä 😃😃😃

Vierailija
31/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tyytymätön tilanteeseen ja mies ei usko puhetta, niin eroa. Ei siihen eroon tarvita mitään todisteita pettämisestä.

Surullisen usein tuollaiset ihmiset kuin ap eivät pysty irtautumaan ilman "vielä yksiä todisteita". Usein he ovat jo monta kertaa sanoneet puolisolleen, että seuraavalla kerralla tulee ero, vaikkei niin koskaan käy. He ovat epäitsenäisiä, eivätkä pysty pistämään suhdetta poikki, vaan haluavat toisen osapuolen tekevän sen, jotta syy ei vain mitenkään olisi heidän. He eivät näe, että syy on jo siinä pettämisessä, ei siinä, että eroavat huonosta suhteesta. He pelkäävät, että ulkopuoliset syyllistävät heitä suhteen lopettamisesta, koska "mikkopekka oli aina niin kiva mies".

Vierailija
32/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen kun jotkut muutkin, et miksi se mies pitäisi narauttaa pettämisestä. Jos se on aina poissa, ei ole kiinnostunut tekemään kanssasi juttuja (matkustelu) mitä kavereidensa kanssa on kuitenkin kiinnostunut tekemään ja olet tyytymätön tilanteeseen niin ei kai se enää ole ratkaiseva tekijä, viettääkö aikansa miespuolisten kavereidensa kanssa vai toisen naisen? Miten se siis vaikuttaa teidän arkeenne oikeasti, onko kavereittensa kanssa harrastuksissa vai bylsiikö sillä välillä jotakuta?

Mies saa kyllä olla kamujensa kanssa, kunhan joskusmekin tehtäs kivaa yhdessä. En eroa pikkusyistä, mutta pettäminen ei ole enää mikään pikkuasia. Suurin osa miehistä on varmaan samantyyppisiä kuin mieheni, kaverit ja omat harrastukset on kiintoisampia kuin oma vaimo ja lapsi. Aika lailla vaan epäilyttää tuo noin massiivinen ylitöidenteko. Tuskin on aina toimistolla vaikka niin antaa ymmärtää. Lisäksi usein väittää, ettei ole syönyt mitään koko päivänä, ei siis ole käynyt lounaalla.

Itse kävin kaupungilla lounaalla vauvan kanssa pari pv sitten. Mies oli ihan, että miksi sä sinne menit. Kysyi siis noin suoraan. Sanoin etten jaksa syödä samaa jauhelihaa koko viikkoa. Mulle tuli ihan olo, että miestä haittasi mun lounastelu kaupungilla. No jos se itse käy lounailla jonku naikkosen kanssa, ni varmaan pelkää etten Mä satu samaan paikkaan...

Ap

Vierailija
33/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen tekee virheitä. Tarvisin nyt neuvoja enkä päivittelyä. Kuinka käräytän hänet??

Ap

Mun mies oli myös seksiaddikti (vähintään kerran päivässä piti saada ja meillä vielä kolme lasta), uraohjus ja matkusti koko ajan ympäri maailmaa työn vuoksi.

Mä tein "yllätyshyökkäyksen" eli stalkkasin salaa miehen kännykän. Idiootti ei ollut tajunnut tyhjentää kännykän roskakoria eli sitä mihin deletoidut jutut menee. Sieltä löytyi herran rekisteröintitiedot seksitreffipalstoille. Miehellä ei siis ollut vakituista salarakasta vaan haki vain kertapilluja. En tajua naisia, jotka suostuu tollaiseen !?!

Eli älä vihjaa miehelle epäilyistäsi etukäteen, ettei mies ehdi piilottamaan mitään tietoja .

Ja lopuksi: käsi sydämellä voin sanoa että en mennyt naimisiin jännämiehen kanssa. Mies muuttui 15 aviovuoden aikana kiltistä nörtti-insinööristä seksiaddiktiksi naisia esineellistäväksi narsistiksi.

Vierailija
34/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mun mies oli myös seksiaddikti (vähintään kerran päivässä piti saada ja meillä vielä kolme lasta), uraohjus ja matkusti koko ajan ympäri maailmaa työn vuoksi.

Mä tein "yllätyshyökkäyksen" eli stalkkasin salaa miehen kännykän. Idiootti ei ollut tajunnut tyhjentää kännykän roskakoria eli sitä mihin deletoidut jutut menee. Sieltä löytyi herran rekisteröintitiedot seksitreffipalstoille. Miehellä ei siis ollut vakituista salarakasta vaan haki vain kertapilluja. En tajua naisia, jotka suostuu tollaiseen !?!

Eli älä vihjaa miehelle epäilyistäsi etukäteen, ettei mies ehdi piilottamaan mitään tietoja .

Ja lopuksi: käsi sydämellä voin sanoa että en mennyt naimisiin jännämiehen kanssa. Mies muuttui 15 aviovuoden aikana kiltistä nörtti-insinööristä seksiaddiktiksi naisia esineellistäväksi narsistiksi.

En pääse stalkkaamaan, koska miehen känny on aina lukittu. Jos pyydän koodin, ei anna. Koitan kyllä lukea kaikkia vihjeitä ja esim pengoin miehen taskuja ja matkalaukun aina työmatkojen jälkeen.

Ap

Vierailija
35/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä sillä on, pettääkö mies vai ei? Eikö tuo tilanne ole muutenkin jo sellainen, että kannattaa miettiä kuinka pitkäksi aikaa tuota jää katselemaan?

Vierailija
36/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En pääse stalkkaamaan, koska miehen känny on aina lukittu. Jos pyydän koodin, ei anna. Koitan kyllä lukea kaikkia vihjeitä ja esim pengoin miehen taskuja ja matkalaukun aina työmatkojen jälkeen.

Ap

Entä pääsetkö miehen sähköposteihin tai faceen?

Tutki myös miehen läppärilaukku. Mä löysin miehen läppärilaukusta sukupuolitautitestien tuloksia, ne oli taiteltu laukun sivutaskuun. Oli siis käynyt testeissä terveyskeskuksessa.

Tutki myös lompakko. Mä löysin miehen lompakosta myös epäilyttävän käyntikortin.

T. Seksiaddiktin ex, joka kirjoitteli tuossa edellä

Vierailija
37/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Tutki myös miehen läppärilaukku. Mä löysin miehen läppärilaukusta sukupuolitautitestien tuloksia, ne oli taiteltu laukun sivutaskuun. Oli siis käynyt testeissä terveyskeskuksessa.

Tutki myös lompakko. Mä löysin miehen lompakosta myös epäilyttävän käyntikortin.

En pääse kumpaankaan. Jokin aika sitten mies oli kaverien kanssa baarissa. Löysin aamulla alakerran vessasta (mh:t on yläkerrassa) märät alkkarinsa. Bideen suutin oli myös märkä. Mies oli pessyt siis alapäänsä baarista tulon jälkeen!! :/

Vierailija
38/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

En pääse kumpaankaan. Jokin aika sitten mies oli kaverien kanssa baarissa. Löysin aamulla alakerran vessasta (mh:t on yläkerrassa) märät alkkarinsa. Bideen suutin oli myös märkä. Mies oli pessyt siis alapäänsä baarista tulon jälkeen!! :/

Kysyitkö mieheltä selitystä?

No, eipä tuohon muuta selitystä ole kuin se että pesi kalunsa puhtaaksi käytä jäljiltä. Olen pahoillani puolestasi, ihan oikeasti.

Mietin itsekin monesti että miksi nuo pettäjät eivät jätä vaimojaan, kun kerran niin paljon parempia naisia on baarit pullollaan. Mun mies möläytti että ei halua että vien puolet omaisuudesta erossa. Vein kuitenkin puolet, meillä ei ollut avioehtoa

T. Se seksiaddiktin ex

Vierailija
39/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kysyitkö mieheltä selitystä?

No, eipä tuohon muuta selitystä ole kuin se että pesi kalunsa puhtaaksi käytä jäljiltä. Olen pahoillani puolestasi, ihan oikeasti.

Mietin itsekin monesti että miksi nuo pettäjät eivät jätä vaimojaan, kun kerran niin paljon parempia naisia on baarit pullollaan. Mun mies möläytti että ei halua että vien puolet omaisuudesta erossa. Vein kuitenkin puolet, meillä ei ollut avioehtoa

T. Se seksiaddiktin ex

Tiukkasin, niin väitti ettei muista miksi alapäänsä pesi kun oli niin kännissä. Nytkin on vielä "töissä". Tekis mieli soittaa ja kysyä milloin aikoo tulla kotiin.

Aion kyllä jättää sen urheilukelloni autoon joku pv. Ja vähän useampanakin päivänä.

Ap

Vierailija
40/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteenne on jo nyt ihan paska ja mies surkea isä, joten mitä väliä on sillä, pettääkö mies vai ei? Eikä suurin osa miehistä ole tuollaisia itsekkäitä omaan napaan tuijottajia, vaikka niin luulet. En ymmärrä, mikset voi puhua ongelmistanne miehellesi suoraan ja vaatia muutosta. Vai pelkäätkö, että mies haluaisikin erota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi