Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilyttää, kun mies aina pois

Vierailija
02.03.2017 |

Olen vauvan kanssa kotona ja mies ei osallistu muuhun kuin laskujen maksuun.

On Aina töissä, tyyliin 9-23. Jos tulee ajoissa, niin on kotona klo 19. On johtavassa asemassa. Työskentely on lisääntynyt yön puolelle puolisen vuotta sitten, aiemmin tuli kotiin klo 18-19.

Soitin pari pv sitten miehelleni klo 20.30, kysyin onko toimistolla. Eipä ollut, vaan harrastuksensa parissa, ollut kuulemma jo pari h. Eli todennäköisesti tekee tätä enemmänkin, antaa mun luulla, että ontöissä, mut onkin ihan muuallla.

Hän lähtee poikien kanssa reissuun kesällä. Ehdotin, että mennään yhdessä matkalle nyt keväällä, koska palaan kesällä töihin. Hän ehdotti, että ei nyt, koska on kiirettä töissä. Että mennään sit kesällä. Mä sit siihen, etten halua juuri ennen töihin paluuutani tehdä pitkiä ja raskaita matkoja. Tuli ihan mieleen, ettei halua matkailla perheen kanssa minnekään, ja pitkittää matka-asiaa.

Oon myös miettinyt, voisitko hällä olla toinen nainen. Mieheni on kuitenkin seksiaddikti, enkä tältä yh-väsymykseltäni jaksa mitään maratonseksejä joka ilta. Tuli vaan mieleen, sillä jos hänellä olisi joku nainen, niin olisi hänen varmaan vaikea selittää naiselle, miksi matkailee vaimonsa kanssa. Jos vaikka mies on aatellut, että jättää mut kun töihin palaan. Ja lupaillut panolleen jättävänsä mut.

Sinne poikien retkelle lähtee minulle täysin tuntemattomien miesten kanssa. Mistäs tiedän, vaikka matkaseura olisikin naispuolinen?!

Oon miettinyt, jos unohtaisin polarkelloni miehen autoon joku pv. Että sais vähän osviittaa siitä, onko kello toimistolla :) Onko kukaan tehnyt sellaista?

Auttakee!!!! Oon ihan sekasin, ku en riitä mitä mieheni puuhaa. Tiedoksi vielä, mies on pettänyt aiemmin minua sekä eksäänsä (ei minun kanssa).

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt haluaisi tehdä pitkiä ja raskaita matkoja, jos ei ole pakko?

Vierailija
2/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieheni haluaa, viettää aikaa lentokoneessa melkein enemmän kuin kotonaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut valita mies joka tekee 7.30-15.30 päiviä kuten minä ja moni muu.

Vierailija
4/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vuoden isältä. Näkeekö lastaan hereillä jokapäivä?

onko mies hoitanut lastenne? Vaihtanut vaippaa? Pessyt ja pukenut? Itse olisin tuossa tilanteessa todella huolissani jos lapsen isä on mielummin aina töissä/harrastuksissa kuin lapsen kanssa.

Vaikka kieltämättä seksiaddikti uraohjus nyt kuulostaakin mahdollisimman huonolta isäkandidaaatilta.

Vierailija
5/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää kuten aikaisemminkin. Itse olet jännämiehesi valinnut.

Vierailija
6/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kuinka narautan hänet pettämisestä? Niin ja on tässä jännässä elämässä jotain hyvääkin ollut, vaikka paljon miinustakin.

Ap

Vierailija
7/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan paljasta mitään epäilyjäsi, kieltää varmasti kaiken ja oppii varovaisemmaksi. Stalkkaat salaa, varmasti kää kiinni mikäli niin tahdot. Viime kädessä vaikka yksityisetsivä töihin hankkimaan todisteet. Sitten töihin ja avioeroa valmistelemaan. Kertomuksesi kuulostaa muuten uskomattomalta , mutta tsemppiä. Tiedän että vaikeeta tulee olemaan. Pidä myös itsestäsi huolta.

Vierailija
8/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan paljasta mitään epäilyjäsi, kieltää varmasti kaiken ja oppii varovaisemmaksi. Stalkkaat salaa, varmasti kää kiinni mikäli niin tahdot. Viime kädessä vaikka yksityisetsivä töihin hankkimaan todisteet. Sitten töihin ja avioeroa valmistelemaan. Kertomuksesi kuulostaa muuten uskomattomalta , mutta tsemppiä. Tiedän että vaikeeta tulee olemaan. Pidä myös itsestäsi huolta.

Kiitos

Ap

Vierailija
9/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole ihan selvä tapaus. Seksiaddikti, tulee myöhään kotiin, poikien reissut, pettänyt ennenkin, kotona väsynyt äiti vauvan kanssa. Olen pahoillani ap, mutta sinun pitää nyt miettiä hyväksytkö pettämisen vai haluatko erota. Mies tuskin tulee muuttumaan.

Vierailija
10/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt haluaisi tehdä pitkiä ja raskaita matkoja, jos ei ole pakko?

Vauvan kanssa turistiripulissa ja kenties tiputuksessa voi matka olla aika pitkä ja raskaskin.

Vierailija
11/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran exää on pettänyt ja sinuaki on kerran pettänyt, kyllä toi kovasti viittaa, että mies pettää.

Vierailija
12/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lisääntyi tuollaisen kanssa😁?

Vierailija
13/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tekee virheitä. Tarvisin nyt neuvoja enkä päivittelyä. Kuinka käräytän hänet??

Ap

Vierailija
14/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että haluat lukea hänen viestinsä, äläkä anna hänen poistaa mitään.

Vierailija
15/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä pahalta, pahoittelut ap :( Nyt kannattaa ainakin kylmettää tunteensa miestä kohtaa, ettei itseen satu niin paljoa. Meillä on miehen kanssa lupa lukea toistemme viestejä, sun mies ei varmaan anna niin tehdä? Toi polarkello-juttu vois olla hyvä :D Muista kertoo meille sit tulokset!

Sit jos oot varma, että pettää, niin mee tinderiin ettiin parempaa seuraa!

Vierailija
16/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joka tapauksessa tuo ettei ole koskaan kotona riittäisi minulle eron syyksi. En kaivelisi pettääkö vai ei koska teoillaan näyttänyt selvästi etten ole kiinnostava. Raukka "mies" kun ei voi sanoa että tää oli nyt tässä, kiinnostus on loppunut.

Vierailija
17/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ap valinnut tuollaisen mieleisesi ja lapsesi isäksi. Nyt vain sitten olet hänen kanssaan.

Vierailija
18/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kuinka narautan hänet pettämisestä? Niin ja on tässä jännässä elämässä jotain hyvääkin ollut, vaikka paljon miinustakin.

Ap

Ei sun tarvi narauttaa. Sanot ettet ole tyytyväinen suhteeseen, epäilet myös että hänellä on toinen, ja haluat erota.

Vierailija
19/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen tekee virheitä. Tarvisin nyt neuvoja enkä päivittelyä. Kuinka käräytän hänet??

Ap

Miksi se käräyttää pitäisi? Suomessa saa erota ilman pettämistodisteitakin, jos se on lopullinen tavoitteesi.

Vierailija
20/47 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi se käräyttää pitäisi? Suomessa saa erota ilman pettämistodisteitakin, jos se on lopullinen tavoitteesi.

No ihan kuule mielenkiinnon vuoksi. Ja sen vuoksi, että erohaluni vahvistuisi lopulliseksi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi