Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, onko naisen ylipaino aina turn off?

Vierailija
02.03.2017 |

Siinäpä kysymys ja miehille osoitettu. Toki naisetkin voivat asiaa kommentoida :)

Usein kuulee että naiset ovat itse luoneet nämä ulkonäkökriteerit, että pitää olla hoikka. Noh mikä sitten on hoikka? Haittaako jos bmi on yli 25? Tulisiko minusta epähaluttava jos painaisin enemmän (olen nyt "hoikka" bmi 19)?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin pieni tai keskisuuri ylipaino sopii erittäin hyvin.

Tietysti kun riittävästi menee yli niin kyllä se turn offiksi kääntyy.

Vierailija
42/59 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ei ole huono asia, jos se keräytyy kehoon naisellisella tavalla. Kuvassa oikealla oleva nainen on hyvä esimerkki.

http://aijaa.com/I6CTST

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lyhyt mies naiselle turn off?

Eli, on.

Ei minulle ainakaan. Useinkin ihastunut itseäni jopa 15cm lyhyempään mieheen.

N 180cm

Hassua kun ketjussa puhutaan naisen lihavuuden hyväksymisestä tai hyväksymättömyydestä niin yht'äkkiä lyhyet miehet ovatkin ihan ok. :-D

Vierailija
44/59 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpulanhimossa ja paremman puutteessa moni mies kyllä suostuu köyrimään millaista matamia tahansa ja on valmis lepertelemään ummet ja lammet kuinka muodokkaat naiset on kauniita, mikäli sillä pääsee pukille.

Vierailija
45/59 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja ei, olen laittanut todella lihavia naisia (130kg+) jotka  on ollut mahtavia tyyppejä hauskoja ja silleen, mutta kun seurustelu suhteesta puhutaan ja lapsista, niin on siellä muutama ollut taikinaa mutta pääosin urheilijoita ja muita laihoja. Nykyinen kantaa huolta läskeistään (BMI 21) ja toistelee peilin edessä olevansa läski ja venyttelee kylkiluitaan, syyttäen miehiä ulkonäköpaineistaan. Mutta kyllä minä lihavaakin laitan kunhan asenne ja itsetunto on kohdillaan, mikää ei olekkaan naisessa niin rumaa kun huono itsetunto.

Vierailija
46/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä luuviuluista, mutta ei se läskimahakaan ketään kaunista. Mieluummin vähän pyöreä kuin tosi hoikka.

Kyllä kaunistaa. Läskimakkaramaha on upeinta, mitä naisella voi olla.

Vierailija
47/59 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi näyttää olevan turnoff. Olen ok näköinen, reipas, sosiaalinen, hauska ja korkeasti kouluttautunut, mutta reilusti ylipainoinen nainen. Kukaan mies EI KOSKAAN kiinnitä minuun mitään huomiota. Toisin oli 20kg sitten. Jos yritän iskeä jotain mielenkiintoista kaveria, saan kylmää kyytiä.. En kelpaa läskeineni enää edes juttukaveriksi (poisluettuna ystävien tuttavat).

Läski ei kerrassaan näytä kiinnostavan ketään. Se on harmi. Joudun ilmeisesti viettämään loppuelämäni yksin - ellen laihduta.

Vierailija
48/59 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilusti ylipainoinen ystäväni on kertonut, että on paljon miehiä jotka ihan ovat haaveilleet "muodokkaasta" naisesta.

Sanoneet vain kohteliaisuudesta...

Mikä motiivi miehillä olis kehua naista jonka kokevat vastenmieliseksi?! :D

No mitäs luulet?  Reikä se on rinkelilläkin.

Vierailija
49/59 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä itse tunnen yhden naisen jolla on n. 10kg ylipainoa ainakin, ja aina kun hänen kanssaan on liikkeellä niin kyllä miehiä hänellä riittää. Eivät saa silmiään irti tästä naisesta.

Vierailija
50/59 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan naiselliset muodot on tallella läskistä huolimatta. Jos vartalo muistuttaa muodoltaan enemmän kahden pylvään varassa olevaa säkkituolia kuin tiimalasia, niin ehdottomasti ei sytytä. Viimeinen virhe on pukeutua liian peittäviin ja helvetin isoihin vaatteisiin ettei kukaan huomaa makkaroita. Huivi vielä kaulaan niin saa ne viisi leukaakin piiloon.

Tuo taitaa olla mielipidekysymys, inhottaako enemmän katsella vapaana hyllyviä käsivarsia, kireän paidan paljastamia mahamakkaroita ja karmeita leukapusseja, vaiko liian peittäviin ja isoihin vaatteisiin hyllyviänsä piilottavia. Molemmista tyyleistä tulee sanomista, ikinä ei oo vissiin hyvä. T. ylipainoinen nainen

Vierailija
51/59 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri pakit koska olen hoikka ja urheilullinen, mies halusi "pehmeää" naista. :/ Joskus näinkin.

Vierailija
52/59 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja mielestäni pieni pyöreys on hyvä, muodot pitää silti olla, ei hyllyvä ihrakasa. Pienellä pyöreydellä tarkoitan Kelly Brook tyylistä pyöreyttä.

Itse olen 162cm ja 62kg ja aivan törkeän ankara itselleni siitä, että olen liian lihava. Miehen mielestä sopiva, omasta mielestä jo melkoinen merimakkara.

Vierailija
53/59 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä itse tunnen yhden naisen jolla on n. 10kg ylipainoa ainakin, ja aina kun hänen kanssaan on liikkeellä niin kyllä miehiä hänellä riittää. Eivät saa silmiään irti tästä naisesta.

10kg ylipainoa on aivan eri asia kuin 20kg tai 30kg ylipainoa. Kun ylipainoa on reilusti, ei miehiä kiinnosta. Pieni pyöreys on ok.

Vierailija
54/59 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla vaikka 200 kiloa ylipainoa, kunhanrinnanympäryksen suhde vyötäröön on minimissään 1,35.

Vierailija
55/59 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni henkilökohtaisesti se on turnoff AINA. Olen itse normaalipainoinen (184/78), itsestäni huolta pitävä. Toivon että nainen on ulkonäöltään samaa tasoa itseni kanssa.

Jostain syystä minua on viime vuosina yrittänyt iskeä vain reilusti ylipainoiset naiset. Normaalipainoiset, joita olen itse yrittänyt lähestyä, eivät ole lämmenneet. Ilmeisesti yleisen läskistymisen seurauksena normaalipainoiset ovat käyneet niin harvinaisiksi, että heillä on entistäkin enemmän varaa valita miehensä.

Olin nuorempana suhteessa lihavan tytön kanssa, ja silloin päätin etten enää ryhdy sellaiseen. Kyllä seurustelukumppani pitää kokea puoleensavetäväksi.

t. M 33

Vierailija
56/59 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin tinderissä kauniin näköiseen naiseen. Kuvat oli kaikki rajattu rintavaosta ylöspäin ja useimmat kuvat oli otettu yläviistosta. Treffeillä tuli paikalle kasvoista ihan kaunis mutta todella eri näköinen kuin kuvissa oleva nainen. Kävi ilmi, että nainen oli aikoinaan painanut jopa 110 kg ja nyt laihduttanut 75 kiloon ja voi luoja sitä ylimääräisen nahan määrää. En vain jotenkin syttynyt kun käsivarret olivat muutenkin paksut ja niissä vielä heiluvat nahkapussit alleissa. Päädyttiin kuitenkin sänkyyn humalassa ja vatsa oli jotain aivan karmeaa katsottavaa. Pussi heilui ja hytkyi, reisissä oli myös sitä ylimääräistä. Olen varmaan kamala ja pinnallinen mies, mutta enpä enää varmaankaan noin isoihin naisiin koske.

Vierailija
57/59 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma sinkkututtuni on kasvoista todella nätti, vartaloltaan vähän pyöreä, mutta silti ihan liikunnallinen, ei mikään pienestä puuskuttaja. Lämminhenkinen, hauska, älykäs, todella sydämellinen ja ystävällinen, saa läheisensä tuntemaan olonsa kotoisaksi ja luontevaksi hänen seurassaan. Hyvä keskustelija, hyvä kuuntelija, erinomainen kokki.

Eikö tällaisilla ominaisuuksilla ole enää mitään kysyntää? Onko se pelkkä ulkonäkö, muista ominaisuuksista viis?

Kuulostaa erittäin hyvältä ,onko isot tissit ja perse?

Vierailija
58/59 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä, mutta voi vaikuttaa vähän negatiivisesti ainakin jos puhutaan alle 35vuotiaista.

Tietysti sekin riippuu kuinka paljon sitä ylipainoa on.

Vierailija
59/59 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo keikutaan siinä 25 bmissä, ei se ainakaan ennusta tulevaisuudelle hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi