Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Axlista saa hyvän aiheen testata deittikumppanin moraalia

Vierailija
02.03.2017 |

Jos ei tuomitse tekoa, vähättelee tai laittaa naisten syyksi niin ei jatkoon. Tälläkin palstalla moni mies on paljastanut kuvottavuutensa demonisoimalla naiset ja esittämällä muka tyhmää ettei tajuaisi tuomion syytä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka käski näiden kaikkien naisten hypätä ensi treffillä Axlin kanssa sänkyyn? sitten moralisoidaan jälkeenpäin että pyllyä on kuvattu kun itse on toiminut epämoraalisesti

Vierailija
2/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AxelRose kirjoitti:

kuka käski näiden kaikkien naisten hypätä ensi treffillä Axlin kanssa sänkyyn? sitten moralisoidaan jälkeenpäin että pyllyä on kuvattu kun itse on toiminut epämoraalisesti

Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AxelRose kirjoitti:

Ei jatkoon.

Vau, tämähän on nopea ja kätevä!

Vierailija
4/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, mahtavaa!

Vierailija
5/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tämänkin foorumin femonistibitchit olisivat hypänneet Axlin kanssa sänkyyn ja hyppäisivät edelleen jos olisi mahdollisuus

Vierailija
6/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AxelRose kirjoitti:

Et varmaan lukenut että Axl tapaili useampaa näistä naisista pitkään, ja he olivat ihastuneita ja luulivat olevansa ainoita naisia suhteessa. Tässä tapauksessa tuskin olisi auttanut, vaikka olisivat deittailleet kuukausia ennen ensimmäistä seksikertaa.

Vierailija
7/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anusaagim kirjoitti:

kaikki tämänkin foorumin femonistibitchit olisivat hypänneet Axlin kanssa sänkyyn ja hyppäisivät edelleen jos olisi mahdollisuus

Oletko siis Axlin puolella vai Axlia vastaan? Femonistibitch on varmaankin jotain mitä äitisi ei ollut.

Vierailija
8/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

anusaagim kirjoitti:

Ei jatkoon.

Vierailija
9/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AxelRose kirjoitti:

Axlin sänkyyn hyppääminen ei ole rikollista toimintaa. Salakuvaaminen on rikollista toimintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan