Päivi Räsänen häpeää
Kommentit (27)
Seuraavissa vaaleissa äänestän kristillisdemokraatteja.
Vierailija kirjoitti:
Miten aikuisen ihmisen on niin kamalan vaikea ymmärtää, että Suomessa valtio ja kirkko ovat erillisiä toisistaan. Ei yksi uskontokunta voi määritellä kansalaisten oikeuksia. Kamalasti jauhetaan islamista ja sitä pelätään, mutta kristityt itse yrittävät määritellä lakia uskonsa mukaan.
Mitenkäs se lepsojen vihkiminen laki? Onko kirkko ja valtio siinäkin erillään?
Samaan aikaan vatikaanissa vanhat pedofiilit taistelevat kynsin ja hampain oikeuksistaan harrastaa seksiä lasten kanssa.
Ylen uutisesta: "Jo toinen hyväksikäytön uhri jätti vatikaanin komission"...
Mikään uskonto tai "ismi" ei ole terve. Yhet haluaa harrastaa seksiä lasten kanssa toiset haluavat tappaa suunnilleen kaikki, kaikki hulluja.
Käyttäjä2677 kirjoitti:
Hyvä Päivi!
Homot voi mun puolesta homoilla ihan rauhassa, mutta kirkon ei tule muuttaa oppejaan sen takia, että jotkut saisivat kirkon suojeluksessa elää siten, minkä Raamattu määrittelee synniksi.
Joo ei minunkaan mielestä tarvitse. Mutta kirkko ei voi myöskään sanoa 5-vuotiaalle että Jeesus rakastaa sinua ehdoitta ja 15-vuotialle että oletkin saastainen, jumalalle kauhistus, menet helvettiin ja kaikki muutkin joutuu sinne sun takia, vaadimme että luovut kaikesta mikä on heterolle tärkeintä elämässä ja elämän tarkoitus. Joko kirkko erotetaan valtiosta kokonaan tai sitte tämä henkinen väkivalta lopetetaan. Jompi kumpi linja on valittava.
Käyttäjä2677 kirjoitti:
Hyvä Päivi!
Homot voi mun puolesta homoilla ihan rauhassa, mutta kirkon ei tule muuttaa oppejaan sen takia, että jotkut saisivat kirkon suojeluksessa elää siten, minkä Raamattu määrittelee synniksi.
Teille kuitenkin pedofilia on ihan ok?!?
Eihän teillä ole mitään logiikkaa noissa uskomuksissanne!
Kaikki Päivi ja muiden uskovaisten homouteen liittämät kauhukuvat tapahtuvat 100%heidän omassa mielikuvituksessaan tai ovat suoraan heidän itsensä aiheuttamia. Nuorilla homoseksuaalisilla ihmisillä on korkeampi itsemurhariski kuin muilla eli ihmisiä kuolee, mutta se ei Päiviä hetkauta tippaakaan. Sen sijaan Päivi piehtaroi omissa kuvitelmissaan oletetun olennon kuvitelluista haluamisista.
Ai Päivi vanha moraaliton pummi