Hävettääkö työttömiä käydä kaupassa keskellä päivää?
Kommentit (50)
Tyhmä se on joka ei osta -30% tuotteita jotka aikoo käyttää samana päivänä vain siksi että ei haluu leimaantua köyhäksi :'D
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa ostaa kaupasta laadukkaita raaka-aineita. Työttömänä on illat aikaa syödä itsetehtyä, terveellistä ruokaa :)
No laadukkaita ja laadukkaita. Mutta siinä olet oikeassa, että työttömällä on aikaa. Niin aamut, päivät kuin illatkin pelkkään aikaa vaan. Eikö hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa ostaa kaupasta laadukkaita raaka-aineita. Työttömänä on illat aikaa syödä itsetehtyä, terveellistä ruokaa :)
Joo, just kattelin kaupassa kun omat ostokseni oli melkein kokonaan vihanneksia ja hedelmiä sekä lihaa kun monet lappo kassalle vuoria valmislihapullia, pyttipannua, keksejä, jauhomakkaraa jne. En varsinaisesti väheksy einesten tai puolieinesten käyttöä osana ruokavaliota, mutta huomasi että köyhän ei tartte ostaa huonoa, jos vaan jaksaa suunnitella ja tehdä ruokansa alusta lähtien.
Mä oon töissä, mutta on vapaata viikolla ja usein aamupäivällä, koska olen töissä iltaisinkin. Käyn siis kaupassa ihan koska vaan ja olen kotona muutenkin miten sattuu. Monet näyttää kuvittelevan, että olen työtön. Ihan sama!
Nuo -30% alennuksella olevat tuotteet ovat tosi haluttuja. Otan jos löytyy sopiva tuote. Ap, voit hävetä ihan rauhassa, kukaan ei edes huomaa sinua. Varakas on usein paljon tarkempi rahan suhteen kuin köyhä. Miksi en ottaisi vaikka hyvää Lasagnea -30%. Huomenna taas hamstraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä se on joka ei osta -30% tuotteita jotka aikoo käyttää samana päivänä vain siksi että ei haluu leimaantua köyhäksi :'D
Kyllä työttömän luulisi hakevan ne himoitsemansa einekset tuntia ennen sulkemista, jolloin alennus on kaksinkertainen. Aikaahan työttömillä on.
Ihailin tänään kolmea työssäkäyvää, kun olin kampaajalla. He tupakoivat vartin pihalla.
Kampaajan mukaan samat henkilöt käyvät 3 - 5 kertaa päivässä tupakalla.
Oi niitä aikoja, kun sain töissä tehdä tupakoijien, "sairaiden" lasten vanhempien, opiskelijoiden ja muiden reippaiden työntekijöiden työt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä työttömän luulisi hakevan ne himoitsemansa einekset tuntia ennen sulkemista, jolloin alennus on kaksinkertainen. Aikaahan työttömillä on.
Ehkä siellä PK-seudun 24/7 alepoissa tai missä lie mut ei kyl täällä. Paras aika on kaupasta riippuen aamulla tai keskipäivän aikaan :D ja itse haen kyl enemmänkin -30% lohta ja sen sellaista, saan tehtyä halvemmalla ruokaa kun teen itse. Tosin nyt ostin cittarin euron maksalaatikkoa kun sitä en halua alusta lähtien valmistaa.
Ei hävetä. Kukaan ei kysele oonko työtön vai en?
Mitä in työttömien ostokset?
Mulla on työssä käyvä mies, yrittäjä, 6 työntekijää. Rahasta ei oo tiukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siellä PK-seudun 24/7 alepoissa tai missä lie mut ei kyl täällä. Paras aika on kaupasta riippuen aamulla tai keskipäivän aikaan :D ja itse haen kyl enemmänkin -30% lohta ja sen sellaista, saan tehtyä halvemmalla ruokaa kun teen itse. Tosin nyt ostin cittarin euron maksalaatikkoa kun sitä en halua alusta lähtien valmistaa.
Tai noh, siel ei oo sulkemisaikaa, mut kuulin et siellä on joku kellon aika kun kaikken ruokien alelaput kaksinkertaistuu
Oletko kateellinen kun joudut ostamaan täysihintaiset einekset vai mikä nyt mättää?
Olen työkyvytön eikä minulla ole töitä. Toimintakyky arjessa vaihtelee. Olen oppinut tuntemaan ylpeyttä pienistä asioista: kaupassa käymisestä ihmisten ilmoilla, siivoamisesta, kävelylenkeistä, tiskaamisesta...
Voi ei, mä käyn aina päivällä kaupassa jos vaan mahdollista. Kuka sinne iltaruuhkaan väkisin haluaa? Olen opiskelija ja käyn töissä. Tosin olen yh, joten ehkä sovin ihan hyvin sinne pohjasakkaan työttömien joukkoon.
En ole työtön ja käyn päivällä kaupassa. Minulla ei ole määrättyä työaikaa.
Hävettääkö sua sun perseesi? Kurkkaa takakonttia peilistä, sietäisi hävettää!
Olen itse opiskelija enkä käy tällä hetkellä töissä, mutta eipä kyllä ole tullut mieleenikään, että kaupassa käymistä keskellä päivää tulisi jotenkin hävetä.
Mistä sä erotat jos se päivällä kaupassa käyvä on vaikka lottovoittaja? Ei kaikki brassaile hienoilla vaatteilla vaan ihan peruskledjuissa on liikenteessä. Tai vaikka tallivaatteissa jos on ratsastamassa tulossa.
Näin meidän "kylällä"
Ei kaupassa käynti ole sellainen asia jota kuuluisi hävetä. Kunhan kauppa on auki silloin kun siellä käyt..
ei hväetä kun klo 10 30 on perjanntaisin paikallisessa prismassa aina lastauspäivä ja aika, saa 30 prossalla kaikkia tuotteita