Miksiköhän Lidlin myyjistä tulee isommat amisvaikutelmat kuin muiden kauppojen myyjistä?
Lidlin kassahenkilökunnassa on aika vahvat wt-vibat.
Kommentit (21)
Totta. Värjättyjä hiuksia, lävistyksiä ja tatuointeja näkyy muita kauppoja enemmän.
Kyllä minäkin mieluummin maksan vähän extraa, että myyjä ainakin näyttää akateemisesti koulutetulta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin mieluummin maksan vähän extraa, että myyjä ainakin näyttää akateemisesti koulutetulta.
Joo on kiva katsoa kun joku maisteri tai kandi istuu kassalla, sääli kun ei puhelinmyyjää näe on todennäköisesti joku humanistinen filkand.
Kuinka monessa kaupungissa olet käynyt kaikissa Lidlin myymälöissä eli kuinka suureen otantaan tulkintasi perustuu? Varmaan ainakin suurimpien kaupunkien kaikki myymälät on käyty ?
Ainakin jokunen vuosi sitten Lidl haki ilmoituksessaan persoonallisia myyjiä. Itse en päässyt vaikka oli kaupan alan kokemusta, en ollut tarpeeksi persoonallinen
Miksi ap käy jossain Lidlissä? Miksei Stockalla? Onko ap joku pahuksen köyhä?
Lidlin henkilökunnalla ei ole niin tiukat esim vaatevaatimukset. Siksi epäsiistimmän näkösiä kuin vaikka prismass
Vierailija kirjoitti:
Lidlin henkilökunnalla ei ole niin tiukat esim vaatevaatimukset. Siksi epäsiistimmän näkösiä kuin vaikka prismass
Kun itse olin pari vuotta sitten töissä vielä Lidl:ssä niin en osannut edes ajatella tällaista pointtia. Ainakin tuolloin me työntekijät juoksimme kassalta pullohuoneeseen ja varastoon raahaamaan kaljalavoja ja hyllyttämään tavaraa. Koitittiin poistaa pahvia niin nopeasti kuin ehtii ennen kuin oli juostava takaisin kassalle.
Kieltämättä näytin usein ihan hikiseltä ja rumalta, vaatteet täynnä pahvinpurua ja muuta, mutta tein sen mitä piti. Ja olen tosi ylpeä kun pärjäsin. Tuolla jos jossain tuli ainakin tehtyä töitä ja oli hyvä tunne mennä nukkumaan rankan päivän jälkeen. Pomot olivat joo aika keskinkertaisia osaamisessaan ja pitkälle piti venyä, mutta se oli minun armeijani ja osaan kunnioittaa kaikkea työtä toisella tavalla nyt.
Se oli todella hieno työ samalla kun opiskelin kauppatieteitä. Naureskelut duunarihommille kavereilta eivät ikinä vie pois sitä, kuinka paljon arvostan ja ymmärrän tuota hommaa. En vaihtaisi mihinkään.
Ja AP - mikäs vika siinä amiksessa sitten?
En ole moista huomannut, mutta en näe myöskään järkeä palkata korkeakoulututkinnon suorittanutta henkilöä kassahommiin.
Ensin huudellaan ja valitetaan että mene pummi töihin, sitten kun löytää itselleen töitä kaupankassalta kun muutakaan ei tähänhätään ollut, niin haukutaan valkoseksiroskaksi ja ties miksi!
Vittu!
Vierailija kirjoitti:
Lidlin kassahenkilökunnassa on aika vahvat wt-vibat.
Minkälaiset vibat saat ruokajonossa?
Johtuu heidän ulkonäöstään, heidän ulkoinen habitus ei ole sieltä siisteimmästä päästä. Olen kyllä huomannut saman. Mutta se jotenkin sopii halpiskaupan tyyliin.
Minusta Lidlin myyjät, tai ne tavarakärryjen siirtelijät ainakin meillä päin ovat hyvin asiakaspalveluhenkisiä, ja on mukava jos nuoret pääsevät töihin, vaikka siinä iässä monesti voi ulkonäössä olla aika persoonallisiakin lisäyksiä, ei haittaa yhtään. Enkä kyllä muissakaan myymälöissä ole tylyjä työntekijöitä juurikaan bongannut.
Ope kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo on kiva katsoa kun joku maisteri tai kandi istuu kassalla, sääli kun ei puhelinmyyjää näe on todennäköisesti joku humanistinen filkand.
Olen nähnyt kun maisteri heiluttaa moppia, tai patatiskaa.
Oletpa ylimielinen, turhantärkeä ihminen.
Tunsin kerran kaltaisesi. Ei ole kovin suosittu ihminen hän nykyään. Kuulemma.