Missä niitä miehiä voi tavata?
Onko joku tinder mun ainoa toivo? En harrasta mitään missä tapaisi ihmisiä, en käy baareissa tms koska olen yksinhuoltaja ja lapsivapaat on todella kiven alla. Töissä työkaverit on miehiä, mutta varattuja ja/tai paljon vanhempia.
Tinderissä olen ollut pari vuotta, ei ole löytynyt muuta kuin pari lyhytaikaista säätöä. Suomi24 vain huonoja kokemuksia, kummallisia ehdottelijoita täynnä.
Pitääkö tässä alkaa jututtaa miehiä kaupan kassajonossa vai mitä ihmettä? Missä te muut yksinhuoltajat olette tavanneet miehiä?
Kommentit (28)
Käyttäjä3474 kirjoitti:
...koska olen yksinhuoltaja...
Taikasana on "yksinhuoltaja". Et ole valitettavasti tosiaankaan kärkipäässä vapaiden naisten jonosssa. Miehiä ei kiinnosta vieraat räkänokkaiset kakarat, koska ihania, vapaita ja lapsettomia naisiakin on maailma täynnä.
Minä ainakin istun täällä autossa odottamassa,oletko kokeillut hoploppia?
Itse olen käynyt bongailemassa yh-äitejä hoplopista huonolla menestyksellä.
Niitä miehiä tapaa homobaareissa. Tai voihan sitä ihan missä vaan kysellä, että sattuuko olemaan niitä miehiä.
Jos olet sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut niin löydät miehen mistä tahansa. Jos olet ujo ja epävarma kuten itse olen niin ei löydy mistään. Tinder on ihan vihoviimeinen.
Sulka on lapsi niin voisit tavata yh-miehen vaikka jossain Hoplopissa tai mitä näitä nyt on?
Eikös ne Hoplop-miehet ole vähän lapsellisia?
Ei kai ongelma ole se, missä miehiä tapaisi vaan MILLOIN? Onko sinulla aikaa muka treffeille vai meinasitko suoraan ottaa kotiin jonkun?
Minulla oli viime vuonna suhde vanhan kaverin kanssa. Se oli kätevää kun lapsi tunsi hänet. Pystyimme viettämään aikaa minun kotona. Jos nyt uutta suhdetta miettisin, niin hankalaksi menisi. Parempi vaan lapsivapaalla käydä treffeillä jonkun nettimiehen kanssa. Ihan hauskaa sekin.
Tositarkoituksella liikkeellä olevia miehiä on paljon. Mutta ajanpuute on kyllä ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Niitä miehiä tapaa homobaareissa. Tai voihan sitä ihan missä vaan kysellä, että sattuuko olemaan niitä miehiä.
Tämä. Ehdit ensin.
Mulla olis tarjolla lapualais-helsinkiläinen kaverimies. Kuka haluaa omakseen?