Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä niitä miehiä voi tavata?

01.03.2017 |

Onko joku tinder mun ainoa toivo? En harrasta mitään missä tapaisi ihmisiä, en käy baareissa tms koska olen yksinhuoltaja ja lapsivapaat on todella kiven alla. Töissä työkaverit on miehiä, mutta varattuja ja/tai paljon vanhempia.

Tinderissä olen ollut pari vuotta, ei ole löytynyt muuta kuin pari lyhytaikaista säätöä. Suomi24 vain huonoja kokemuksia, kummallisia ehdottelijoita täynnä.

Pitääkö tässä alkaa jututtaa miehiä kaupan kassajonossa vai mitä ihmettä? Missä te muut yksinhuoltajat olette tavanneet miehiä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis tarjolla lapualais-helsinkiläinen kaverimies. Kuka haluaa omakseen? 

Vierailija
22/28 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3474 kirjoitti:

...koska olen yksinhuoltaja...

Taikasana on "yksinhuoltaja". Et ole valitettavasti tosiaankaan kärkipäässä vapaiden naisten jonosssa. Miehiä ei kiinnosta vieraat räkänokkaiset kakarat, koska ihania, vapaita ja lapsettomia naisiakin on maailma täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin istun täällä autossa odottamassa,oletko kokeillut hoploppia?

Itse olen käynyt bongailemassa yh-äitejä hoplopista huonolla menestyksellä.

Vierailija
24/28 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä miehiä tapaa homobaareissa. Tai voihan sitä ihan missä vaan kysellä, että sattuuko olemaan niitä miehiä.

Vierailija
25/28 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut niin löydät miehen mistä tahansa. Jos olet ujo ja epävarma kuten itse olen niin ei löydy mistään. Tinder on ihan vihoviimeinen.

Sulka on lapsi niin voisit tavata yh-miehen vaikka jossain Hoplopissa tai mitä näitä nyt on?

Vierailija
26/28 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne Hoplop-miehet ole vähän lapsellisia?

Vierailija
27/28 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ongelma ole se, missä miehiä tapaisi vaan MILLOIN? Onko sinulla aikaa muka treffeille vai meinasitko suoraan ottaa kotiin jonkun?

Minulla oli viime vuonna suhde vanhan kaverin kanssa. Se oli kätevää kun lapsi tunsi hänet. Pystyimme viettämään aikaa minun kotona. Jos nyt uutta suhdetta miettisin, niin hankalaksi menisi. Parempi vaan lapsivapaalla käydä treffeillä jonkun nettimiehen kanssa. Ihan hauskaa sekin.

Tositarkoituksella liikkeellä olevia miehiä on paljon. Mutta ajanpuute on kyllä ongelma.

Vierailija
28/28 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä miehiä tapaa homobaareissa. Tai voihan sitä ihan missä vaan kysellä, että sattuuko olemaan niitä miehiä.

Tämä. Ehdit ensin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan