Yökylässä Maria Veitola : JVG - keskusteluketju
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairaan intensiivinen katse oli VG:llä tossa hampaidenpesun aikaan, oisin voinu iteki päätyä tollasen katseen perässä tohon kämppään!
Todella :D en ole koskaan katsonut Villegallea sillä silmällä, mut nyt tosta kohtauksesta rupes melkein sukat pyörimään jaloissa!
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairaan intensiivinen katse oli VG:llä tossa hampaidenpesun aikaan, oisin voinu iteki päätyä tollasen katseen perässä tohon kämppään!
Samaa mietin, olisin seurannut totta katsetta lakanoitten väliin ..
Vierailija kirjoitti:
Maria inhoaa ihmisiä jotka muuttuu erilaiseks eri ihmisten seurassa. Tervetuloa vaan meidän ujojen ja epäsosiaalisten elämää kokeilemaan, arvon neiti.
Itsekin inhoan tuota piirrettä ihmisissä. Mutta olen kyllä ujo ja epäsosiaalinen, ja pakko esittää jotain muuta kuin on monien seurassa, ettei masennus ja kyllästyminen elämään näy päälle päin.
Käyttäjä4446 kirjoitti:
Hah en tiennyt että sen sukunimi on oikeasti Galle.
En minäkään, luulin että on taiteilijanimi se VilleGalle :)
Vierailija kirjoitti:
Maria inhoaa ihmisiä jotka muuttuu erilaiseks eri ihmisten seurassa. Tervetuloa vaan meidän ujojen ja epäsosiaalisten elämää kokeilemaan, arvon neiti.
Taisit ymmärtää Marian kommentin väärin. Olen itsekin ujo ja epäsosiaalinen, mutten kyllä kokenut Marian kommentin koskevan millään lailla minua. Maria taisi tarkoittaa epäaitoja ihmisiä, jotka vetävät tarkoituksella erilaisia rooleja eri ihmisille, tai sitten niitä, jotka kohtelevat toisia ihmisiä eri tavalla kuin toisia.
Minä olen erilainen eri ihmisten seurassa, olen ujo. Monesti avoimet ja puheliaat tempaavat mukaansa, ja on itsekin helppo olla avoin. Sulkeutuneemman ihmisen seurassa taas en itsekään keksi sanottavaa. Ei sille voi oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä4446 kirjoitti:
Hah en tiennyt että sen sukunimi on oikeasti Galle.
En minäkään, luulin että on taiteilijanimi se VilleGalle :)
Ville-Petteri Galle :) On siis koko nimi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt hypitään paikasta toiseen ja Veitola yrittää lypsää Villestä jotakin syvällistä.
Maanantaina katselin vastaavan ohjelman, jossa Joanna Lumley vieraili Will.i.amin luona. Ja se oli mielenkiintoinen visiitti se.
Missä tämän voi nähdä? Kiinnostaisi.
Ville-Petteri Galle, Galikseksi kutsutaan. Ihana & mukava kaveri ainakin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt hypitään paikasta toiseen ja Veitola yrittää lypsää Villestä jotakin syvällistä.
Maanantaina katselin vastaavan ohjelman, jossa Joanna Lumley vieraili Will.i.amin luona. Ja se oli mielenkiintoinen visiitti se.
Missä tämän voi nähdä? Kiinnostaisi.
Tämä tuli Friiltä.
VilleGalle ja Saara Aalto on muuten samanikäiset!
Vierailija kirjoitti:
VilleGalle ja Saara Aalto on muuten samanikäiset!
Niin?
Voi vitsi kuinka ihana ja sympaattinen VilleGalle on! Ja se katse siinä hampaiden pesussa, huh! :-)
Symppis on kyllä, mutta näistä kaikista ohjelmista ja etenkin räppäreistä miettii, että ketkä niistä on oikeasti symppiksiä, ja ketkä ei. Esimerkiksi Vain Elämää -ohjelmassa Mikael Gabrielkin leikki jotain symppistä ja oli olevinaan niin väärinkohdeltu koiranpentu, kun kertoi niitä huostaanottotarinoita. Todellisuudessa on ollut Itä-Helsingin kouluissa yksi pahimmista koulukiusaajista, rikollinen ja muutenkin aika idiootti Putin-tatuointeineen.
Villestä en haluais uskoa tätä, mutta jotenkin niin vaan ne koulukiusaajat sulautuu yhteiskuntaan ja pääsevät kuin koira veräjästä - oikeastaan pidemmälle, kun eivät missään vaiheessa menetä sitä kuninkaan istuintaan, vaikka tässä maassa jatkuvasti kampanjoidaan koulukiusaamista vastaan. Ja ei pidä unohtaa, että on JVG:nkin useat biisit aika hölmöjä, ja naiset esiintyy heidän musavideoillaan kuin makkarapalat. Eikä VilleGalle yhtään hävennyt sitä, että sisko käy siellä pyykkäämässä
VG oli kyllä aivan ihana! Puhui niin suloisesti siitä, että haluaisi seukata ja että ois kiva kun ois kotona joku joka odottaa. Toivottavasti löydät pian rakkauden VilleGalle!
Vierailija kirjoitti:
Tylsää, VilleGalle on liian normaali.
Normaali simpanssi?
Luulin jo, että asuvat yhdessä ne JVG *wink* *wink*
Se jaksaa hämmästyttää miten lapsellisia miehet nykyään on vielä 30-vuotiaana...äiti ja sisko huolehtii ja tyyppi vaan leikkii ja bilettää...