Yökylässä Maria Veitola : JVG - keskusteluketju
Kommentit (59)
Oliko elli on kanssa?
Aika söpö mies, en oo koskaan kattonu sillä silmällä
Ihan sairaan intensiivinen katse oli VG:llä tossa hampaidenpesun aikaan, oisin voinu iteki päätyä tollasen katseen perässä tohon kämppään!
Booooooring. Poistuin kanavalta eka mainoskatkolla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairaan intensiivinen katse oli VG:llä tossa hampaidenpesun aikaan, oisin voinu iteki päätyä tollasen katseen perässä tohon kämppään!
Samaan kiinnitin huomiota! Huh.
Vierailija kirjoitti:
Olin just tulossa kommentoimaan samaa! Sellainen vilpitön, totinen ja intensiivinen koiranpentukatse.
Hämmentävää!
Mä inhoon niitä hammaspesukohtauksia!
On kyllä tylsä jakso. Olis vaan pitäny lähtee lenkille eikä jäädä katsomaan tätä.
Sisko näyttää ihan lestadiolaiselta.
Musiikistaan en pidä, mutta sympaattinen JVG. :)
Vierailija kirjoitti:
Sisko ihan samannäköinen.
Minä katsoin ihan samaa! Söpöä. :)
Aivan ihana toi ville. Tää vahvistaa vaan sitä käsitystä, mikä hänestä on tullut. Jotenkin herkän oloinen, tosi symppis ja mukava. Minusta ei ole tylsä jakso, päin vastoin kiva nähdä että Ville on ihan normaali ihminen eikä mikään friikki (vs vaikka Saara aalto).
Maria inhoaa ihmisiä jotka muuttuu erilaiseks eri ihmisten seurassa. Tervetuloa vaan meidän ujojen ja epäsosiaalisten elämää kokeilemaan, arvon neiti.
Tässä nyt hypitään paikasta toiseen ja Veitola yrittää lypsää Villestä jotakin syvällistä.
Maanantaina katselin vastaavan ohjelman, jossa Joanna Lumley vieraili Will.i.amin luona. Ja se oli mielenkiintoinen visiitti se.
Hah en tiennyt että sen sukunimi on oikeasti Galle.
Hammasharjojen heilutus of course.