Naiset, järjettömän typerä kysymys mutta kannatteko laukuissanne mitään seksilelua yleisesti?
Jokaisella tuntuu olevan niin tilavat käsilaukut ja mies väkisin miettii mitä sisällä on :D
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut käsilaukussani mm. mattoveitsi, vatupassi ja rullamitta, mutta ei seksilelua.
Kyllä McGyver noista seksilelun rakentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut käsilaukussani mm. mattoveitsi, vatupassi ja rullamitta, mutta ei seksilelua.
Kiitos Mäkkaiveli, nyt pitäs olla käsilaukussa myös inkontinenssisuojia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Mäkkaiveli, nyt pitäs olla käsilaukussa myös inkontinenssisuojia.
Geishakuulat auttaa virtsankarkailuun, joten pakataan nekin käsveskaan.
Naisille mieluisimmat seksilelut ovat yleensä pieniä. Joskus kannan, mutta mahtuu vaikka iltalaukkuun. Se on se tekniikka ja muotoilu, ei koko.
Kannan huulipunaksi naamioitua vibraattoria. Olen jokusen kerran käyttänyt sitä työpaikan vessassa. Ja kyllä, mieheni ei halua seksiä.
Kyllä, kannan mukanani akkuporakonetta
En kanniskele sitä mukana. Vibra majailee yöpöydän laatikossa.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella tuntuu olevan niin tilavat käsilaukut ja mies väkisin miettii mitä sisällä on :D
Ja minä kun luulin, että mietit, mitä mun vaatteiden alla on, kun niin tuijotit. Mutta sä haaveilitkin vaan mun käsilaukun sisällöstä. :(
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä kookosöljyllä tekee käsilaukussa?
Mulla on kaikenlaista käsilaukussa, lähtien auton sulakkeista ja veitsestä, mutta tekopippeliä en ole ruukannut kanniskella mukanani julkisilla paikoilla.
Käytän sitä mm. huuli- ja kasvovoiteena.
Ai sitä tekopippeliä? Hmm. Voisihan se toimiakin.
Mulla on iso käsilaukku siitä syystä, että läppäri mahtuu sinne. Kannan mukanani läppäriä, en seksilelua.
Kun lapset oli ihan pieniä kannoin käsilaukussa mukanani mm. vaippoja, tutteja ja peppupyyhkeitä, mutta en seksileluja. Myös töissä.
Mulla käsilaukussa aina mukana minikoinen vibra, nänninipistimet ja pieni liukkaripullo. Eihän sitä koskaan tiedä, mitä kivaa voi tapahtua. Se kuva tapahtuu nimenomaan mun vakipanon kanssa
En kanna.... Ei ole koskaan ollut niin akuuttia panetusta, että olisi tarpeellista kantaa vibraattoria joka paikkaan mukana.
Mä kannan isossa laukussani meikkipussia, lompakkoa, kalenteria, kangaskassia yms. ja tällä hetkellä myös kahta pokkaria, joita luen. Rillikoteloa, vesipulloa... Kyllä sitä kamaa vaan kertyy.