Ajatteko kaikki kainalonne. Mitä ajattelette naisesta, joka ei aja.
Minä nimittäin en aja, sillä ihoni ei kestä sitä. Ei myöskään saksilla leikkaamista. Ne karvojen päät ovat niin teräviä. Tulee ihottumaa ja iho menee rikki. Mulla oli vuosikausia krooninen ihottuma kainaloissa ja se loppui vasta, kun lopetin karvojen leikkuun.
Mitä mieltä? Onko kohtalotovereita?
Kommentit (5)
Aluksi iho ärtyi tosi pahasti, mutta nyt on tottunut eikä ole enää ollut moksiskaan.
Ei ole muihin naisiin karvoihin katsomista, eli en ajattele muiden karvoista tai niiden olemassaolosta/olemattomuudesta mitään erityistä.
Jos ei iho kestä niin sitten ei, sama kai se on mitä muut ajattelevat...
päivittäin ajaisin, niin ei iho sitäkään sietäisi ja sänkeä tietty tulee heti. ap
enpä kai ajattelisi tuon perusteella mitään kummempaa. Ainakaan, jos kuulisin syyn siihen.
Minä olen atooppinen allerginen ja ajelen kaikkialta karvoja, paitsi päästä hiuksia :) mulla nahka tykkää kun saa hengittää. Mulla toimii saippualla vaahdotus ja puhdas terä tai sitten tosi hyvin puhdistettu iho ja puhdas karvojenajelukone.
Mulla joskus deodorantit yms kyllä ärsyttää ihoa. Eikö hiki kutita sun ihoasi, sitähän jää kainaloihin muhimaan jos on karvoja?