Haluaisin pojan, mutta pelko tytön syntymisestä pelottaa
Aiemmin olen pohtinut, etten hanki lapsia lainkaan. Nyt iän karttuessa olen miettinyt, että poika olisi ok. Pelkään kuitenkin liikaa, että tulla tupsahtaakin tyttö. Olen miettinyt myös pojan adoptoimista, että olisi ns. "varma nakki". Tyttöjä vastaan ei tosiaankaan ole mitään, mutta itselleni en halua. Tai voisihan sekin olla yksi vaihtoehto. Pelkään tosin, että aina ajattelisi pojan olleen huomattavasti parempi. Onko muilla ollut samanlaisia ajatuksia ja millaisiin ratkaisuihin olette päätyneet? En ole Porvoosta, eikä moralisoijien näkemykset kiinnosta. Kyse on tunteistani ja niihin minulla on oikeus.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sillä sukupuolella on väliä?
Onhan sillä paljonkin väliä. Kuka haluaisi tieten tahtoen heikomman ja vähempiarvoisen tytön?
No kuule, vie se tyttö heti jo vauvana bodaamaan ja salille voimaharjoituksiin. Syötä sille hormooneja, että lihakset kasvaa. Näi se on voimakkaampi , kun keskiverto miehet. Ja laitat tytölle superkallit hiuslisäkkeet, kultahampaat, kalliit silmälasit/laserleikkaukset silmiin, timanttikorviksia 5-6 aina yhteen korvaan jne, niin eiköhän ole tytöllä arvoa niin, ettet uskalla sitä muualla pitääkkään, kun turvasäilössä, ettei joku ryöstä, kun on niin arvokas. Eipä sitten ole tyttö heikompi ja vähempiarvoinen, ja voit sen hyvällä omalla tunnolla pitää. Vaikka oikeasti olen sitä mieltä, ettei sinusta ole lapsen vanhemmaksi ja kasvattajaksi.
Eiköhän tuossa tarkoitettu henkistä voimaa. Sen puute suurella osalla naissukupuolen edustajilla käy ilmi tälläkin palstalla. Onneksi poikkeuksiakin on. Itselleni voimakastahtoisena naisena olisi painajainen "saada" joku hissukka barbien hiuksia kampaava tyllerö.
No kuule, tuo minun vastaus oli ihan vitsi. Vitsiksi käsitin myös tuon kysymyksen, johon vastasin. Ei kukaan normaali ihminen pidä tyttöjä "heikompina ja vähempiarvoisena" Ja jos tuon väittämän sanoja on oikeasti tuota mieltä, hän itse on se heikko(lahjainen).
Taidat itse olla.
Minä en ainakaan haluaisi yhtään poikaa tähän maahan, jossa miehillä ei ole minkäänlaista ihmisarvoa.
M43
Älä kuule hanki lapsia. Lapsiaan pitää rakastaa, olivat ne mitä sukupuolta tahansa tai jos on jotain sairautta. Kerropa mikset tahdo tyttöä? Yritetään ymmärtää.
Minä sain pojan, hän rakastaa pinkkiä ja tykkää leikkiä nukeilla, katsoa prinsessa elokuvia ym. Nukkejen hoitaminen taitaa olla kaikista mieluisin leikki. Ei pidä mistään supersankareista, turtleseista ym leluista. Että ei se poika tarkoita aina noita stereotypisia poikien juttuja. Kannattaa muistaa se, itselleni ei tuolla ole väliä. Poikani saa olla juuri sellainen kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain pojan, hän rakastaa pinkkiä ja tykkää leikkiä nukeilla, katsoa prinsessa elokuvia ym. Nukkejen hoitaminen taitaa olla kaikista mieluisin leikki. Ei pidä mistään supersankareista, turtleseista ym leluista. Että ei se poika tarkoita aina noita stereotypisia poikien juttuja. Kannattaa muistaa se, itselleni ei tuolla ole väliä. Poikani saa olla juuri sellainen kuin on.
Siis tarkoitat transtytön. Ei tässä ketjussa mielileikeistä ole puhuttu vaan sukupuolesta.
Otapa esille facade. com ja sieltä biorytmit.
Laita oma syntymäaikasi ja Target Date -kohtaan _hedelmöittymispäivä_
Kun hed.päivänä on punainen eli kehorytmi plussalla ja vihreä eli tunnerytmi miinuksella, tulee poika.
Kun hed.päivänä on vihreä eli tunnerytmi plussalla ja punainen eli kehorytmi miinuksella, tulee tyttö.
Joudut siis ennakoimaan. Tärkeintä on, ettette sekstaa niin, että hedelmöittyminen voi tapahtua väärän rytmin ollessa vahvempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitat transtytön. Ei tässä ketjussa mielileikeistä ole puhuttu vaan sukupuolesta.
Poikani ikäisestä ei tiedä vielä mikä hänestä isona tulee. Kyllä pointtini oli se, että jos haluaa pojan, niin siinä on aina joku tietty toive siitä millainen se oma poika on ja se todellisuus ei välttämättä aina kohtaa. Sama myös jos toivoo tyttöä.
Vierailija kirjoitti:
No parempi että jätät lapset sitten hankkimatta. Voiko adoptiossa päättää että "me otamme vain pojan"?
Totta kai voi. Haluaa pojan ja valkosen, ei tyttöä tai neekerikoirasta,es pientä. Saa haluta ja saa saada-jos rahkeet kestää ja viherhipit ei tuu estää
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin olen pohtinut, etten hanki lapsia lainkaan. Nyt iän karttuessa olen miettinyt, että poika olisi ok. Pelkään kuitenkin liikaa, että tulla tupsahtaakin tyttö. Olen miettinyt myös pojan adoptoimista, että olisi ns. "varma nakki". Tyttöjä vastaan ei tosiaankaan ole mitään, mutta itselleni en halua. Tai voisihan sekin olla yksi vaihtoehto. Pelkään tosin, että aina ajattelisi pojan olleen huomattavasti parempi. Onko muilla ollut samanlaisia ajatuksia ja millaisiin ratkaisuihin olette päätyneet? En ole Porvoosta, eikä moralisoijien näkemykset kiinnosta. Kyse on tunteistani ja niihin minulla on oikeus.
Olkoon vaikka vammainen, kunhan on poika?
Vierail6ija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoon vaikka vammainen, kunhan on poika?
Mitä sinulla on vammaisia vastaan?
Itse olisin ollut pettynyt, jos olisin saanut kaksi tyttöä. Halusin pojan ja tytön. Nykyään tuntuu, että tytöt puetaan siihen vaaleanpunaiseen, hampaita särkevään sävyyn, sitten on kaikenlaisia hörsellyksiä ja prinsessaleikkeja ja välillä kaksi tyttöä ei huoli kolmatta leikkiin jne. Sitten jos on tyttöjen yksinhuoltajaäiti, olisi vaara, että uusperheen isukki kiinnostuisi jossain vaiheessa näistä tytöistä. Pojat tai ainakin poikani on ollut rämäpäisempi, suoraviivaisempi. Omaa tyttöni en ole kannustanut prinsessahörhelöisiin pinkkiin unelmiin. Toki puin hänet tyttöjen vaatteisiin, pinkkiä välttäen. Molemmat lapset ovat yhtä rakkaita.
Itsellä traumaattinen lapsuus ja eka raskaus meni hyvin (kiitos terapeutin). Toisella kertaa olin kauhuissani, että saisin tytön. Itkin - sanoin miehelleni, että pelottaa että musta tulee äitini kaltainen hirviöäiti. Mies lohdutti ja sanoi, että et ole äitisi. Voin sanoa, että olin kauhuissani jos jos lapsi olisi ollut tyttö.
Äitiä vitutti kun hän sai "vain tyttöjä", mutta tyttäret saivat poikia. Jokin outo kilpailuasetelma, että tytöt huonompia kuin pojat?!
Voi pyhä yksinkertaisuus. Sukupuolen määrittely vain vauvan genitaalialueeksi. XD