Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huumepsykoosissako tämä 20-v tappoi? Onko oikein, jos huumepsykoosi tulkitaan kuin mielisairaus -> eli ei tuu kunnon tuomiota.

Vierailija
01.03.2017 |

http://m.iltalehti.fi/uutiset/201703012200078819_uu.shtml

Siis mitä ihmettä? Saatteko tekin tästä sen käsityksen, että tuomittiin "hulluna", eli joutuu mielisairaalaan ja voi vapautua piankin.

Minusta itse aiheutettu hulluus pitää tuomita vankilaan samoin kuin terve. Olipa se hulluus alkoholista tai huumeesta.

Huumepsykoosissako tämä 20-v tappoi? Onko oikein, jos huumepsykoosi tulkitaan kuin mielisairaus -> eli ei tuu kunnon tuomiota.

Vaihtoehdot

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on päättänyt käyttää huumeita, ja mennyt niistä sekaisin, mitään alennuksia tuomioon ei tule tulla tai kutsua tekijää syyntakeettomaksi. Psykoositiloissaankin ihminen kykenee arvovalintoihin, eli vaikka olisi kuinka sekaisin, toisen tappaminen on kumminkin aina jollaintapaa tietoinen päätös ja tietää päättävänsä jonkun elämän.

Eihän humalatilastakaan tule mitään lievennyksiä.

Psykoosi on hieman eri asia kuin "piri toimii" tai "et mä oon pilves" Alkoholipsykoosi on lieventävä tekiä Suomessa. Kännin ja psykoosin vertaaminen on aika typerää.

Vierailija
22/66 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkkipiispaMike kirjoitti:

ei ole mitään psykoosia on vain riivaajia eli demoneita

Demonit on perseessäs. Tälläinen kaveri joka puhuu totisesti uskonjuttuja menee mental hospital soon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö

Vierailija
24/66 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni kuka lähtee käyttämään huumeita tietää ihan hyvin mitä siitä voi seurata

Hollannissa ei ole tapahtunut hassuja vaikka sielä on pössytelty vuosikymmeniä. Norjassa sensijaan on tapahtunut mutta sielä ei ole pössytelty laillisesti.

Coloradon psykoositilastot eivät ole koholla vaikka siellä vedetään huumeita ihan laillisesti kaksin käsin.

Eli mitä siitä voi seurata muuta kuin suuria verotuloja?

Tapahtuuko ne seuraamukset ihan sinun omassa pääkopassasi?

Mene ja kirjoita niistä kirja ja yritä myydä sitä seurakuntalaisille.

Vierailija
25/66 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on erinomainen. Mielialalääkkeet lisäävät murhia ja tappoja. Esimerkkinä Hyvinkään ampumistapaus ja löytyy myös epäileville tutkimuksiakin. Mikäli huumeiden aiheuttaman psykoosin johdosta jäisi syyntakeettomana tuomiotta, niin eikö silloin mielialalääkkeitäkin käyttänyt pitäisi katsoa tällaiseksi tapaukseksi?

Vierailija
26/66 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalan paha mieli tuon siskon puolesta. Ensin menee isä ja sitten äiti, vielä tolla tavalla. En voi edes kuvitella kuinka rankkaa hänellä on tällä hetkellä. Toivottavasti poikaystävä ja kaverit ovat tukena.

Vierailija
27/66 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain luin että olis käyttänyt LSD:tä ja taitaa olla ihanm pahimmasta päästä aiheuttamaan psykoosia.

Pitäisi antaa kova tuomio. Huumeidenkäyttö ei saa olla peruste päästä ilman rangaistusta.

LSD:tä ei kylläkään syyttä sanota erittäin vaaralliseksi huumausaineeksi.

"Yksittäisetkin käyttökerrat voivat aiheuttaa persoonallisuuden muutoksia etenkin persoonallisuushäiriöisillä henkilöillä."

Esimerkiksi Irti Huumeista ry:n perustajan pojan persoonallisuus muuttui LSD:n runsaan käytön johdosta. Asia, josta järjestön perustaja on syyttänyt kannabista vuosikymmeniä.

Vierailija
28/66 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääketiede ei tunnista sellaista tilaa kuin huumepsykoosi....

Huumeita on kyllä helppo syyttää aina kaikista mokailuista samoin humalatilaa.

Se ei silti poista sitä faktaa että suurin osa alkoholin tai huumeiden käyttäjistä ei tapa ketään tai aiheuta sivullisille harmeja.

Jotenkin silti aina lietsotaan sellaista jännää mielikuvaa ettei kukaan vaan kokeilisi.

Samalla tavalla lapsille pelotellaan että ällös syö lunta siinä on pöpööjä.

DEA poistanut valheita kannabiksesta nettisivuiltaan.

http://www.safeaccessnow.org/iqa_victory

“The DEA’s removal of these popular myths about cannabis from their website could mean the end of the Washington gridlock” said Steph Sherer, Executive Director of Americans for Safe Access. “This is a victory for medical cannabis patients across the nation, who rely on cannabis to treat serious illnesses. The federal government now admits that cannabis is not a gateway drug, and doesn’t cause long-term brain damage, or psychosis. While the fight to end stigma around cannabis is far from over, this is a big first step.”

DEA:n sivuilla oli väitteitä, että kannabis on porttihuume, aiheuttaa älykkyyden laskua aikuisilla, psykooseja ja keuhkosyöpää.

“DEA:n tekemät yleisten myyttien korjaukset kotisivuillaan voi olla merkki Washingtonin umpikujan avautumisesta. Tämä on voitto kaikille kansakunnan kannabista käyttäville potilaille, joille kannabis merkitsee helpotusta vakavaan sairauteen. Liittovaltio myöntää nyt, että kannabis ei ole porttihuume, ei aiheuta aivovaurioita eikä psykooseja. Vaikka kamppailu kannabiksen ympärille lyödyn stigman poistamiseksi ei ole läheskään ohi, on tämä yksi merkittävä askel", ASA:n toiminnanjohtaja Steph Sherer selittää.

Lain täytäntöönpanon ylimpänä valvojana Jeff Sessionsilla pitää olla käytettävissään tieteellisesti todennettu tietopohja, jotta hän kykenee tekemään perusteltuja päätöksiä liittovaltion huumelakien täytäntöönpanosta. ASA jatkaa kampanjointiaan DEA:n jakaman informaation oikaisemiseksi.

Lähde: Forbes 3.1.2017, Huffington Post 19.1.2017, ArcView Market Research: The State Of Legal Marijuana Markets, The Free Thought Project 13.1.2017, Washington Post 11.1.2017, MPP 6.2.2017, Monitoring Health Concerns Related to Marijuana in Colorado: 2016., Toke Signals 10.2.2017, MassRoots 8.2.2017, Anthony A. Braga, Desiree Dusseault: Can Homicide Detectives Improve Homicide Clearance Rates? Crime & Delinquency 25.11.2016. , MSN 9.2.2017, EAZE tiedote

Alkaa valehtelun aika loppua.

Vierailija
29/66 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholipsykooseja on Suomessa vuosittain useita tuhansia, ja melkein joka päivähän joku alkoholipsykoottinen tappaa jonkun ja pahoinpitelyjä on joka päivä lukuisia. Miksi alkoholipsykoosista ei kirjoiteta ja varoiteta, vaikka hullut humalaiset terrorisoivat yhteiskuntaa koko ajan?

Vierailija
30/66 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihminen pahoinpitelee lapsiaan humalassa ja riehuu nyrkit pystyssä, onko taustalla demoni vaiko vain perinteinen humalainen kusipäisyys ja piittamattomuus?

Vierailija
31/66 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, että ihmiset alkaa käyttää huumeita tai alkoholia.

Vierailija
32/66 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun ihminen pahoinpitelee lapsiaan humalassa ja riehuu nyrkit pystyssä, onko taustalla demoni vaiko vain perinteinen humalainen kusipäisyys ja piittamattomuus?

"Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA!"

Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustajan poika. Kannabista syytellään kaikesta, vaikka poika oli kaupungin kovin "happopää" aikoinaan, jonka persoonallisuuskin muuttui LSD:n runsaan käytön johdosta ja hän sairastui suvussa yleiseen skitsofreniaan, mutta kannabista syytettiin vuosikymmeniä asiasta.

Vierailija
33/66 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA!"

Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustajan poika. Kannabista syytellään kaikesta, vaikka poika oli kaupungin kovin "happopää" aikoinaan, jonka persoonallisuuskin muuttui LSD:n runsaan käytön johdosta ja hän sairastui suvussa yleiseen skitsofreniaan, mutta kannabista syytettiin vuosikymmeniä asiasta.

"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!

OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ

PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA saatana ASUU!

AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!

MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!

HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!!"

Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustaja.

Vierailija
34/66 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumesotaa ei ole tarkoituskaan voittaa vaan sen varjolla on tunkeuduttu ihmisten yksityisyyteen, luotu yhteiskunnan kattava urkintajärjestelmä, perustettu huume-eliitille hyväpalkkaisia suojatyöpaikkoja ja saatu suuri yleisö uskomaan halpoihin ratkaisuihin monimutkaisten yhteiskunnallisten ongelmien ratkaisemisessa. Yhteenvetona: Huumepoliisi ei halua huumeongelmaisten paranemista vaan on itse riippuvainen narkomaaneista, koska ei muuten saa tietoa laittomilta markkinoilta. Huumepoliisi ei rajoita huumemarkkinoita vaan valikoi myyjät. IHRY toimii tässä kuin hyväntahtoinen hölmö tai rikoskumppani.

Vierailija
35/66 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Raamatussa kerrotaan eräästä puusta / kasvista, joka oli keskellä paratiisia. Raamattu ei kuitenkaan mainitse sen puun nimeä.

Mutta päätelmiä voidaan aina tehdä.

Sen hedelmää ei saanut syödä, koska se aiheutti ennenpitkää kuoleman itse nauttijalle ja myös "nauttijan" jälkeläisille.

Tänäkin päivänä on olemassa tuollainen kasvi, joka kasvaa trooppisissa olosuhteissa erittäin hyvin, se kasvaa jopa 3 metriä korkeaksi, ja sen "hedelmän syöminen tai juominen (esim teen muodossa) lääketieteellisen tutkimuksenkin mukaan aiheuttaa mm. geeneihin ja kromosomeihin negatiivisia muutoksia, eli persoonallisuuden muutoksia ....toisenlaiseksi, mitä olisi luonnostaan tullut.

Tämän kasvin käyttö syötynä tai juotuna ..Tai pössyteltynä on kaikkialla maailmasaa on aiheuttanut valtavasti tuskaa, murhetta ja kuolemaa.

Esimerkkinä mainittakoon Osama Bin Ladenin kannabiksen käyttö...hänen puutarhastaan löydettiin kokonainen kannabiskasvattamo.

Joukkomurhat Aritzonassa, Begiassa ja jne. olivat kannabiksen käyttäjien tekemä.

Ja, niinkuin tiedämme, että sen "puun hedelmän nautiskelijat" tuntevat tulevansa...viisaammiksi, eli "tajunta laajenee", eli käyttäjät tuntevat tulevansa juuri sellaisiksi, kun "suuressa kirjassa" varoitetaan.

Tämä kasvi ...jota puuksikin voidaan sanoa (koska se kasvaa niin korkeaksi) on KANNABISKASVI, ja sen hedelmä, eli emi-kukinto..sisältää rasvaliukoisen aine-osan,...nimeltään THC (tetrahydrokannabinooli). Se on ihmisen psyykeeseen vaikutava ...ja rasvaliukoisuutensa ansiosta, myös vaikuttaa perintötekijöihin.

Tämä kasvi on vielä tänäkin päivänä kielletty puu kaikkialla maailmassa, mutta sen pienestä käytöstä joissakin maissa,(esim Hollanti, Sveitsi jne.) on niin sanotusti rangaistavaisuus poistettu, eli se on dekriminalisoitu.

VOIDAAN SIIS HYVÄLLÄ SYYLLÄ PÄÄTELLÄ, ETTÄ TUO PUU/KASVI VOI OLLA MYÖS KANNABIS PUU/KASVI"

Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustaja.

Vierailija
36/66 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siskolle veli oli kertonut käyttävänsä vain sieniä ja LSD:tä.

- Olen kuitenkin ollut kuulemassa, kun hän kavereilleen on kertonut ylpeänä mitä kaikkea hän on käyttänyt. Silloin minulle selvisi hänen käyttäneen myös piriä, ekstaasia, happoa."

Sekakäyttäjä kyseessä siis.

Vierailija
37/66 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun läheiset olisivat saaneet tämän pojan pakkohoitoon. Raha ja hyväosaisuus ei tuo aina onnea. Mitenhän tuo tytär voi? Onkohan pojan huumekaverit/ skeittikaverit myös paremmista piireistä? Todennäkösesti poika käynyt hyvää koulua. Vanhemmat seuratkaa mitä teinit puuhaa! Tää on pitkästä aikaa surullusimpia juttuja mitä oon lukenut. Toivon siskolle kaikkea hyvää.

Vierailija
38/66 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea tuomio on niskalaukaus. No excuses.

Vierailija
39/66 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siskolle veli oli kertonut käyttävänsä vain sieniä ja LSD:tä.

- Olen kuitenkin ollut kuulemassa, kun hän kavereilleen on kertonut ylpeänä mitä kaikkea hän on käyttänyt. Silloin minulle selvisi hänen käyttäneen myös piriä, ekstaasia, happoa."

Sekakäyttäjä kyseessä siis.

Ehkä on, ehkä ei. Sekakäyttö tarkoittaa kuitenkin eri aineiden yhtaikaista käyttöä, ei monien eri aineiden käyttöä, joten johtopäätöksesi oli virheellinen.

- Nikke Knatterton

Vierailija
40/66 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun läheiset olisivat saaneet tämän pojan pakkohoitoon. Raha ja hyväosaisuus ei tuo aina onnea. Mitenhän tuo tytär voi? Onkohan pojan huumekaverit/ skeittikaverit myös paremmista piireistä? Todennäkösesti poika käynyt hyvää koulua. Vanhemmat seuratkaa mitä teinit puuhaa! Tää on pitkästä aikaa surullusimpia juttuja mitä oon lukenut. Toivon siskolle kaikkea hyvää.

Tiedätkö, että nykyään ei saa täysi-ikäistä ihmistä pakkohoitoon sitten millään. Ei edes holhouksen alaista. Koska jos PÄÄSEE "pakkohoitoon" ja lääkäri kysyy kahden viikon päästä, että haluatko lähteä ja hoidettu sanoo Joo! niin pääse pois. Läheltä tämäkin hoitomuoto on nähty. Läheinen kuoli lopulta sekakäyttöönsä. Takana 15 vuotta huumeita, viinaa, lääkkeitä, katkoja, "pakkohoitojaksoja", vankilatuomioita ja kaikkea mitä tuohon elämäntyyliin kuuluu. Edes rahalla ei saa välttämättä sen ihmeellisempää hoitoa, jos ihminen ei itse ole motivoitunut taistelemaan vieroitusoireitaan vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän