Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin, mies sitten ilmoitti ettei nyt kiinnostakaan

Vierailija
01.03.2017 |

Tuntuu tosi pahalta, tosi tosi pahalta.

Ymmärrän, että näin alkuvaiheessa voi kiinnostus lopahtaa. Ja mies nyt vielä pehmitteli tilannetta jollain omalla elämäntilanteellaan. Mikä ehkä jopa tuntuu vielä pahemmalta, koska kyllähän sitä tietää, että joku "työkiireet" (ei ollut miehen käyttämä syy) tai vastaava tilapäinen tilanne ei ole este, jos on oikeasti kiinnostusta.

Itse vaan ehdin jo ihastua. Paljon. Takana ero tosi pitkästä suhteesta (erosin vuosi sitten) ja tämän miehen uskalsin pidemmän tutustumisen jälkeen päästää lähelle. Ja taas sattuu.

Eipä siinä, elämä jatkuu ja vastaan tulee jotain parempaa. Nyt vaan tekisi mieli itkeä. Takana useamman kuukauden tutustuminen ja reilu kuukausi ehdittiin nähdä useammin ja tiheämmin. Olin ihan varma viime tapaamisen perusteella että miehellä on myös jotain tunteita, hänen puheidensa ja käytöksensä perusteella. Mutta näköjään se ei riittänyt. Siis tiedättekö, kun viime tapaaminen meni niin romanttisissa tunnelmissa ja olin ihan taivaissa sen jälkeen. Oli ihan mieletöntä ja mies vielä laittoi viestiä sen jälkeen, kuinka oli ihanaa. Ja nyt sitten kun oli puhetta, että nähdään uudestaan ja mies oli vielä pari päivää sitten ihan että "todellakin nähdään". Ja nyt tänään ilmoittikin, että parempi "ottaa vähän omaa aikaa ja takapakkia". Ja juteltiin sitten joku 5min, ja siinä se. Jos puhuu että haluaa takapakkia, niin kuvitteleeko että jäisin odottelemaan että parempi tilanne herralle ilmaantuu jostain/haluaa pitää ns takaportin auki? V***n ******. Tuntuu että vetäisi maton täysin jalkojen alta.

Voi *****. No, kai tämä tästä. Jos jollain on sanoa edes vähän jotain lohduttavaa niin olisin kiitollinen. Pahoittelen itsesäälissä vellomista.

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä miehet jättäneet lopullisesti ?Oletteko yrittäneet saada takaisin vai suuttuneet niin,ettette halua ottaa mitään yhteyttä miehiin.Ovatko nämä pelimiehet yrittäneet saada teitä takaisin?ja miten olette siihen reagoineet?

Vierailija
142/149 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt noin. Paitsi että mies katosi yhtäkkiä jonkun mitättömän erimielisyyden takia, yritti ilmeisesti lavastaja riitaa, jotta voisi hävitä. Olimme olleet yhdessä n. puoli vuotta. Minä tietysti paniikissa kyselin syytä yhtäkkiselle muutokselle. Parin viikon kuluttua mies vaivautui vastaamaan, ettei tunteita ollut eikä oikeastaan ollut koskaan ollutkaan. Kuukauden kuluttua mies otti yhteyttä, oli kuulemma tehnyt elämänsä virheen ja halusi palata yhteen. Toiveikkaana pikkuhiljaa uskoin ja aloimme taas tapailla, kunnes mies yhden yön jälkeen lakkasi puhumasta ja syytä kysyttäessä ilmoitti, että oli palannut luokseni, koska uusi tyttöystävä oli jättänyt. Nyt ongelmat tämän uuden kanssa oli kumminkin selvitetty ja mitään tunteita ei ole minua kohtaan ym.

Aika sanattomaksi jäin. Tuosta on nyt muutama kuukausi enkä enää etsi kumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua mitenkään loukata sinua kommentillani, mutta sinä et voi millään tietää mitä tuo mies tunsi. Sinä itse olit todella ihastunut, seksi oli upeaa, kommunikointi toimi jne. mutta ethän sinä tiedä miten vahvat tunteet miehen puolelta oli. Tunteet jota tunnet ovat SINUN tunteitasi, eikä kenenkään muun. Minä en usko, että mies olisi pistänyt suhdetta jäihin jos oli aidosti rakastumassa sinuun. Luultavasti viihtyi kanssasi hyvin, mutta sen syvällisempiä tunteita ei syntynyt. Ihastuneena niitä niin helposti alkaa kuvitella myös sille toiselle osapuolelle, vaikka eihän niistä itse voi tietää.

Tällä tavalla kävi minulle tänään, mies olikin ihan eri meiningeissä kuin minä. Ja minä olen se ihastuneempi osapuoli. Tuntuu kamalalta, mutta kai tämä joskus menee ohitse, toivottavasti. Oli typerää luottaa sokeasti. Tämän jälkeen en kyllä luota enää kehenkään.

Näin miehenä pitää olla pettynyt tähän yleiseen asenteeseen. Kun yksi mies aiheuttaa pettymyksen, niin se kostetaan seuraavalle kumppanille. Se ei ole hyvä lähtökohta uudelle parisuhteelle, kun ehkä ihan hyvä mies pistetään maksamaan edellisen tekemistä virheistä. Onnistumisen edellytykset heikkenenvät, kun uuteen suhteeseen ei voi lähteä puhtaalta pöydältä. Luottamus pitää olla 100% heti, jos tähän ei ole valmis, niin suhdetta ei kannata edes aloittaa!

Sinänsä olet ihan oikeassa, ilman luottamusta on mahdoton saada mitään ihmissuhdetta toimimaan mutta kun se luottamus petetään kerta toisensa jälkeen mitä mielikuvituksellisimmilla tavoilla niin alkaahan se olla mahdotonta. Syyllistät ikävästi tästä luottamuspulasta ainoastaan naista vaikka kyllä se syyllinen on se valehteleva ja vedättävä mies joka naisen luottamuksen on pettänyt.

En ottanutkaan kantaa itse luottamuspulan aiheuttaneisiin syihin vaan ainoastaan siihen, että rangaistus siirretään (ainakin vielä siinä vaiheessa) syyttömälle uudelle miehelle.

Ensinnäkin, se ei ole rangaistus miehille, vaan reaktio huijatuksi tulemiseen. Naisesta tulee ahdistunut ja pelokas, maailmankuva järkkyy, joutuu jonkinasteiseen sokkiin. Toisekseen, vihjaatko vai väitätkö suoraan, että miehen syyttömyys johtuu vain siitä, että nainen on toistaiseksi luottavainen ja siis hänen uskalluksensa arvoinen? Nainen epäluottamuksessaan provosoi miehen syyllistymään kaikenlaiseen? Vai haluatko nyt vain vaatia, että vaikka sinustakin on aika todennäköistä, että uusikin mies tulee syyttömyytensä menettämään, niin silti pitäisi luottaa kuin Jeesuksen toiseen tulemiseen?

Jos ette miehinä itse noita vedätyspelejä pelaa, ja tajuatte niiden haittaavan omia mahdollisuuksianne löytää haavoittamaton nainen, miksi ette esim. valista poikia, ettei kannattaisi ainakaan tahallaan olla niin kyyninen ja piittaamaton, koska siitä kärsii sitten kaikki miehet?

Vierailija
144/149 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap!<3 Itselleni on myös käynyt noin:( Sitä vaan miettii että mikä ihme minussa on vikana. Ja että miten pahoja ihmisiä on olemassa, kun valehdellaan päin naamaa tunteista ym. Tapailemani mies ilmoitti puolen vuoden jälkeen, etten ikinä merkinnyt hänelle yhtään mitään muuta kuin helposti saatavaa seksiä. Särjin sydämeni niin pahasti, että aion tästä eteenpäin käyttää miehiä ainoastaan lapsieni siittämiseen. Muuten pysyn kaukana.

Vierailija
145/149 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia ap!<3 Itselleni on myös käynyt noin:( Sitä vaan miettii että mikä ihme minussa on vikana. Ja että miten pahoja ihmisiä on olemassa, kun valehdellaan päin naamaa tunteista ym. Tapailemani mies ilmoitti puolen vuoden jälkeen, etten ikinä merkinnyt hänelle yhtään mitään muuta kuin helposti saatavaa seksiä. Särjin sydämeni niin pahasti, että aion tästä eteenpäin käyttää miehiä ainoastaan lapsieni siittämiseen. Muuten pysyn kaukana.

Tsemppiä sinulle!tuo miten sinua on kohdeltu on tosi julmaa.Yritä nyt vain päästä siitä eteenpäin ja koita olla menettämättä uskoasi siihen,että löydä vielä hyvän miehen.

Vierailija
146/149 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
147/149 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn keskusteluun, sillä mulla on ihan samanlaisia fiiliksiä kuin muilla keskusteluun osallistuneilla. Olen myös tapaillut muutamaa ihmistä tässä vuoron perään ja tuntuu, että nykymaailmassa voi juttu loppua ihan seinään. Kaikki on aina etsimässä parempaa ja jotain muuta.

Vierailija
148/149 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liityn keskusteluun, sillä mulla on ihan samanlaisia fiiliksiä kuin muilla keskusteluun osallistuneilla. Olen myös tapaillut muutamaa ihmistä tässä vuoron perään ja tuntuu, että nykymaailmassa voi juttu loppua ihan seinään. Kaikki on aina etsimässä parempaa ja jotain muuta.

Itsehän tapailet montaa yhtaikaa ja varmaan jakelet aukkoasi heille, niin miksi valitat?

Vierailija
149/149 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi olla vahingoniloinen, mutta sen jälkeen kun eksä jätti mut yksipuolisella ilmoituksella vaikka oli lapsia ja pitkä liitto, niin nämä pelimiehiin langenneiden naisten uikutukset hakkaa keskusteluterapiat 100-0.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi