Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin, mies sitten ilmoitti ettei nyt kiinnostakaan

Vierailija
01.03.2017 |

Tuntuu tosi pahalta, tosi tosi pahalta.

Ymmärrän, että näin alkuvaiheessa voi kiinnostus lopahtaa. Ja mies nyt vielä pehmitteli tilannetta jollain omalla elämäntilanteellaan. Mikä ehkä jopa tuntuu vielä pahemmalta, koska kyllähän sitä tietää, että joku "työkiireet" (ei ollut miehen käyttämä syy) tai vastaava tilapäinen tilanne ei ole este, jos on oikeasti kiinnostusta.

Itse vaan ehdin jo ihastua. Paljon. Takana ero tosi pitkästä suhteesta (erosin vuosi sitten) ja tämän miehen uskalsin pidemmän tutustumisen jälkeen päästää lähelle. Ja taas sattuu.

Eipä siinä, elämä jatkuu ja vastaan tulee jotain parempaa. Nyt vaan tekisi mieli itkeä. Takana useamman kuukauden tutustuminen ja reilu kuukausi ehdittiin nähdä useammin ja tiheämmin. Olin ihan varma viime tapaamisen perusteella että miehellä on myös jotain tunteita, hänen puheidensa ja käytöksensä perusteella. Mutta näköjään se ei riittänyt. Siis tiedättekö, kun viime tapaaminen meni niin romanttisissa tunnelmissa ja olin ihan taivaissa sen jälkeen. Oli ihan mieletöntä ja mies vielä laittoi viestiä sen jälkeen, kuinka oli ihanaa. Ja nyt sitten kun oli puhetta, että nähdään uudestaan ja mies oli vielä pari päivää sitten ihan että "todellakin nähdään". Ja nyt tänään ilmoittikin, että parempi "ottaa vähän omaa aikaa ja takapakkia". Ja juteltiin sitten joku 5min, ja siinä se. Jos puhuu että haluaa takapakkia, niin kuvitteleeko että jäisin odottelemaan että parempi tilanne herralle ilmaantuu jostain/haluaa pitää ns takaportin auki? V***n ******. Tuntuu että vetäisi maton täysin jalkojen alta.

Voi *****. No, kai tämä tästä. Jos jollain on sanoa edes vähän jotain lohduttavaa niin olisin kiitollinen. Pahoittelen itsesäälissä vellomista.

Kommentit (149)

Vierailija
101/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 3 v. ja mies vakuutteli, että haluaa kihloihin ja rakastaa mua. Kuitenkin joinakin vkl halusi viettää aikaa kavereidensa kanssa ja jäin kotiin. Lopulta kuitenkin selvisi ettei hän tosissaan ollutkaan. 

Vierailija
102/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kokemusta minullakin kuin muillakin ketjun kirjoittajilla eli ilmeisen yleistä tuo miehen tunteiden muuttuminen hetkessä. Ihmettelen kyllä miten se on edes mahdollista, eihän nyt aidot tunteet vaan voi ihan hetkessä muuttua eli onko ihastus miesten puolelta näin usein pelkkää teeskentelyä? Ja jos on, niin miksi ihmeessä? Vai puhuvatko miehet ihan muuten vaan lämpimikseen tunteista joista eivät ole millään muotoa varmoja ja sitten otetaan etäisyyttä kun ei uskalleta ottaa vastuuta omista sanomisista ja tekemisistä?

Ihan kuin tämä nykyinen deittikulttuuri ei jo muutenkin olisi tarpeeksi hankalaa niin miehet ihan itse vielä aiheuttavat sen ettei kohta yksikään nainen voi eikä uskalla luottaa mihinkään mitä mies sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissähän voi olla kyse  myös ihan sitoutumiskammokohtauksesta. Itse olin eron jälkeen tuollainen, että heti kun alkoi mennä liiian hyvin, minuun iski pakokauhu ja "otin takapakkia". Onneksi mies jaksoi ymmärtää minua ja antoi minulle tilaa ja aikaa :)

Ei sillä, ettei tämä jonkun kohdalla voisi totta ollakin mutta kyllä tämä yleensä on ihan klassinen pelimiehen vedätys.

Vierailija
104/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika samalla tavalla kävi itselleni tässä juuri.  Seurusteltiinkin jo tosin miehen kanssa, mutta ei sitä ehtinyt kestää kuin vähän yli pari kuukautta. Alkuun mies oli se selvästi innokkaampi osapuoli. Hän teki aloitteen seurusteluun ja oli jo puhumassa yhteenmuutosta ja yhteisestä lomamatkasta. Itse otin alkuun vähän rauhallisemmin, vaikka todella ihastunut mieheen olinkin. Siinä vaiheessa kun aloin muuttua yhtä innokkaaksi kuin mitä mies itse oli koko ajan ollut, niin hänestä tulikin sitten yhtäkkiä todella etäinen. Tämä tuli oikeasti ihan puskista sen jälkeen, miten innokas ja ihastunut mies oli alkuun ollut.

Ensin mies selitti, että haluaa vain vähän enemmän omaa tilaa. Arvasin tämän jo olevan lopun alkua, mutta kokeilin silti josko tilan antaminen auttaisi. Seuraavaksi sitten sain kuulla että nyt yleisesti vaan ahdistaa ja masentaa ja sen takia parisuhdekaan ei ole oikein kiinnostanut. Edelleenkin vaan tyhmänä jatkoin yrittämistä. Lopulta sitten mies sai kakaistua että ei hänellä oikein enää ole tunteita ja että olisi parempi vaan lopettaa koko juttu.

Tästä on nyt noin viikko ja pahalta tuntuu edelleen. En voi olla miettimättä, että jos olisin osannut ottaa rauhallisemmin, niin olisiko tästä jutusta voinut tulla jotain. Jonkinlaista sitoutumiskammoa miehellä nimittäin on edellisen eron jäljiltä. Tosin ehkä loppujenlopuksi kyse oli siitä, että kun mies minuun kunnolla tutustui, niin minusta sitten paljastui sellaisia puolia, jotka saivat hänen kiinnostuksensa lopahtamaan.  Ei sekään vaan tunnu mukavalta vaihtoehdolta.

Välillä huomaan haaveilevani siitä, että ehkä miehen tunteet erossa olon aikana olisivat palanneet. Yritän kuitenkin vaan työntää nuo ajatukset syrjään, sillä hyvin epätodennäköistä että niin kävisi ja vaikeuttaa vaan yli pääsemistä. Kyllä tästä yli päästään, vaikka varmaan vaikeaa tulevissa suhteissa luottaa siihen, etteivät miehen tunteet taas vaan yhtäkkiä lopahda... Voimia myös sulle ap![/quote

Voi hitsi kuulostaa aivan mieheltä kehen törmäsin netissä.Yhteistä lomamatkaa suunniteltiin ja myös yhteen muutto olisi ollut edessä.Kyllä ne näemmä tietää mistä narusta vetää.Sitten kun tää oli saanut seksiä,parin kuukauden tapaamisen jälkeen(milloin varmaan pani muita muijia samalla)niin kummasti ne tunteet loppu sillä miehellä mua kohtaan.Tiedän,että tää kaveri ei enään tule ottaa muhun mitään yhteyttä,mutta enpäs halua nähdä tollasta idioottia enään koskaan.Onneksi maailma on täynnä miehiä ja ajattelinkin alkaa pelaamaan samoilla korteilla.Paljon vaan kehiin/tapailemaan muita miehiä ja en halua seksisuhdetta,sitten saa mies lähteä jos ei nää säännöt toimi.

Ymmärtääköhän nää tälläiset miehet,kuinka paljon ne satuttaa naisia kun toimivat näin itsekkäästi vaan ja että mikä muistikuva siitä miehestä jää ihmisenä naiselle.Että se nainen ei arvosta yhtään tuota miestä koskaan enään.

Vierailija
105/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika samalla tavalla kävi itselleni tässä juuri.  Seurusteltiinkin jo tosin miehen kanssa, mutta ei sitä ehtinyt kestää kuin vähän yli pari kuukautta. Alkuun mies oli se selvästi innokkaampi osapuoli. Hän teki aloitteen seurusteluun ja oli jo puhumassa yhteenmuutosta ja yhteisestä lomamatkasta. Itse otin alkuun vähän rauhallisemmin, vaikka todella ihastunut mieheen olinkin. Siinä vaiheessa kun aloin muuttua yhtä innokkaaksi kuin mitä mies itse oli koko ajan ollut, niin hänestä tulikin sitten yhtäkkiä todella etäinen. Tämä tuli oikeasti ihan puskista sen jälkeen, miten innokas ja ihastunut mies oli alkuun ollut.

Ensin mies selitti, että haluaa vain vähän enemmän omaa tilaa. Arvasin tämän jo olevan lopun alkua, mutta kokeilin silti josko tilan antaminen auttaisi. Seuraavaksi sitten sain kuulla että nyt yleisesti vaan ahdistaa ja masentaa ja sen takia parisuhdekaan ei ole oikein kiinnostanut. Edelleenkin vaan tyhmänä jatkoin yrittämistä. Lopulta sitten mies sai kakaistua että ei hänellä oikein enää ole tunteita ja että olisi parempi vaan lopettaa koko juttu.

Tästä on nyt noin viikko ja pahalta tuntuu edelleen. En voi olla miettimättä, että jos olisin osannut ottaa rauhallisemmin, niin olisiko tästä jutusta voinut tulla jotain. Jonkinlaista sitoutumiskammoa miehellä nimittäin on edellisen eron jäljiltä. Tosin ehkä loppujenlopuksi kyse oli siitä, että kun mies minuun kunnolla tutustui, niin minusta sitten paljastui sellaisia puolia, jotka saivat hänen kiinnostuksensa lopahtamaan.  Ei sekään vaan tunnu mukavalta vaihtoehdolta.

Välillä huomaan haaveilevani siitä, että ehkä miehen tunteet erossa olon aikana olisivat palanneet. Yritän kuitenkin vaan työntää nuo ajatukset syrjään, sillä hyvin epätodennäköistä että niin kävisi ja vaikeuttaa vaan yli pääsemistä. Kyllä tästä yli päästään, vaikka varmaan vaikeaa tulevissa suhteissa luottaa siihen, etteivät miehen tunteet taas vaan yhtäkkiä lopahda... Voimia myös sulle ap![/quote

Voi hitsi kuulostaa aivan mieheltä kehen törmäsin netissä.Yhteistä lomamatkaa suunniteltiin ja myös yhteen muutto olisi ollut edessä.Kyllä ne näemmä tietää mistä narusta vetää.Sitten kun tää oli saanut seksiä,parin kuukauden tapaamisen jälkeen(milloin varmaan pani muita muijia samalla)niin kummasti ne tunteet loppu sillä miehellä mua kohtaan.Tiedän,että tää kaveri ei enään tule ottaa muhun mitään yhteyttä,mutta enpäs halua nähdä tollasta idioottia enään koskaan.Onneksi maailma on täynnä miehiä ja ajattelinkin alkaa pelaamaan samoilla korteilla.Paljon vaan kehiin/tapailemaan muita miehiä ja en halua seksisuhdetta,sitten saa mies lähteä jos ei nää säännöt toimi.

Ymmärtääköhän nää tälläiset miehet,kuinka paljon ne satuttaa naisia kun toimivat näin itsekkäästi vaan ja että mikä muistikuva siitä miehestä jää ihmisenä naiselle.Että se nainen ei arvosta yhtään tuota miestä koskaan enään.

Ei me miehet olla aina itsemme herroja ja tehdä tieten tahtoen ikäviä. Lisääntymiseen liittyvät asiat ovat monimutkaisia ja primitiivisiä, ja ego yrittää siinä sitten jotenkin luovia mukana. Kun joku kusettaa, hän saattaa samalla kusettaa itseään. Sitten kun hormonihuuma on ohi, ratsastaa paikalle ikävä itsetietoisuus.

Vierailija
106/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissähän voi olla kyse  myös ihan sitoutumiskammokohtauksesta. Itse olin eron jälkeen tuollainen, että heti kun alkoi mennä liiian hyvin, minuun iski pakokauhu ja "otin takapakkia". Onneksi mies jaksoi ymmärtää minua ja antoi minulle tilaa ja aikaa :)

Nämä takapakit ja pakokauhut on niiiin nähty, se on ihan se ja sama kuinka niitä jaksaa kerta toisensa jälkeen ymmärtää ja antaa aikaa/tilaa kun lopputulos on se että mies ainoastaan vedättää.

Vierailija
107/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, onksulla outie XD no ei vitsi vitsi.. Mies saattoi huomata liikaa innokkuutta sussa eikä saanut enää "metsästää" ja jahdata sua. Näki kaikki puolet sussa eikä ollut enää kiinnostunut. Minusta reilu että sanoi suoraan, eikä anna sun olettaa mitään.

Äääh myötistä. Tännekkö löysit kun sait alaikäbänniä ylilaudalta hessu

Vierailija
108/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet tapaillut exääni.

Tavattiin pitkästä aikaa, ja päädyttiin sänkyyn.

Päätinkin antaa sille vielä mahdollisuuden, ja kokeillaan vielä. Joudut nyt odottamaan, tuleeko tästä jotain vai ei.

Vierailija
109/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet tapaillut exääni.

Tavattiin pitkästä aikaa, ja päädyttiin sänkyyn.

Päätinkin antaa sille vielä mahdollisuuden, ja kokeillaan vielä. Joudut nyt odottamaan, tuleeko tästä jotain vai ei.

Pidä hyvänäsi vaan :)

Ap

Vierailija
110/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuli mieleen joskus 2005 saamani pakit. Hyvin samantyylisesti meni. Se jäbä kehtas sitten 3kk myöhemmin ottaa uudelleen yhteyttä, mutta silloin olin juuri tavannut nykyisen mieheni, eli en todellakaan enää ollut kiinnostunut. Ihme tuuliviiri...

Tsemppiä ap! Se mikä ei tapa, vahvistaa...

Vierailija
111/149 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessani tulee mieleen vain, että miten hemmetin tasokkaiden miesten kanssa te naiset olette tekemisissä.

Oikeasti ei kenelläkään tavismiehellä ole varaa antaa naiselle pakkeja. Tavismies pitää kiinni naisestaan kynsin ja hampain koska tietää että seuraavan naisen löytämisessa voi mennä vuosi tai useita vuosia..

Ei pidä läheskään aina paikkaansa. Ihan jo omia miespuolisia tuttuja katsoessa sen huomaa. Kyllä aika perusjampat osaavat olla kranttuja. Katso myös tämän ketjun kommentit ylipainoisista naisista. Tämä ei ole nyt kritiikkiä näitä miehiä kohtaan vaan ihan vain havainnointia. Vaikka tämä palstajankuttaja kuinka haluaa pitää yllä myyttiä, että lähes kaikille miehille kelpaa kuka nainen vain ja että naiset saavat aina  miehiä jolleivät yritä sitä kaikkein halutuinta superurosta, niin se ei vain yksinkertaisesti ole totta.  

Vierailija
112/149 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessani tulee mieleen vain, että miten hemmetin tasokkaiden miesten kanssa te naiset olette tekemisissä.

Oikeasti ei kenelläkään tavismiehellä ole varaa antaa naiselle pakkeja. Tavismies pitää kiinni naisestaan kynsin ja hampain koska tietää että seuraavan naisen löytämisessa voi mennä vuosi tai useita vuosia..

Ei pidä läheskään aina paikkaansa. Ihan jo omia miespuolisia tuttuja katsoessa sen huomaa. Kyllä aika perusjampat osaavat olla kranttuja. Katso myös tämän ketjun kommentit ylipainoisista naisista. Tämä ei ole nyt kritiikkiä näitä miehiä kohtaan vaan ihan vain havainnointia. Vaikka tämä palstajankuttaja kuinka haluaa pitää yllä myyttiä, että lähes kaikille miehille kelpaa kuka nainen vain ja että naiset saavat aina  miehiä jolleivät yritä sitä kaikkein halutuinta superurosta, niin se ei vain yksinkertaisesti ole totta.  

Niinpä. Ja nyt yhtään sen enempää haukkumatta, niin olen huomannut osittain sitä että tällaiset "superurokset" perustavat valintansa erityisesti naisen ulkonäköön. Ei todellakaan aina, mutta joskus tullut mietittyä kun pariskunta on todella hyvännäköinen, mies on ihan fiksu ja nainen täysi bimbo. Ja sitten on miehiä, joilla ei välttämättä ole niin korkeat ulkonäkökriteerit ja vaatii naiselta myös älykkyyttä ja sivistystä. Mutta sitten taas verraten; komea mies jonka ÄO on pienempi kuin kengännumero, ei todennäköisesti löydä kumppania kovinkaan helposti.

Vierailija
113/149 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita asioita, joihin haluaa keskittyä = muita naisia, joihin haluaa keskittyä

Mieti jo valmiiksi mitä teet kun se sitten 2-6 kk:n päästä tekee paluun ja kysyy sinulta josko sittenkin.

Mä vittu tapan jokaisen palstalaisen, joka jauhaa tätä paskaa! Lukekaa månsterin tilanneselostus!!!!! Oliko siinä MUITA????? Ei ollut. Eli kysymys EI OLE tuossa kohtaa MUISTA NAISISTAAAAAA!!!!!!!!!! AAARRGGHHHT. Voi olla miehiä, joille suhteeseen eteneminen ei ole helppoa KENENKÄÄN kanssa. Siellä ei mitenkään tarvitse olla muita, huoooooh.

Kiitos.

Vierailija
114/149 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh heeeeeeh.....!

Käytös juuri kuin T.M.!

Vierailija
115/149 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi alotuksen mies siis

Vierailija
116/149 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajallisestikin mätsää just!

Vierailija
117/149 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä ihan uskomatonta kuinka mies voi muuttaa mielensä silmänräpäyksessä. Itsellä viimeisin tapailu/seurustelusuhde tuntui juuri siltä mitä sanotaan kun tapaa sen oikean. Sitä ei edes voi verrata mihinkään aikaisempaan koska se oli niin erilaista, tuntui kuin olisi tunnettu aina ja olisi tullut kotiin. Kaikki tuntui jopa pelottavan hyvältä ja oikealta, seksikin oli upeaa ekasta kerrasta ja vain parani. Silti mies tempaisi maton jalkojen alta melko lailla vastaavassa tilanteessa ja totesi että on kiireitä eikä halua jatkaa.

Ihan uskomatonta ettei tuollaiset tunteet merkitse miehelle yhtään mitään vaan kylmänrauhallisesti voi jättää suhteen sikseen. Jotenkin en usko että tuon paremmalta voi edes tuntua mutta silti sekään ei ole miehelle tarpeeksi.

En halua mitenkään loukata sinua kommentillani, mutta sinä et voi millään tietää mitä tuo mies tunsi. Sinä itse olit todella ihastunut, seksi oli upeaa, kommunikointi toimi jne. mutta ethän sinä tiedä miten vahvat tunteet miehen puolelta oli. Tunteet jota tunnet ovat SINUN tunteitasi, eikä kenenkään muun. Minä en usko, että mies olisi pistänyt suhdetta jäihin jos oli aidosti rakastumassa sinuun. Luultavasti viihtyi kanssasi hyvin, mutta sen syvällisempiä tunteita ei syntynyt. Ihastuneena niitä niin helposti alkaa kuvitella myös sille toiselle osapuolelle, vaikka eihän niistä itse voi tietää.

Mutta entäs jos mies on se joka tuo tunteet ensimmäisenä esiin? Ja siis ihan kertoen ja osoittaen että välittää ja pitää toisesta? Kai siinä tilanteessa voi jo olettaakin jotain. Mutta eipä sitä näköjään siitäkään huolimatta voi oikeasti varmaksi tietää.

Tossa oli jo hetken ihan ok olo, mutta joo.. Äsken oli se hetki kun alustavasti sovimme että näemme. Alkoi itkettää. Kai tämä tästä. Pääsisi nyt vaan yli tästä. Ja sitten kun puhelin piippasi viestiä niin heti huomasi että ajatus käväisi siinä että mies laittaa viestiä ja toivoo että voitaisiin sittenkin nähdä. Mutta eipä ollut. Tietenkään. Olen ihan ääliö, kun välillä käväisee sellainen toivon kipinä ja sitten pitää vaan takoa järkeä takaisin päähän.

Ap

Olet tainnut kohdata kunnollisen pelailijan. Tämä miestyyppi sanoo ja tekee mitä tahansa saadakseen naisesta hetken hupia. Oksettavia ihmissaastoja ja näitä vaikuttaisi olevan nykyään enemmän, mitä aiemmin.

Olen pahoillani ap. En tiedä muuta tapaa vältellä näitä, kuin odottaa ihan useampi kuukause seksin harrastamisen suhteen. Pelaajat ei jaksa kovin pitkään kilkailla, ellei peitto heilu. Inhottavaa pelaamista ja tylsää, mutta en keksi muutakaan karsintasysteemiä.

Törmäsinköhän sitten sinnikkääseen peluriin? Koska seksiä harrastimme ekan kerran vasta tammikuussa... En tiedä onko mies peluri vai mikä, mutta typerältä tuntuu. Ja vielä typerämmältä tuntuu se, kun ajattelee että jos puhelikin vain siksi että sai. Tai siis, pakkohan sen oli pitää minua kiinnostavana koska jaksoi niin kauan "piirittää" ja tutustua ensin.

Oikeasti en tiedä edes miksi analysoin tätä koska sillä ei ole merkitystä. Sadannen kerran vaan totean että miten ihmeessä vielä viime viikolla oli sitä mieltä että on ihanaa, toissa päivänä sopi innokkaasti tapaamista ja nyt tämä. Eipä voi toisen pään sisälle päästä joten ainoa selitys on tuo mitä itse kertoi = ei vaan kiinnosta enää tarpeeksi.

Halaus teille muille joille on käynyt sama :(

Kiitti halauksesta,ilmeisesti nämä pelaajatyyppit nykyään tekee niin,että tapaa muita naisia seksin merkeissä ja tätä uutta vaan tapailee ja sitten kun se on valmis seksiin about 2 kk tapailun jälkeen niin pelaaja saa sit mitä halusi ja jättää naisen ja taas uusi saalis kehiin.

Kerrankin joku nainen tajusi mistä on kyse. Ihme! Homma menee juurikin näin, että ne tasokkaat miehet (=naisten skaalalla tavismiehet) tapailee yhtä naista kokeakseen seurustelun alkuhuuman ja käy samaan aikaan höyläämässä ringin muita naisia kunnes sitten huuma kokee kliimaksin ja harrastetaan seksiä ekan kerran tämän uuden seurustelukumppanin kanssa. Sitten onkin aika siirtyä liehittelemään seuraavaa...ja kaiken tämän ajan "seurustelutyttö" kuvitteli, että tässä on nyt sitä jotain kun mies ei heti kinunnut seksiä malttoi odottaa pari kuukautta. Tottakai malttoi kun kävi purkamassa paineet hoitojensa luona sillä aikaa.

Tämä.

Ja kommenttina siihen kun joku nainen väitti, että perusjantteritkin on valikoivia, niin eivät ole läheskään samassa mittakaavassa kuin naiset. Toki jokaisella on omat kriteerinsä, mutta miehet ovat valmiita joustamaan niistä huomattavasti enemmän jos homma näyttää muuten toimivan.

Olen samaa mieltä siinä (kuten joku sanoi), että tavismiehellä ei ole varaa kovin paljoa valikoida jos meinaa saada seksiä säännöllisesti tai parisuhteen. Ne tapaukset joilla on se mahdollisuus ovat joko tasokkaampia miehiä (kyseessä aiemmin mainittu naisten tasoharha) tai sitten heidän sosiaalinen statuksensa (esim. ryyppy- tai harrastusporukan aktiivisena jäsenenä) korvaa ulkoisia puutteita.

Vierailija
118/149 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajallisestikin mätsää just!

Mistä päin tuntemasi hlö?

Vierailija
119/149 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen kaikenlaista kun näitä juttuja lukee. Jollei missään muualla opi olemaan jalat maassa, niin tässä kulttuurissa maanpinta tulee nopeasti vastaan. 

Noi miesten pikakelaukset on kyllä sellainen mitä en ikinä oppinut sietämään. Miten ne vetivätkin helvetillisellä kiireellä kaiken läpi ja itse on ihan pihalla et mitähän tässä on mahtanut tapahtua. Ensin oli valtavaa ihastusta ja rakkaudenpaloa ja voi luoja kuinka maailma on vaaleanpunainen miehen puheissa. Seuraavassa hetkessä kaikki pimeni, eli mies veti ihan kylmäksi ja siinä välissä olin ehtinyt jo virittää parisuhdetaajuuden päälle. Kierin sydänsuruissani monta viikkoa, ennen kuin tajusin että yksikään noista tunteensa ghostanneista ihmisistä ei edes ollut sellaisen itkumölyn arvoinen ja vielä karvaampaa oli ymmärtää, etten ollut aidosti edes ihastunut tai kiinnostunut kenestäkään niistä, olin vain saanut egooni sivauksen jota oli vaikea sulattaa. Tunteilla siinä ei ollut mitään tekemistä. Enemmän tuntui siltä, että mua on vedätetty, koska innokkaampi mies kun viimein sai mut kiinnostumaan niin kiinnostus hiljenikin miehen osalta. Pointti oli nimenomaan siinä, että alun alkaenkaan en ollut tosissani kiinnostunut ja sitä vaistoa olisi kannattanut kuunnella. Eli kaava oli tämä: en ollut kiinnostunut, mutta sain kehitettyä sellaisen ja jäin jahkailemaan jotain mitä ei alun alkaenkaan ollut olemassa. 

Vierailija
120/149 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita asioita, joihin haluaa keskittyä = muita naisia, joihin haluaa keskittyä

Mieti jo valmiiksi mitä teet kun se sitten 2-6 kk:n päästä tekee paluun ja kysyy sinulta josko sittenkin.

Mä vittu tapan jokaisen palstalaisen, joka jauhaa tätä paskaa! Lukekaa månsterin tilanneselostus!!!!! Oliko siinä MUITA????? Ei ollut. Eli kysymys EI OLE tuossa kohtaa MUISTA NAISISTAAAAAA!!!!!!!!!! AAARRGGHHHT. Voi olla miehiä, joille suhteeseen eteneminen ei ole helppoa KENENKÄÄN kanssa. Siellä ei mitenkään tarvitse olla muita, huoooooh.

Kiitos.

Rakastuin juuri suhun! <3 Ja jos ootkin mies, niin sit veljellinen halaus kuitenki! :D

Mä en ymmärrä mistä juontaa tommonen kauna, et "joo sillä toinen kierrossa, kato vaan!". Jos jollain on paljon tommoisia kokemuksia, niin suosittelisin tarkastamaan omia valintaperusteitaan. Siellä voi olla perustavanlaatuinen ongelma, joka johtaa kerta toisensa jälkeen samaan lopputulokseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan