Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin, mies sitten ilmoitti ettei nyt kiinnostakaan

Vierailija
01.03.2017 |

Tuntuu tosi pahalta, tosi tosi pahalta.

Ymmärrän, että näin alkuvaiheessa voi kiinnostus lopahtaa. Ja mies nyt vielä pehmitteli tilannetta jollain omalla elämäntilanteellaan. Mikä ehkä jopa tuntuu vielä pahemmalta, koska kyllähän sitä tietää, että joku "työkiireet" (ei ollut miehen käyttämä syy) tai vastaava tilapäinen tilanne ei ole este, jos on oikeasti kiinnostusta.

Itse vaan ehdin jo ihastua. Paljon. Takana ero tosi pitkästä suhteesta (erosin vuosi sitten) ja tämän miehen uskalsin pidemmän tutustumisen jälkeen päästää lähelle. Ja taas sattuu.

Eipä siinä, elämä jatkuu ja vastaan tulee jotain parempaa. Nyt vaan tekisi mieli itkeä. Takana useamman kuukauden tutustuminen ja reilu kuukausi ehdittiin nähdä useammin ja tiheämmin. Olin ihan varma viime tapaamisen perusteella että miehellä on myös jotain tunteita, hänen puheidensa ja käytöksensä perusteella. Mutta näköjään se ei riittänyt. Siis tiedättekö, kun viime tapaaminen meni niin romanttisissa tunnelmissa ja olin ihan taivaissa sen jälkeen. Oli ihan mieletöntä ja mies vielä laittoi viestiä sen jälkeen, kuinka oli ihanaa. Ja nyt sitten kun oli puhetta, että nähdään uudestaan ja mies oli vielä pari päivää sitten ihan että "todellakin nähdään". Ja nyt tänään ilmoittikin, että parempi "ottaa vähän omaa aikaa ja takapakkia". Ja juteltiin sitten joku 5min, ja siinä se. Jos puhuu että haluaa takapakkia, niin kuvitteleeko että jäisin odottelemaan että parempi tilanne herralle ilmaantuu jostain/haluaa pitää ns takaportin auki? V***n ******. Tuntuu että vetäisi maton täysin jalkojen alta.

Voi *****. No, kai tämä tästä. Jos jollain on sanoa edes vähän jotain lohduttavaa niin olisin kiitollinen. Pahoittelen itsesäälissä vellomista.

Kommentit (149)

Vierailija
61/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä ihan uskomatonta kuinka mies voi muuttaa mielensä silmänräpäyksessä. Itsellä viimeisin tapailu/seurustelusuhde tuntui juuri siltä mitä sanotaan kun tapaa sen oikean. Sitä ei edes voi verrata mihinkään aikaisempaan koska se oli niin erilaista, tuntui kuin olisi tunnettu aina ja olisi tullut kotiin. Kaikki tuntui jopa pelottavan hyvältä ja oikealta, seksikin oli upeaa ekasta kerrasta ja vain parani. Silti mies tempaisi maton jalkojen alta melko lailla vastaavassa tilanteessa ja totesi että on kiireitä eikä halua jatkaa.

Ihan uskomatonta ettei tuollaiset tunteet merkitse miehelle yhtään mitään vaan kylmänrauhallisesti voi jättää suhteen sikseen. Jotenkin en usko että tuon paremmalta voi edes tuntua mutta silti sekään ei ole miehelle tarpeeksi.

En halua mitenkään loukata sinua kommentillani, mutta sinä et voi millään tietää mitä tuo mies tunsi. Sinä itse olit todella ihastunut, seksi oli upeaa, kommunikointi toimi jne. mutta ethän sinä tiedä miten vahvat tunteet miehen puolelta oli. Tunteet jota tunnet ovat SINUN tunteitasi, eikä kenenkään muun. Minä en usko, että mies olisi pistänyt suhdetta jäihin jos oli aidosti rakastumassa sinuun. Luultavasti viihtyi kanssasi hyvin, mutta sen syvällisempiä tunteita ei syntynyt. Ihastuneena niitä niin helposti alkaa kuvitella myös sille toiselle osapuolelle, vaikka eihän niistä itse voi tietää.

Mutta entäs jos mies on se joka tuo tunteet ensimmäisenä esiin? Ja siis ihan kertoen ja osoittaen että välittää ja pitää toisesta? Kai siinä tilanteessa voi jo olettaakin jotain. Mutta eipä sitä näköjään siitäkään huolimatta voi oikeasti varmaksi tietää.

Tossa oli jo hetken ihan ok olo, mutta joo.. Äsken oli se hetki kun alustavasti sovimme että näemme. Alkoi itkettää. Kai tämä tästä. Pääsisi nyt vaan yli tästä. Ja sitten kun puhelin piippasi viestiä niin heti huomasi että ajatus käväisi siinä että mies laittaa viestiä ja toivoo että voitaisiin sittenkin nähdä. Mutta eipä ollut. Tietenkään. Olen ihan ääliö, kun välillä käväisee sellainen toivon kipinä ja sitten pitää vaan takoa järkeä takaisin päähän.

Ap

Olet tainnut kohdata kunnollisen pelailijan. Tämä miestyyppi sanoo ja tekee mitä tahansa saadakseen naisesta hetken hupia. Oksettavia ihmissaastoja ja näitä vaikuttaisi olevan nykyään enemmän, mitä aiemmin.

Olen pahoillani ap. En tiedä muuta tapaa vältellä näitä, kuin odottaa ihan useampi kuukause seksin harrastamisen suhteen. Pelaajat ei jaksa kovin pitkään kilkailla, ellei peitto heilu. Inhottavaa pelaamista ja tylsää, mutta en keksi muutakaan karsintasysteemiä.

Törmäsinköhän sitten sinnikkääseen peluriin? Koska seksiä harrastimme ekan kerran vasta tammikuussa... En tiedä onko mies peluri vai mikä, mutta typerältä tuntuu. Ja vielä typerämmältä tuntuu se, kun ajattelee että jos puhelikin vain siksi että sai. Tai siis, pakkohan sen oli pitää minua kiinnostavana koska jaksoi niin kauan "piirittää" ja tutustua ensin.

Oikeasti en tiedä edes miksi analysoin tätä koska sillä ei ole merkitystä. Sadannen kerran vaan totean että miten ihmeessä vielä viime viikolla oli sitä mieltä että on ihanaa, toissa päivänä sopi innokkaasti tapaamista ja nyt tämä. Eipä voi toisen pään sisälle päästä joten ainoa selitys on tuo mitä itse kertoi = ei vaan kiinnosta enää tarpeeksi.

Halaus teille muille joille on käynyt sama :(

Vierailija
62/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi niin, että mies ei ikinä ehdottanut oma-aloitteisesti tapaamista, vaan se olin minä, joka aina jouduin kysymään. Hänestä sitten riippui, nähdäänkö vai ei. Minulla tällä hetkellä sellainen tilanne, että aikaa riittää. Tänään viimeinen niitti, kun kysyin viikonlopusta. Ei onnistu kuulemma. koskahan senkin olisi kertonut, jos en olisi kysynyt. Ja miksei voinut kertoa vaikka viime viikonloppuna itse. ja järkännyt niin, että olisin voinut vaikka viikolla yöpyä hänen luonaan. No, helppo selitys: mies ei vain ole yhtä ihastunut minuun kuin minä häneen. Surullistahan tämä on, mutta tilanne tästä tuskin muuttuu. parempi siis lopettaa suhde, nytkin tuntuu jo niin pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä ihan uskomatonta kuinka mies voi muuttaa mielensä silmänräpäyksessä. Itsellä viimeisin tapailu/seurustelusuhde tuntui juuri siltä mitä sanotaan kun tapaa sen oikean. Sitä ei edes voi verrata mihinkään aikaisempaan koska se oli niin erilaista, tuntui kuin olisi tunnettu aina ja olisi tullut kotiin. Kaikki tuntui jopa pelottavan hyvältä ja oikealta, seksikin oli upeaa ekasta kerrasta ja vain parani. Silti mies tempaisi maton jalkojen alta melko lailla vastaavassa tilanteessa ja totesi että on kiireitä eikä halua jatkaa.

Ihan uskomatonta ettei tuollaiset tunteet merkitse miehelle yhtään mitään vaan kylmänrauhallisesti voi jättää suhteen sikseen. Jotenkin en usko että tuon paremmalta voi edes tuntua mutta silti sekään ei ole miehelle tarpeeksi.

En halua mitenkään loukata sinua kommentillani, mutta sinä et voi millään tietää mitä tuo mies tunsi. Sinä itse olit todella ihastunut, seksi oli upeaa, kommunikointi toimi jne. mutta ethän sinä tiedä miten vahvat tunteet miehen puolelta oli. Tunteet jota tunnet ovat SINUN tunteitasi, eikä kenenkään muun. Minä en usko, että mies olisi pistänyt suhdetta jäihin jos oli aidosti rakastumassa sinuun. Luultavasti viihtyi kanssasi hyvin, mutta sen syvällisempiä tunteita ei syntynyt. Ihastuneena niitä niin helposti alkaa kuvitella myös sille toiselle osapuolelle, vaikka eihän niistä itse voi tietää.

Mutta entäs jos mies on se joka tuo tunteet ensimmäisenä esiin? Ja siis ihan kertoen ja osoittaen että välittää ja pitää toisesta? Kai siinä tilanteessa voi jo olettaakin jotain. Mutta eipä sitä näköjään siitäkään huolimatta voi oikeasti varmaksi tietää.

Tossa oli jo hetken ihan ok olo, mutta joo.. Äsken oli se hetki kun alustavasti sovimme että näemme. Alkoi itkettää. Kai tämä tästä. Pääsisi nyt vaan yli tästä. Ja sitten kun puhelin piippasi viestiä niin heti huomasi että ajatus käväisi siinä että mies laittaa viestiä ja toivoo että voitaisiin sittenkin nähdä. Mutta eipä ollut. Tietenkään. Olen ihan ääliö, kun välillä käväisee sellainen toivon kipinä ja sitten pitää vaan takoa järkeä takaisin päähän.

Ap

Mä tiedän niin tuon tunteen, olen siis se jolle mies ei edes vaivautunut ilmoittamaan että tämä oli tässä. Ja voi kertoa että viimeisen parin viikon aikana on muuten tarjonnut palveluksiaan varmasti kaikki maan sähköyhtiöt lehtimyyjistä puhumattakaan ja ihan joka ikinen kerta sitä ehtii herätä toivo, että mies vihdoin ottaa yhteyttä. En tiedä koska tämä helpottaa.

Tuli niin paha mieli sun puolesta! :( voin vaan kuvitella miltä toi vastaamattomuus tuntuu kun ei saa edes mitään selitystä mihinkään. Ansaitset kyllä parempaa ja toivon ja uskon että joku päivä elämääsi astelee mies joka osaa arvostaa sinua, eikä ole tuollainen selkörangaton joka julmasti katkaisee vaan yhteyden.

Ap

Vierailija
64/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä tiedän niin tuon tunteen, olen siis se jolle mies ei edes vaivautunut ilmoittamaan että tämä oli tässä. Ja voi kertoa että viimeisen parin viikon aikana on muuten tarjonnut palveluksiaan varmasti kaikki maan sähköyhtiöt lehtimyyjistä puhumattakaan ja ihan joka ikinen kerta sitä ehtii herätä toivo, että mies vihdoin ottaa yhteyttä. En tiedä koska tämä helpottaa.

Tuli niin paha mieli sun puolesta! :( voin vaan kuvitella miltä toi vastaamattomuus tuntuu kun ei saa edes mitään selitystä mihinkään. Ansaitset kyllä parempaa ja toivon ja uskon että joku päivä elämääsi astelee mies joka osaa arvostaa sinua, eikä ole tuollainen selkörangaton joka julmasti katkaisee vaan yhteyden.

Ap

Kiitos, ihan tuli kyyneleet silmiin kauniista sanoistasi.

Vierailija
65/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joskus ruusufinni puhkeaa niin pahasti iholle, ettei vaan huvita mennä kauan sitten sovittuunkaan tapaamiseen. Huono itsetunto on joskus perseestä. Kun tapaa alkuun harvoin, niin siihen tulee semmoinen paskamainen täydellisyyden kupla ja paine niihin kertoihin. Pidemmän päälle se sit alkaa väsyttämään, varsinkin kun oot vähän haavoittuvassa olotilassa.

Sitten taas kun yrität tapailla jotain heti alkuun hyvin arkisesti, niin kappas et ole tarpeeksi romanttisia tunteita herättävä.

T. Ihan vitusti liikaa sisustustekstejä seiniltä lukenut, valkoisia sohvakalustoja kuluttanut ja suolakeksejä juustoilla nauttinut mies.

Vierailija
66/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten katkaistaan "siististi"?? On mission impossible. Aina sattuu teki tavalla tai toisella. "Töksäyttämällä kerrasta poikki" saata olla henkisesti jopa helpompaa kuin mikään muu tapa. Tunteita loukataan joka tapauksessa. 

Vierailija
67/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kävi niin, että mies ei ikinä ehdottanut oma-aloitteisesti tapaamista, vaan se olin minä, joka aina jouduin kysymään. Hänestä sitten riippui, nähdäänkö vai ei. Minulla tällä hetkellä sellainen tilanne, että aikaa riittää. Tänään viimeinen niitti, kun kysyin viikonlopusta. Ei onnistu kuulemma. koskahan senkin olisi kertonut, jos en olisi kysynyt. Ja miksei voinut kertoa vaikka viime viikonloppuna itse. ja järkännyt niin, että olisin voinut vaikka viikolla yöpyä hänen luonaan. No, helppo selitys: mies ei vain ole yhtä ihastunut minuun kuin minä häneen. Surullistahan tämä on, mutta tilanne tästä tuskin muuttuu. parempi siis lopettaa suhde, nytkin tuntuu jo niin pahalta.

Tuttua, itsekin huomasin olevani taas kerran suhteessa, jossa yhteydenpito lepää ainoastaan minun harteillani ja miehestä ei oma-aloitteisesti kuulu mitään. Silti pahinta on ehkä juurikin tuo, että mies ei itse ehdota näkemistä eikä mitään tekemistä ja nyt kun minä sitten ehdotan jotain niin poikkeuksetta vastaus on katellaan/palataan/ei kerkeä. Ollaan etäsuhteessa mutta ei kai tapaaminen näin hankalaa voi olla ja kun tuntuu, että se on täysin poissuljettu vaihtoehto että minä paremmin ehtivänä menisin miehen luo. Ollaan siis tapailtu lähinnä luonani ja sitten pk-seudulla.

Tämä tosiaan on enemmän kuin tuttu kaava mun suhteissa enkä tosiaan edes tiedä millaista normaali tapailu on ja miltä sen kuuluu tuntua.  

Vierailija
68/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, saako kysyä minkä ikäisiä olette?

Vierailija
69/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kävi samoin. Myöhemmin selvisi ettei miehen ero edellisestä naisestaan ollutkaan vielä ihan selvä.

Vierailija
70/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kävi samoin. Myöhemmin selvisi ettei miehen ero edellisestä naisestaan ollutkaan vielä ihan selvä.

Mitä sitten? Entinen nainen on aina menneisyys ja uusi nainen tulevaisuus.

Vierailija
71/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu tosi pahalta, tosi tosi pahalta.

Ymmärrän, että näin alkuvaiheessa voi kiinnostus lopahtaa. Ja mies nyt vielä pehmitteli tilannetta jollain omalla elämäntilanteellaan. Mikä ehkä jopa tuntuu vielä pahemmalta, koska kyllähän sitä tietää, että joku "työkiireet" (ei ollut miehen käyttämä syy) tai vastaava tilapäinen tilanne ei ole este, jos on oikeasti kiinnostusta.

Itse vaan ehdin jo ihastua. Paljon. Takana ero tosi pitkästä suhteesta (erosin vuosi sitten) ja tämän miehen uskalsin pidemmän tutustumisen jälkeen päästää lähelle. Ja taas sattuu.

Eipä siinä, elämä jatkuu ja vastaan tulee jotain parempaa. Nyt vaan tekisi mieli itkeä. Takana useamman kuukauden tutustuminen ja reilu kuukausi ehdittiin nähdä useammin ja tiheämmin. Olin ihan varma viime tapaamisen perusteella että miehellä on myös jotain tunteita, hänen puheidensa ja käytöksensä perusteella. Mutta näköjään se ei riittänyt. Siis tiedättekö, kun viime tapaaminen meni niin romanttisissa tunnelmissa ja olin ihan taivaissa sen jälkeen. Oli ihan mieletöntä ja mies vielä laittoi viestiä sen jälkeen, kuinka oli ihanaa. Ja nyt sitten kun oli puhetta, että nähdään uudestaan ja mies oli vielä pari päivää sitten ihan että "todellakin nähdään". Ja nyt tänään ilmoittikin, että parempi "ottaa vähän omaa aikaa ja takapakkia". Ja juteltiin sitten joku 5min, ja siinä se. Jos puhuu että haluaa takapakkia, niin kuvitteleeko että jäisin odottelemaan että parempi tilanne herralle ilmaantuu jostain/haluaa pitää ns takaportin auki? V***n ******. Tuntuu että vetäisi maton täysin jalkojen alta.

Voi *****. No, kai tämä tästä. Jos jollain on sanoa edes vähän jotain lohduttavaa niin olisin kiitollinen. Pahoittelen itsesäälissä vellomista.

Ymmärrän surusi, jos pääsi iso kala koukusta =( Ei niitä varakkaita herroja kaikille riitä, se on ikävä tosiasia.

Vierailija
72/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä täällä ei tuo lainaus toimi, mutta samaa mieltä tuosta että mies usein haluaa osan tai siis haluaisi koko paketinkin mutta naisessa on joku juttu mikä tökkii. Itse olen tapaillut muutaman kuukauden ihan täydellistä naista, kaikki natsaa paremmin kuin koskaan kenenkään kanssa mutta, ja nyt varmasti tulee haukkuryöppy, tämä nainen on lihava. En tiennyt olevani näin pinnallinen ja yritinkin olla välittämättä mutta kyllä sillä vain on merkitystä enkä tiedä miten tämän voi, vai voiko?, ottaa puheeksi. Olen nyt ottanut etäisyyttä naiseen, vedonnut kiireeseen, koska en tiedä mitä muutakaan sanoa koska rehellisyys tuntuu mahdottomalta. En ole itsekään mikään adonis, mutta normaalipainoinen ja liikun useamman kerran viikossa ja tuo naisen sohvaperunamaisuus on vastenmielistä.

Olet ihan oikeassa, ei tuota kyllä vaan voi ottaa puheeksi. Mietit nyt vielä vaikka kiireeseen vedoten voitko hyväksyä naisen ylipainon ja sitten toimit sen mukaan. Toisaalta kyllä vaikuttaa siltä, että mielesi ei miettimällä muuksi muutu, joten poikki pistäminen mitä pikimmin olisi armollisin vaihtoehto. Ymmärrän kyllä että harmittaa, mutta et sinä tuolle mitään voi.

Vierailija
73/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mies puhui kokoajan kuinka olen niin ihana ja ei voi kuvitella että oikeasti on saanut kaltaiseni naisen elämäänsä. V*tun lurittelija.  Mies puhui kokoajan kuinka olen niin ihana ja ei voi kuvitella että oikeasti on saanut kaltaiseni naisen elämäänsä. V*tun lurittelija."

Jos mies ei olisi "luritellut" olisi haukuttu helvetin tuppisuuksi. Sitä saa mitä tilaa, niin makaa kuin petaa. Muutenkin naisilla on aivan ihmeellisiä kuvitelmia, ei se niin ole että vain te saatte jättää, miehillä on aivan sama oikeus dumpata kun kyllästyy.

Vierailija
74/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä vähän epäilen myös. Ei paljon jonkun random-ihastuksen tapailut kiinnosta, kun edessä on viikonloppu ex-vaimon kanssa 20-vuotisesta suhteesta.

Vierailija
75/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessani tulee mieleen vain, että miten hemmetin tasokkaiden miesten kanssa te naiset olette tekemisissä.

Oikeasti ei kenelläkään tavismiehellä ole varaa antaa naiselle pakkeja. Tavismies pitää kiinni naisestaan kynsin ja hampain koska tietää että seuraavan naisen löytämisessa voi mennä vuosi tai useita vuosia..

Vierailija
76/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Entinen nainen on aina menneisyys ja uusi nainen tulevaisuus.

Mitä tarkoitat, mitä sitten..?

Tapailin miestä pari kuukautta ja kaikki tuntui sujuvan mainiosti. Mies oli eronnut reilu puoli vuotta aiemmin mutta edelleen ystäviä exän kanssa (tapasivat viikottain). Yhtäkkiä mies halusikin etäisyyttä ja selitti jotain vastaavaa. Edellinen tapaaminen oli ollut ihana - ja käännös tapahtui vielä nimenomaan ennen samalle illalle sovittuja treffejä. Kertoi myöhemmin että eksän kanssa tilanne oli kesken, jotain oli siis heidän välillään tapahtunut ja siksi vetääntyi.

Miehen oma valinta tietysti ja toki jos olisi ollut tarpeeksi ihastunut niin tuskin olisi käynyt. Oltiin siis nähty suht harvoin, kunnes asiat alkoivat edetä vakavammiksi - vetäytyminen.

Vierailija
77/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei kelpaa kirjoitti:

" Mies puhui kokoajan kuinka olen niin ihana ja ei voi kuvitella että oikeasti on saanut kaltaiseni naisen elämäänsä. V*tun lurittelija.  Mies puhui kokoajan kuinka olen niin ihana ja ei voi kuvitella että oikeasti on saanut kaltaiseni naisen elämäänsä. V*tun lurittelija."

Jos mies ei olisi "luritellut" olisi haukuttu helvetin tuppisuuksi. Sitä saa mitä tilaa, niin makaa kuin petaa. Muutenkin naisilla on aivan ihmeellisiä kuvitelmia, ei se niin ole että vain te saatte jättää, miehillä on aivan sama oikeus dumpata kun kyllästyy.

No olisi ollut minullekin ihan selvää siinä vaiheessa että tästä ei tule mitään, jos ei juttua riitä. Tarkoitin sitä, että itse en ainakaan sano tuollaisia asioita kovinkaan kepein mielen. Ja mielestäni on sanottu kepein mielin jos viikon päästä on jo täysin eri mieltä. Tulee väkisinkin olo että on puhuttu ihan shittiä.

Niin ja mikä varakas mies? Ei tässä kukaan kenenkään varakkuutta ole katsonut?

Ap

Vierailija
78/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita asioita, joihin haluaa keskittyä = muita naisia, joihin haluaa keskittyä

Mieti jo valmiiksi mitä teet kun se sitten 2-6 kk:n päästä tekee paluun ja kysyy sinulta josko sittenkin.

Näinhän se menee. Olen jo miettinyt. En aio vastata/lähteä mukaan juttuun. Toivottavasti ei ota yhteyttä tyyliin ensi viikolla, sitten olisi vielä liian herkkä tilanne ja saattaisin suostua tapaamaan. Mutta uskoisin että parin kuukauden päästä olen jo siinä pisteessä, että on helpompi sanoa että itseni takia kiitos, mutta ei kiitos. 

Hei!mä olen jo onnistunut kitkuttelee 4 kk ilman tälläistä samantapaista miestä,minut hän myös jätti vähän samalla tyylillä(hän ei ollut tarpeeksi ihastunut minuun)tunsin itseni myös hyväksikäytetyksi ja huonoksi.Olen alkanut tapailla muita miehiä..se kannattaa niin unohdat hänet ainakin joksikin aikaa ja toivon mukaan lopullisesti,ettet anna hänen uudestaan päästä sinua hyväksi käyttämään.Tälläiset miehet ikävä kyllä pitävät yllä naisrinkiä itsellään,tapailevat useaa naista.

Vierailija
79/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onksulla outie XD no ei vitsi vitsi.. Mies saattoi huomata liikaa innokkuutta sussa eikä saanut enää "metsästää" ja jahdata sua. Näki kaikki puolet sussa eikä ollut enää kiinnostunut. Minusta reilu että sanoi suoraan, eikä anna sun olettaa mitään.

Vierailija
80/149 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin että mies tapasi toisen naisen ja kertoi sen heti suoraan. Oli vasta kertonut mulle pari päivää aiemmin, millaisia kesäsuunntelmia oli kaavaillut meille esim. minne vie mut syömään. Vaikka suhde oli alussa, olin ihastunut ja haaveilin jo tulevasta kesästä. Mekin tunnettiin jo pidemmältä ajalta ja olin hitaasti syttynyt suhteeseen. Olin jo yli kolmekymppinen, mutta tämä oli ensimmäinen mies, joka todella aiheutti sen, että en oikein uskalla luottaa miehiin enää. Ja itsetunnolle se oli kova isku. Meilläkin viimeinen tapaaminen oli ihan huippu ja myös mies hehkutti sitä fiilistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä