Salakuvaan naisten takapuolia kadulla ja lataan niitä muiden katsottavaksi
Kuvista ei voi ketään tunnistaa, useimmiten. Olenko rikollinen?
Kommentit (21)
Olet kuin turvapaikanhakijat. Elätkö sinäkin sossun avustuksilla ja mölisetkö päivät kauppakeskuksissa?
Moraalisesti epäilyttävä ainakin. En itse haluaisi omia persekuviani mihinkään katseltaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuvista ei voi ketään tunnistaa, useimmiten. Olenko rikollinen?
Ap lähtee Fobballe
En tiedä onko ap rikollinen, mutta ilmiannoin hänet silti nettipoliisille. Ne voi tarkistaa asian varmuuden vuoksi.
Olen suomalainen ja toimin arvostetussa ammatissa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko ap rikollinen, mutta ilmiannoin hänet silti nettipoliisille. Ne voi tarkistaa asian varmuuden vuoksi.
Julkisella paikalla saa kuvata joten enpä usko, että ap rikollinen olisi.
N28
Eikös kaikki ylilautajonnet tee tuota? Vissiin nekin ketjut poistui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Riippuu kuule mitä kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Mitä siis ei saa kuvata? Ihmisiä saa.
N28
Aina välillä luen täältä aloituksen ja tuumin, että tuokin ihminen makaa kuolinvuoteellaan joku päivä. Ja tuolla tavalla hän on päättänyt viettää ainoan elämänsä.
Onhan sitä tietenkin kaikenlaisia kylähulluja liikkeellä, joka kaupungissa. Ap on yksi heistä.
Itse kuljen kaupungilla aina takapuolen peittävässä takissa tai mekossa, joten tämä ei koske minua.
Mutta juu. Sääliksi käy ap, jos sinulla ei elämässä ole muuta sisältöä. Ja onhan tuo toimintasi kyllä vähän rikollisen kuuloista. Ei se sinusta ainakaan suosittua tee. Mutta hullu mikä hullu, aina sille ei mahda mitään.
Jos naiset pitävät tiukkoja persettä korostavia trikoita julkisella paikalla, niin ei tarvitse yhtään ihmetellä, jos joku kuvaa.
Kuka katsoo kuvia, kun voi nähdä livenä?
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset pitävät tiukkoja persettä korostavia trikoita julkisella paikalla, niin ei tarvitse yhtään ihmetellä, jos joku kuvaa.
Eiköhän jokainen saa pukea päälle mitä haluaa ilman että joku ahdistelee/ kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös kaikki ylilautajonnet tee tuota? Vissiin nekin ketjut poistui?
Ei. Löytyy edelleen sieltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Saisiko selityksen tähän? Julkisella paikalla saa kuvata, ihmisiäkin, ja kuvat saa myös jakaa jos siitä ei koidu kuvattavalle haittaa. Käsittääkseni laissa ei kielletä tiettyjen vartalon osien kuvaamista.
Vierailija kirjoitti:
Olet kuin turvapaikanhakijat. Elätkö sinäkin sossun avustuksilla ja mölisetkö päivät kauppakeskuksissa?
Pilkkaat sotaa paenneita. Pitäisikö sodan keskeltä paenneen olla heti tuottava kansalainen? Suomalaisella porvarilla ei ole koskaan ollut varaa ruokkia edes oman maan köyhiä vaan leipäjonot ovat pidempiä kuin koskaan.
Olen nähnyt tv-uutisissa kuvattavan kadun kulkijoiden lihavia perseitä jonkun liikalihavuutta koskevan tutkimuksen uutisoinnin yhteydessä, joten en usko että olisi laitonta.
Minä ruiskautan ripulit linssiin aina kun joku kuvaa minua.