Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä julkkiksissa nyt niin kiinnostaa?

Vierailija
01.03.2017 |

En ole ikinä ymmärtänyt, miksi niin monet seuraavat julkkujen elämää. Minua ei oikeasti voisi vähempää kiinnostaa kaiken maailman Axl Smithit, Johanna Tukiaiset, Anneli Auerit ja Saara Aallot, ja mitä näitä nimiä nyt milloinkin vilahtelee.

Tiedän esim. oleelliset poliitikot Suomesta ja maailmalta, sekä historiallisesti merkittäviä henkilöitä. En vain ymmärrä, miksi pitäisi olla perillä jonkun laulajan, urheilijan, näyttelijän tai muuten vaan lehtipalstojen aiheena roikkuvan random tyypin elämästä. Kivaa toki, jos on hyvä siinä taiteen tai urheilun lajissa, mitä tekee ja ymmärrän, jos esim. kyseisen henkilön elokuvista pitävä tai kyseistä urheilulajia seuraava tietää henkilön nimen ja miltä hän näyttää, mutta miksi ihmisiä kiinnostaa näiden julkkisten muu elämä?

Vieläpä, kun tuo julkkisten seuraaminen tuntuu usein saavan hyvin ikäviä sävyjä tai sitten on sellaista sokeaa ihailua tai ihme urkintaa. Eikö näiden ihmisten voisi antaa rauhassa elää yksityiselämäänsä - tai jos joku väenväkisin haluaa omaansa esitellä, miksi sen edes pitäisi ketään kiinnostaa?

On minullakin ihmisiä, joita ihailen, kuten esimerkiksi Harry Potterit kirjoittanut J.K. Rowling. Ei minua silti kiinnostaisi koko ajan lukea jostain Seiskalehdestä hänen yksityiselämästään. Lähinnä kiinnostaa, minkälaisia kirjoja julkaisee tulevaisuudessa ja ehkä joku maininta jostain hyväntekeväisyys jutusta lämmittää sydäntä.

On myös ihmisiä, joista en pidä, kuten esimerkiksi Donald Trump, mutten minä hänenkään yksityiselämästään jaksa olla kovin kiinnostunut. Lähinnä kiinnostaa, minkälaista politiikkaa tuo sekopää nyt sitten päättää tehdä.

Joku Anneli Auerin tuomiokin, eikös se ole oikeuslaitoksen, eikä jonkun normitallaajan päänsärky? Miksi minun pitäisi olla asiasta kiinnostunut.

Monesti tulee tilanteita, että minun oletetaan tietävän jonkun turhanpäiväisen ÄxZetDöö -henkilön ja sitten ihmetellään, kun en ole koko tyypistä kuullut ja luultavasti unohdan sen hetken päästä.

Ja nämä julkkiksia seuraavat eivät sitten välistä esim. tiedä, kuka on Suomen pääministeri tällä hetkellä.

Selittäkää nyt epäsivistyneelle, että miten jaksatte seurata kaikenmaailman julkkisten elämää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/3 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kai itsekään osaa sanoa. Ihmettelen monesti tuota samaa itsekin. Lasten ja nuorten fanituksen nyt ymmärtääkin, mutta miksi aikuinen ihminen fanittaa toista ihmistä? Toisaalta on harmitonta hupia kuitenkin. Toisin on näiden ns. vihaajien kohdalla. Aiheuttavat pahimmillaan julkkisten lynkkausta ja nettikiusaamista. Luulen, että siitä haukutusta julkkiksesta tulee sille vihaajalle jonkinlainen omien huonojen tunteiden roskakori. Ihmiset projisoivat niitä huonoja puoliaan siihen ns. turvalliseen ja tarpeeksi kaukana olevaan, niin ei tarvitse itseään muuttaa..? En tiedä, mutta inhottavaa lukea niitä todella ilkeitä tekstejä, enkä ymmärrä miksei niihin enempää puututa?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ne nyt coolimpia ku jotku rumat ja lihavat tavikset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi