Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se laskiaispullan teollinen vaalee tökötti on?

Vierailija
01.03.2017 |

Siis meillä oli euunissa eilen laskiaispulla, mistä lie ostettu, ni toisessa oli mansikka-vadelmahilloa ja toisessa jotain oikein teollisen makusta vaaleeta töhnää, joka oli ihan järkyttävän makusta. Joku hauskatyyppi vois heittää, että kermavaahto, mutta en puhu siitä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mantelimassaa

Vierailija
2/11 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mantelimassaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mantelimassaa?

Vierailija
4/11 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyi, mantelimassa on järkyttävää kuraa. Äiti on ainoo jonka tiiän niitä ostavan, ja ihan vapaaehtoisesti syövän, kenenkään muun en ole kuullut sanovan yhtään hyvää sanaa siitä aineesta.

Karvasmanteli sen pahan maun taitaa tehdä siihen.

Vierailija
5/11 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mantelimassaa on se toffeen värinen tahna siellä sisällä. Se on ihan järkyttävän pahaa! Ainakin siinä pullassa oli, jonka marketista ostin. Onkohan omatekemä mantelimassa yhtä pahaa?

Vierailija
6/11 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön mantelimassaa ilman sitä pullaa :)

En tiedä kamalampaa yhdistelmää, jota herkuksi kutsutaan, kuin ällömakea sokerihillo ja pulla. Ennemmin jätän laskiaispullan syömättä kuin syön hillopullan.

Vierailija
7/11 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön mantelimassaa ilman sitä pullaa :)

En tiedä kamalampaa yhdistelmää, jota herkuksi kutsutaan, kuin ällömakea sokerihillo ja pulla. Ennemmin jätän laskiaispullan syömättä kuin syön hillopullan.

Kieltämättä jotkut hillopullat on ällömakeita. Ostin kaupasta hillopullan ja oli kyllä liian makea mun suuhun. Jätinkin osan hillosta syömättä ja neutralisoin ällömakeutta haukkaamalla vain kermavaahtoa. Mutta on niitä hyviäkin hillopullia, jos tekee itse niin voi valita sellasen hillon, joka ei oo liian sokerinen. Monet vadelmahillot toimii yleensä.

8/11 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostan itsetehtyihin laskiaispulliin mantelimassaa,

se myydään pienessä beigenvärisessä kapeassa pötkössä,

koostumus kovaa tahdasta josta leikataan siivu tai pari pullantäytteeksi ja levitetään.

Kaupan pullissa mantelitäyte on kummallista vaaleaa vaahtoa.

Se ei ole sitä samaa asiakkaille myytävää mantelimassaa,

mitä vaahtoa lienee?

Vierailija
9/11 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermavaahto

Vierailija
10/11 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spermavaahto

Läheistä sukua kermavaahdolle.

Vierailija
11/11 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillopulla ei eroa kesän mansikkakermakakusta juuri ollenkaan. Laskiaispullassa pitää olla mantelimassaa. Ymmärtääkseni jotkut notkistavat mantelimassan valkuaisilla, jolloin siitä tulee toffeetyyppistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi