Mitä järkeä?
Olen tuoreessa suhteessa ja kun näemme, kaikki on ok ja ihanaa. Ongelma on se, että minä joudun aina kyselemään ja vinkumaan, että koska sopisi nähdä. Eli toiselle osapuolelle se tuntuu olevan aika yhdentekevää. Miksi olen ajautunut tällaiseen suhteeseen, josta en saa tarpeeksi irti? Miksi olen antanut tunteideni kasvaa? Retorisia kysymyksiä, vastaus on, koska olen liian naiivi ja luottavainen. Ei tarvitse kommentoida, kunhan halusin vain purkaa sydäntäni. Luulen, että minun pitää lopettaa tämä suhde, muuten kidutan itseäni turhaan. En halua olla se heikompi osapuoli, joka on liian riippuvainen toisesta, joka ottaa tämän suhteen paljon vakavammin kuin se toinen.
Kommentit (9)
Niinpä. Parempi lopettaa ajoissa, nytkin sattuu jo aivan liikaa suhteen laatuun nähden.
Luulin, että toisellakin oli tunteita minua kohtaan, mutta olin väärässä. Minä olin lähinnä kai vaan ajankulua toiselle.
Joo, sun on ihan turha kiusata itseäs, eiköhän tuo haluttomuus viettää kanssasi aikaa kerro kaiken oleellisen miehen tunteista sinua kohtaan.
Aivan kuin ystäväni, joka purkaa sydäntään minulle suhteestaan. Itse haluaisi vakavampaa, mutta mies ei halua muuttaa yhteen tai vakavissaan yhteistä tulevaisuutta. Aina kuitenkin tulee ystäväni luokse, kun tätä pyytää. Mitä ihmettä sanon ystävälleni?
Joo, tunnistan tyypin. Noiden kanssa ei suhteista tule yhtään mitään, kokemusta on.