Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

veisittekö lapsen huomenna hoitoon??

Vierailija
19.03.2006 |

Ollaan oltu nyt 2vkoa enempi vähempi kipeenä, välillä ollut kuumetta jne. nyt tänään 37,5 mutta ei enää muuta.......

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä riskeeraa lapsesi terveyttä jälkitaudeilla. Anna hänen parantua kunnolla.

Vierailija
2/10 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusohje on 1 kuumeeton päivä, mutta lapsilla kuume kun peräsuolesta mitattuna 38,5 tai yli ja kainalosta 38, muu normaalilämpöä. Yleisvointi tärkein mittari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin selvää mikä kuumetta nosta ja hoitaisin kotona terveeksi. Ei muuta kuin lököttelypäivä kotona lapsen kanssa huomenna.

Vierailija
4/10 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vienyt ja ei ole mitään tullut. Kaksi viikkoa on pitkä aika sairastella.

Vierailija
5/10 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis edes rettuuttaa pientä sinne, kun kerran kipeä on.

Vierailija
6/10 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mietin että mitä mahtavat sanoa töissäni kun jo kaksi viikkoa olen ollut poissa....tosin viime viikolla olin iteki kipeä

Vierailija
7/10 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä oman lapsen, että päiväkodin muidenkin lasten takia on tärkeää, että lapsi saa toipua kunnolla, eikä mene hoitoon puolikuntoisena, saa mahdollisia jälkitauteja tai tartututa muita lapsia.

Malttakaa antaa lapsen parantua kunnolla, ei siitä kenenkään työpaikka mene!

Vierailija
8/10 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis tosiaan ollut nyt kaksi viikkoa lapsen kanssa kotona. Perjantaina on tutkittu lapsi ihan perinpohjin, verta ja virtsaa otettu ja missään ei mitään syytä lämmön ja välillä kuumeen nousuksi löytynyt. Eli ei siis ole mitään tarttuvaa, jokin virus. Tyttö on kuitenkin nyt toooosi enerkinen mutta lämpö oli tosiaan eilen 37,5 mutta nousi iltaa kohden 37,8 joten olemme kyllä tänään ainakin viellä kotona..

Vierailija
9/10 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia sairastumiskierre päiväkodeissa jatkuu ja voi tulla ikäviä jälkitauteja. Ensin on ajateltava lapsen terveyttä eikä työn antajaa. Työ on kumminkin vain työtä!

Vierailija
10/10 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksi normaalilämpöinen päivä olisi suotavaa välillä!

Itse tietty tiedät mikä lapsesi norm. lämpö on...