Kysy mieheltä, jolla on diagnosoitu narsismi!
Antaa tulla vaan!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vaistoatko ihmisestä,jos et pysty käyttämään häntä hyväksi?Minkälaiset ihmiset aiheuttavat sinussa vihantunteita ja inhoa?pystyisitkö parisuhteeseen toisen narsistin kanssa?pidätkö narsismiasi hyvänä asiana?
Vaistoan kyllä. Uskon, että narsismini on hyvä asia, se tuo paljon hyviä puolia elämääni, mm. sen, että olen parempi kuin muut ihmiset.
ap
Miten sait diagnoosisi? Sehän on harvinaisempaa että narsismi diagnosoidaan, koska he kokevat olevansa normaaleita ja kaikki vika aina muissa.
Minä en usko siihen että olet pohjimmiltasi narsisti. Sinulle on syötetty se diagnoosi ja tieto päähän että olet narsisti ja että siitä ei voi parantua. Jokaisella ihmisellä on toivoa ja toivo eheytyä. Se löytyy Jeesuksen Kristuksen kautta! Uskon siihen että paha henki pitää sinua joskus otteessaan että et pääsisi rakastamaan oikealla tavalla, sillä narsistisella ihmisellä on myös herkkyys, jonka kautta sekä paha henkimaailma että Jumala toimivat. Kun teet pahaa, paha innostuu siitä ja olet pimeydessä. Kun teet Jumalan kaltaisesti, olet suojassa ja oikeassa valossa.
Onko sinun helppo hyväksyä se tosiasia, että sinulla on pohjattoman huono itsetunto? Näinhän se narsismissa on, ei hyvä itsetunto kuin ehkä jotkut saattavat luulla asian olevan niin.
Haetko tietoisesti narsistisen lähteen korottaaksesi itsetuntoasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko rakastaa? Mitä sulle tarkoittaa pyyteetön rakkaus?
En pysty sitoutumaan parisuhteeseen. Olen pettäjä ja hyväksikäyttäjä ja kyllä, tiedostan sen itsekkin!
-ap
Eli et pysty olemaan panematta muita kun kumppanias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaistoatko ihmisestä,jos et pysty käyttämään häntä hyväksi?Minkälaiset ihmiset aiheuttavat sinussa vihantunteita ja inhoa?pystyisitkö parisuhteeseen toisen narsistin kanssa?pidätkö narsismiasi hyvänä asiana?
Vaistoan kyllä. Uskon, että narsismini on hyvä asia, se tuo paljon hyviä puolia elämääni, mm. sen, että olen parempi kuin muut ihmiset.
ap
Siis ymmärsinkö oikein että tiedostat että et ole parempi kuin muut mutta sairaus saa sen elävästi tuntumaan siltä? Tuo on totuus asiasta ja syh siihen että narsisti tekee itsarin kun oikeasti ymmärtää mitä häiriö tarkoittaa, pohjia myöten. Ja lakkaa samalla olemasta puhdas narsisti. On aika karu tunne ymmärtää että todellisyuudessa onkin vetänyt lyhemmän tikun ja se oma ylemmyyden tunti olikin tuhkas ja sen alla valtava läjä menetettyjä asioita. Pershäiriöstä paraneminen on suurelta osin menetysten suremista.
Olen pahoillani puolestasi. Käsittääkseni narsismista on lähes mahdotonta parantua, vaikka olisi haluakin.
Oletko pystynyt hyväksymään itsesi ja tulemaan toimeen niiden huonojen puoliesi kanssa, joille et mahda mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten diagnoosi pääsi tapahtumaan?
Sain diagnoosin, kun olin lastenkodissa. Sieltä passittivat ammattilaisen puheille, jossa tämä todettiin.
ap
Olit töissä lastenkodissa? Voitko tarkentaa? Narsistinen ph, kuten muutkin ph:t voidaan diagnosoida vasta täysi-ikäisellä, vaikka kehittyvätkin nuoremmalla iällä jo.
Lapselle ei koskaan diagnosoida narsismia joten 0/5.
Toiseksi, kirjoittaja on selvästikin nainen..
En usko,että olet narsisti.