Kysy mieheltä, jolla on diagnosoitu narsismi!
Kommentit (31)
Miten diagnoosi pääsi tapahtumaan?
Tunnistatko toisen narsistin? Ja mistä tunnistat?
Vierailija kirjoitti:
Osaatko rakastaa? Mitä sulle tarkoittaa pyyteetön rakkaus?
En pysty sitoutumaan parisuhteeseen. Olen pettäjä ja hyväksikäyttäjä ja kyllä, tiedostan sen itsekkin!
-ap
Millainen lapsuus sulla oli? Millaiset vanhemmat ja millainen suhde sulla oli heihin?
Millainen koulutus ja työpaikka sulla on?
Tuletko toimeen toisen narsistin kanssa?
Pystytkö rakastamaan vain yhtä naista ja olemaan uskollinen hänelle vai kestääkö suhteesi muutamia kuukausia ja taas vaihdat naista.Minkälaisen naisen haluat itsellesi...onko ulkonäkö tosi tärkeä entä minkälainen luonne pitäisi olla ja miten tärkeää on seksi?entä onko varakkuudesta merkitystä?
Onko narsismista enemmän haittaa itsellesi vai läheisillesi?
Miten sinut voi jättää, ettet kostaisi, siinä tapauksessa ettet satu heti löytämään uutta parisuhdetta tai panoa.
Harmittaisiko sinua, jos kukaan ei haluaisi kysyä sinulta mitään?
Vierailija kirjoitti:
Millainen koulutus ja työpaikka sulla on?
Olen kuorma-auton kuljettaja.
ap
Vierailija kirjoitti:
Millainen lapsuus sulla oli? Millaiset vanhemmat ja millainen suhde sulla oli heihin?
Rankka lapsuus. Turpaan tuli monesti niin, että tukka lähti. Lapsenkodissa viettelin suurimman osan lapsuudestani.
ap
Haittaako, jos ihmiset vihaavat sua? Ei susta varmaan kukaan ainakaan tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö rakastamaan vain yhtä naista ja olemaan uskollinen hänelle vai kestääkö suhteesi muutamia kuukausia ja taas vaihdat naista.Minkälaisen naisen haluat itsellesi...onko ulkonäkö tosi tärkeä entä minkälainen luonne pitäisi olla ja miten tärkeää on seksi?entä onko varakkuudesta merkitystä?
Ulkonäkö ensimmäinen asia, johon kiinnitän naisessa huomiota. Sen jälkeen tietysti haistelen, että onko nainen helppo pano. Baarissa toimin näin _aina_. Minua kiinnostaa pillu, ei sitoutuminen. Kaikki seurustelusuhteet on päättyneet pettämiseen tai poislähtöön, kun se sama ja tylsä pillu ei ole enää kelvannut.
ap
Vaistoatko ihmisestä,jos et pysty käyttämään häntä hyväksi?Minkälaiset ihmiset aiheuttavat sinussa vihantunteita ja inhoa?pystyisitkö parisuhteeseen toisen narsistin kanssa?pidätkö narsismiasi hyvänä asiana?
Kaipaatko rakkautta ja oletko sisäisesti tyhjä? Tätähän narsistit ovat/kaipaavat. Oletko koettanut eheyttää itseäsi psykoterapiassa?
Vierailija kirjoitti:
Komppi! Minäkin haluan tietää polun diagnoosiin.
Vierailija kirjoitti:
Sain diagnoosin, kun olin lastenkodissa. Sieltä passittivat ammattilaisen puheille, jossa tämä todettiin.
ap
Osaatko rakastaa? Mitä sulle tarkoittaa pyyteetön rakkaus?