Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa kun annoin eteenpäin lasteni vaatteita, en ole saanut takaisin!

Vierailija
19.03.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siitä syystä, että jäisivät ehkä sille tielle. Tosin parhaan ystäväni lapselle olen antanut. Toinen syy, miksi en lainaa vaatteita on se, että toivon joskus saavani toisen lapsen ja haluan että ekan lapsen vaatteet on vielä siinä kunnossa että niitä kehtaa toisella pitää.

Vierailija
2/13 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähes kaikki vaatteet on roskiskuntoisia sen jälkeen kun on ollut kahdella käytössä.

Joko on reikä, pahasti kulahtanut tai kestolikainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin piti ystävän antaa ne takaisin, mutta sitten otti ja muutti jonnekin toiselle puolelle Suomea ja sinne menivät vaatteetkin.

Vierailija
4/13 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin antoi ja pyysi palauttamaan. En kehdannut kieltäytyä, koska hyvää tarkoitti. Ne ovat kahden pojan käyttämiä, joten ihan kamalassa kunnossa, itse veisin mattokutomoon moiset.....

Nyt ne odottavat kaapissa aikaa että kehtaan säädyllisesti ne palauttaa.

Vierailija
5/13 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitän, jos olisivat sen näköisiä, että kehtaisi pitää...mutta kun on 10vuotta vanhoja niin onhan tuo muotikin jo hiukan muuttunut =)

Vierailija
6/13 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin annan ihan omaksi sellaisia joista voi luopua...niitä tosi ei paljon ole kun en raaskisi luopua mistään! =D

Vierailija
7/13 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäisikö näiden raukkojen muistaa joka vaatekappaleen kohdalta, että keneltä on saatu ja palauttaa se sitten moitteettomana (ja kai mieluiten käyttämättömänä) takaisin.

Päivän parin juhlamekkojen yms. lainauksen kyllä ymmärrän, mutta minusta lasten vaatteet on parempi kierrättää niin, ettei niitä enää palauteta alkuperäiselle antajalle, vaan annetaan seuraavalle tarvitsijalle (jos ovat vielä hyvässä kunnossa).

Minä en ainakaan edes ota mitään, josta antaja sanoo, että täytyy palauttaa joskus. Elämässä on ihan tarpeeksi stressiä ilman mitään vaatekarusellejakin.

Vierailija
8/13 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut lähes kaikki lapseni vaatteet eteenpäin enkä todellakaan halua niitä takaisin!

Vaatteet ovat olleet hyväkuntoisia (ostin uutena ja minulla vain yksi lapsi). Toiveeni on ollut vain se, että uusi omistaja myös ANTAA vaatteet eteenpäin eikä myy.

Vierailija
9/13 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä puheella, että saa käyttää vapaasti, enkä tarvitse niitä takaisin. Ne vaatteet, jotka halusin välttämättä säästää odottamaan seuraavaa lasta, laitoin omaan kaappiini. Ts. minkä olen antanut kiertoon saa mennä menojaan - toivottavasti ne ovat hyödyksi tarvitsijoille.

Vaatteiden lainaamista en minäkään oikein ymmärrä, paitsi jotain juhlavaatteita lyhytaikaiseen käyttöön.

Vierailija
10/13 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehdannut kieltäytyä. Ne odottaa pusseissa. En uskalla käyttää, etteivät sekotu omiini ja pelkään niihin tulevia tahroja ja rikkoontumisia. Minusta vaatteiden lainaaminen on kiusallista.

Vierailija
11/13 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vaatteen olen lainannut tutulleni, lähinnä pikkuvauvan toppapuvun ja juhlavaatteita, siis näitä tällaisia minkä käyttöikä on lyhyt. Sellaisia mille mulla ei ole käyttöä olen antanut ja samaten kaverini antaa mulle turhia (meillä samanikäiset vauvat mutta sukupuolet eri, joten minä saan sieltä poikavaatteita ja minä annan taas tyttövaatteita). Mutta varsinaisesti en tahdo hyviä, ostamiani vaatteita lainailla vaan sitten kun en enää itse tarvi niin myyn tai lahjoitan pois.

Vierailija
12/13 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri äsken eräälle Pietarilaiselle äidille .Tarvitsee niitä enemmän kuin moni tuttavani .

Vierailija
13/13 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereiden kans myydään vaatteet toiselle sopivaan hintaan jos tarvetta on