Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kukaan joka sytyttää lampun, peitä sitä astialla tai pane vuoteen alle, vaan panee sen lampunjalkaan, että sisälletulijat näkisivät valon

Vierailija
28.02.2017 |

Sillä ei ole mitään salattua, mikä ei tule ilmi, eikä kätkettyä, mikä ei tule tunnetuksi ja joudu päivän valoon.
Minä uskon, että todistus Jumalasta tulee vielä tälle palstalle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laitetaan lapselle yöksi sängyn alle lamppu päälle. Hän ei tykkää nukkua pimeässä.

Vierailija
2/8 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni versio vanhasta: kätkeä kynttilä vakan alle-sanonnasta. Ei kyllä liittynyt Jumalaan millään tavalla.

Vierailija
4/8 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako pelastusta jos panee lampun kattoon?

Vierailija
5/8 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä odotellessa, aika hiljaista on ollut. Pelkkää samaa vanhaa miljoona kertaa kumottua tauhkaa on toistaiseksi näkynyt.

Vierailija
6/8 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole mitään salattua, mikä ei tule ilmi, eikä kätkettyä, mikä ei tule tunnetuksi ja joudu päivän valoon.

Minä uskon, että todistus Jumalasta tulee vielä tälle palstalle.

AMEN!

Vierailija
7/8 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Otetaan se lamppu ja mennään riitelemään naapurin kanssa ja lyömään sillä päähän ja osoittelemaan silmiin kunnes joku soittaa bannipoliisit paikalle tai tulevat metelin hälyttäminä.

Vierailija
8/8 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lamppu, jonka kupuna on astia tosin vähän tuunattuna. Useat kotini lamput ovat toisaalta kiinni muussa kuin lampunjalassa. Esimerkiksi saunassa ja pesuhuoneessa jalkalamppu olisi vaarallinen.

Sisääntulijat ovat selviytyneet sisälle ja päässeet uloskin vaivatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi