Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisiko kukaan auttaa? Mikä tämä takavuosikymmenien italialaisiskelmä on?

Vierailija
28.02.2017 |

Ciao :)

En muista ko. kappaleesta muuta kuin kertosäkeen sävelen, jota tähän ei oikein voi laittaa. Mutta se kertosäe menee tähän tapaan:

la laalaa la lala lala lala lala lala laalaa laalaa
la laalaa la lala lala lala laa
la laa laa lala la laa
la laa laa la lala lala lala lalala laa laa laaa

Sanoja en valitettavasti muista ollenkaan. Vuosikymmen korkeintaan 1980-luku, mutta voi olla paljon aikaisempikin, ja sellaista reipasta ja loppuun kohti nopeutuvaa... Voisi olla esimerkiksi jokin Toto Cutugno kappale.

Kiitos jos joku voi auttaa näin hatarilla tiedoilla :)

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää: Voi tuo kyllä olla jokin espanjalainenkin laulu. Pahoittelen, että on sekavaa...

Vierailija
2/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pyörii kielenpäällä tuon piisin nimi, hitsi kun en muista! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko siis sanoa onko laulaja mies vai nainen tai että onko siitä tehty suomenkielistä versiota?

Vierailija
4/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Albatros-yhtyeen Africa? Toto C levyttänyt myös.

Vierailija
5/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tämä eikä tuo Africa. En tiedä, onko sitä suomennettu. Se saattoi olla jossain laulukilpailussa joskus. Esittäjä oli ehkä jokin ryhmä tai joku mies - tai sitten ei. Sellainen ihan iloinen biisi ja polveileva melodia. Olen kuullut sen viimeksi varmaan vuonna 1990 jossain ulkomailla, mutta aina välillä se soi mielessä. Luulisin, että se on suht tunnettu.

Jos aihepiiri tuntuu oudolta/vieraalta, niin älkää toki vaivatko tällaisella päätänne :)

ap.

Vierailija
6/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaukset edellä menivät oudosti - sorry!

ap.

Vierailija
7/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-80 -luvulla tehtiin lähes jokaisesta ulkomaalaisesta hitistä suomenkielinen versio.

Kokeile youtubesta 70-80 luvun hittejä, sieltä voi tulla ehdotuksena.

Vierailija
8/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70-80 -luvulla tehtiin lähes jokaisesta ulkomaalaisesta hitistä suomenkielinen versio.

Kokeile youtubesta 70-80 luvun hittejä, sieltä voi tulla ehdotuksena.

Olen aina välillä yrittänyt (viimeksi tänään), mutta ei vain tärppää. Ihan kivoja biisejä on kyllä tullut vastaan. Mutta suomeksi en muista kuulleeni tätä, mitä nyt etsin. Tosin en kuuntele iskelmiä yleensäkään ja tosiaan kuulin biisin ulkomailla yksissä juhlissa. Se saattoi olla jokin Italian euroviisuehdokas tai vastaava, mutta olen selaillut niitäkin enkä ole löytänyt Youtubesta.

ap.

Vierailija
9/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ricchi & Poveri ja niiden joku biisi?

Vierailija
10/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en tiedä, mutta tietääkö joku yhden kappaleen - soitettiin Ruotsin laivalla 80 luvulla, rytmikone soittajalla valkoiset shortsit.

Vierailija
11/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista ko. kappaleesta muuta kuin kertosäkeen sävelen, jota tähän ei oikein voi laittaa. Mutta se kertosäe menee tähän tapaan:

la laa laa lala la laa

Sanoja en valitettavasti muista ollenkaan. Vuosikymmen korkeintaan 1980-luku, mutta voi olla paljon aikaisempikin, ja sellaista reipasta ja loppuun kohti nopeutuvaa... Voisi olla esimerkiksi jokin Toto Cutugno kappale.

:D

Kyllä näillä tiedoilla luulisi löytyvän. Lalalaalaa on tosi harvinainen kertosäe.

Vierailija
12/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko sen joka tuli radiosta vuonna 1986 mun 7-vuotissynttärinä? Siinä oli sähkörummut. Englanninkielinen.

Vierailija
13/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeesti on "Olen suomalainen", alunperin italialainen iskelmä

Vierailija
14/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

la laa laa lala la laa

:D

Kyllä näillä tiedoilla luulisi löytyvän. Lalalaalaa on tosi harvinainen kertosäe.

Paitsi että nuo eivät ole kappaleen sanat :)

Uskokaa tai älkää, mutta näin täällä on ennenkin selvitetty "kadonneita" kappaleita. Av on niin viisas yhteisö.

ap.

Vierailija
15/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan selkeesti on "Olen suomalainen", alunperin italialainen iskelmä

Ei ole eikä mikään muukaan kaikkein suosituimmista italoiskelmistä.

ap.

Vierailija
16/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en tiedä, mutta tietääkö joku yhden kappaleen - soitettiin Ruotsin laivalla 80 luvulla, rytmikone soittajalla valkoiset shortsit.

Sanottiinko siinä että uu beibe? Ehkä sama mitä mun kaverin isoveli soitti autossa. Biisin nimee en muista mut kaverin veli on Jarkko, se on nyt jotain 45 v.

Vierailija
17/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin tiennyt sen laalaa laalaa la, mutta sun kysymä biisi ei nyt tule mieleen.

Vierailija
18/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla erään Taavi Povien tuottamalla levyllä -77 kanssa tuo "La-la-etc."-juttu.

Vierailija
19/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroit kännykällesi Shazamin tai Soundhoundin ja hyräilet itse kertosäkeesi kännykällesi. Mitä tarkemmin sen hyräilet, sen paremmin nuo sen tunnistavat. Tunnistivat ainakin kun minä hymisin Yesterdayn, enkä todellakaan ole mikään laulaja.

Vierailija
20/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Al Bano ja Romina Power tekivät noihin aikoihin yksin ja yhdessä paljon  musiikkia . Löytyisikö  heiltä ko. kappale?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi