Vieroksun vähän noita pyykkituvan pyykinpesukoneita...
Toisten spermaisia, kakkaisia menkkapyykkejä pesty niillä, yöks!!
Kommentit (13)
Onko sulla kotona kaikille omat pesukoneet?
Pese eka koneellinen 60 C ohjelmalla ja sitten muut. Minä tein näin, enkä saanut tauteja.
entinen köyhä ja koneeton
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kotona kaikille omat pesukoneet?
Asun yksin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan nukkunut hotellissa?
Itseasiassa en ole nukkunut.
AP--- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa en ole nukkunut.
En suosittelekaan, jos jo pyykkikoneetkin ällöttää.
Hahhah. Ja minä olen luullut olevani neuroottinen! En sitten olekaan koska toi AP:n ajatus ei ole ikinä käynyt mielessä.,
Olipa kerran joku jättänyt paskapökäleenkin koneeseen. Sama salakakkija oli kakkinut taloyhtiön saunan lauteelle.
Koskaan ei selvinnyt kuka tämä salakakkija oli.
Ennen omaa konetta kärsin siitä, että muut talon asukkaat käyttivät hajustettuja pesuaineita. Oli pakko pestä aina ensin koneellinen jotain rättejä kuudessakympissä, jotta omat pyykit eivät olisi hajustuneet liikaa.
Pesen pesutuvan koneessa vaan kaikki paskaiset kestovaipat ja oksennuspyykit yms. ja sitten omassa koneessa kaikki siistimmät pyykit.
7. sinä et ole ajatellut loppuun asti aikaisemmin, mutta ehkä jatkossa? Joku voi pestä paskaiset housunsa liian alhaisessa lämpötilassa ennen sinua, joten pese ihmeessä oma eka koneellisesi 60 C, joka on suosituslämpötila esim alushousuille (paskaraidat) ja sukille (syylät, silsa).
Joo vähän samaa mieltä ja sitten pitää pitää se stanan ovi auki jotta rappuun pääsee ne kosteat höyryt ja hajusteetkin sinne. Vois ehkä pitää sitä ikkunaa auki... auwink auwink!!!