Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset hiukset sinulla on? Onko työläät ylläpitää?Pistetään hiusketju pystyyn!

Vierailija
28.02.2017 |

Onko värjätyt, raitoja? Millainen leikkaus? Ja millaista on ylläpitää niitä? Kuinka usein käyt kampaajalla? Ja saa sanoa iänkin.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka alaselkään. Värjään itse n. 1-2 kk välein ja itse siistin latvat. Pesen perus tresemme-shampoolla 1-2 pv välein. Jotain öljyä käytän milloin tuntuu kuivilta tai haluan kiiltoa. Käyn kampaajalla ehkä kerran 5 vuodessa. Töissä työkaverit ihmetteli kun kuulivat, ovat ajatelleet että pitkien hiusten pitäminen olisi jostain syystä kalliimpaa ja työläämpää kuin heidän kynittyjen siilitukkiensa.

Nyt olen jonkin aikaa haaveillut oman värin kasvattamisesta. 27 v nainen olen.

Vierailija
22/51 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkä, paksu, karhea tukka, mittaa melkein vyötärölle. Väri ruskea, mutta oon aloittanut oman värin kasvatusprojektin. Juurikasvu ei oo pahannäköinen, kun tasoitin eroa raidoilla pari kk sitten. Kampaajalla käyn erittäin harvoin, yleensä sisko siistii latvat.

Ylläpitoon riittää pesu 2-3 päivän välein, kuivaus föönin ja takkuharjan avulla, siloittamiseen selvityssuihketta. Ulkona pidän hiuksia auki (parilla pinnillä vedän hiukset pois naamalta) ja kotona letillä. Rakastan hiuksiani ja mun mielestä ne ovat kauneinta minussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkiharat hiukset jotka ovat vähän yli olkapäiden, värjäämättömät ja tasapituiset. Jostain syystä nyt takkuuntuvat koko ajan, latvat ovat kuivat. Paljon katkenneita hiuksia. En mielelläni kävisi kampaajalla, maksaa ja käynti ei ole mukava sosiaalisia tilanteita pelkäävälle. Viimeksi kävin 2 vuotta sitten. Ehkä leikkaan itse joskus jos latvat eivät parane ostamani hiusnaamion avulla.

Ihan helppohoitoiset ovat. Riittää että aamulla kampaa. Vähän takkuuntuvat päivän aikana ja ovat sähköiset.

Vierailija
24/51 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäämätön vaaleanruskea tasapitkä kuontalo hieman yli olkapäiden. Leikkaan itse sitten kun latvat alkavat näyttää siltä, että jotain tarttis tehdä.

Hennot, helposti rasvoittuvat, pehmeät ja taipuisat hiukset. Pestävä joka toinen päivä. Pidän aika usein letti- tai sykerökampauksilla. Jos pidän auki, niin niihin on laitettava kiharaa tms. Muuten menevät päätä myöten.

Vierailija
25/51 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiharat hennalla punaisiksi värjätyt kiiltävät rintojen alle ulottuvat hiukset. Helppo hoitaa ja en oo käyny 3 vuotee kampaajalla. Värin ylläpito on helppoa ku mikä, ei muuta ku 1-2 kertaa kuussa henna sössö päähä ja väri kestää uskomattoman hyvin (: käytän silikonitonta luonnon shamppoota tai allergikoille tarkoitettua shampoota, harjaan hiukset luonnonharjas harjalla mikä ei revi, enkä föönaatai lämpökäsittele hiuksia. Vuosi sitte oli vähän yli olkapää pituset tosi huono kuntoiset kutrit ja nyt nää on ku unelmat 😍

26/51 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanruskeat, tasapitkät ja värjäämättömät hiukset puoliselkään. Yksittäiset hiukset ovat paksuja ja taipumattomia (uppiniskaisen suoria), hankala pitää kiinni, joten yleensä pidän suosiolla auki. Helppoa on se, että sade tai tuuli eivät tee oikein mitään "kampaukselle", voi vain vetää hiukset takaisin korvan taakse. Pesen pari kertaa viikossa ja harjaan aamuisin.

Vierailija
27/51 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut, maantienväriset, vaalealla raidoitetut, vähän olkapäiden alle ulottuvat, sivujakaus. Pesun jälkeen kihartuvat ja liian paksun oloiset. Suoristamalla näistä saa siistit sekä kiiltävät, "ohuemman" oloiset.

Vierailija
28/51 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta löytyy tällä hetkellä olkapäiden yli, kasvatus menossa (ennen oli melkein perseeseen asti). Jotkut kohdat aika lyhyitä vaalennuksen takia, yritän päästä kasviväristä eroon.

Vierailija
29/51 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solisluide alapuolelle asti ulottuva vähän vaalennettu tukka. Leikkaan itse kuivat latvat pois aina kunnon mukaan. Nyt aloin syömään biotiinia että alkais kasvaa paremmin mutta himputti kun alkaa naama kukkimaan niistä pillereistä :/

Haluan kasvattaa pitemmät hiukset, just tilasin Redkenin Extreme sarjan hiusnaamion ja anti-snap jätettävän hoitoaineen koska blondauksen takia hiukset on menneet vähän huonoon kuntoon ja annan niitten vähän hengähtää ja hoidan niitä. Ja ennen pesua usein laitan oliiviöljyä tai kookosöljyä vaikittamaan muutamaksi tunniksi. Yritän myös kasvattaa pois ärsyttävää vanhaa otsista.

Vierailija
30/51 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat suorat hiukset melkein takapuoleen saakka, värjään itse kerran kk ja leikkaan latvat säännöllisesti itse. Ja oon 24 :)

Vierailija
31/51 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut, punaiseksi värjätyt. Sivusiili, kerrostettu malli muutoin, pitkäthköt - vastikään käyty kampaajalla ja otettiin vajaa 10cm pois, nyt yltää suunnilleen rintojen tasolle.

Hiukseni on paksut (useimmiten tulee kommentttia että kahen ihmisen hiukset päässäni...) ja suorat mutta taipuisat.  Helppo näitä ylläpitää on, parin viikon välien kotona ajelen siilin lyhyemmäksi - mulla hiukset kasvaa hyvin nopeasti...  Joka toinen päivä pesen. 

Oma väri kuparinen tummanruskea. Yleensä sivusiilin takia tykkään pitää yksinkertaisesti auki nää, enkä ole koskaan oikein jaksanut laittamalla laittaa hiuksia. Töitä varten pakko laittaa ponnarille kun pituutta on.

olen 25v.

Vierailija
32/51 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoleen selkään, tummanruskeat, luonnostaan pörröiset/laineikkaat ja liian paksut. Ei ole leikattu mihinkään tiettyyn muotoon, yleensä pidän suoristettuna auki, (puoli)ponnarilla, nutturalla tai etuhiukset sivuun letitettynä.

Vierailija
33/51 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä luomua tukkaväkeä. Minulla on sellainen vähän pitempi polkka, sivulle viistoava otsis ja sivujakaus, väri on tummahko ruskea ja muutama ohut vaaleampi raita sivulla ja takana. Leikkautan ja värjäytän tukan 6-7 viikon välein. Tukka on paksu ja aika karhea, luonnontaipuisa. Eikö teidän tukka mene hurjan näköiseksi, jos leikkaatte harvoin? Minulla latva menee sellaiseksi puretun köyden näköiseksi, vaikka tukka olisi hyvin hoidetun ja kiiltävän näköinen muuten. En kovin usein laita tukkaa, kun olen vaan kotona. Se on ihan eri näköinen runsaampana luomupehkona kuin föönattuna ja suoristettuna.

Vierailija
34/51 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ja laineikkaat. Omaa luonnonvaaleaa väriä kasvatan takaisin, latvat raidoituksen jäljiltä hieman vaaleammat. En sanoisi hiuksiani työläiksi, mutta olen myös todella laiska laittamaan niitä. Kiinni ovat useimmiten. Pituudessa ja hiuslaadussa on se etu, että halutessani saan kyllä hiukset laitettua todella upean näköisiksi. Sitä vaan tapahtuu aika harvakseltaan :D Leikkaus on suora, ei kerroksia. Leikkautin tosi pitkään kerroksia koska koin että ne sopivat hieman luonnonkiharaan tukkaani, mutta viime vuosina olen kyllästynyt ja tykkään että hiukset ovat tasapaksut ja -pituiset. Haluaisin leikkauttaa tukan hartiapituiseksi, tulisi pidettyä enemmän auki. Viimeksi olen käynyt kampaajalla ehkä jotain 10 kk sitten.

Vierailija
35/51 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

helnycci on näköjään back ja tuttu tykitys jatkuu, toistakymmentä viestiä ensimmäisen tunnin aikana, jei.

ohis

Vierailija
36/51 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergisoiduin keinohiusväreille ja nyt olen käynyt ekokampaajalla varmaan 6-7 vuotta. Yritän pitää harmaat piilossa joten värjätä täytyy noin 7 viikon välein. Tulee kalliiksi. Kasviväreille voi myös allergisoitua. Jos en voi käyttää niitä, oma värini on lähinnä maantie ja yhä enenevä harmaa.

Vierailija
37/51 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht helppohoitoiset, vaikka ovatkin luonnonkiharat. Hiusten pituus vähän yli olkapäiden, parhaillaan kultaisen keskiruskeaksi värjätty. Oma väri on vehnänvaalea. Sain oman värin kasvatettua kokonaan esille vuosi sitten ja vähän alle vuoden se mulla ehti olla, kunnes värjäsin hieman tummemmaksi. Vähän ehkä kaduttaa nyt värjääminen, mutta onneksi tämä nykyinen tummempi väri on aika lähellä omaa väriä niin ei tarvitse koko ajan värjätä tyvikasvua piiloon.

Hiuksiani hoidan pesemällä ne karhealle tukalle tarkoitetulla shampoolla ja hoitoaineella. Muutaman kerran kuukaudessa laitan tukkaan myös oliiviöljyä. Mitään muotoilutuotteita yms. en käytä. Harjaan tukan, kun se on hieman vielä kostea pesun jäljiltä ja kuivan tukan suin sormilla tai joskus kammalla hieman parempaan ojennukseen. Harjata tukkaa en kuivana voi, koska kihara tukka muuttuu sen jälkeen käkkäräksi leijonanharjaksi. Laitan useimmiten puolet tukasta aamulla kiinni pinneillä, tähän tyyliin: http://www.betrendsetter.com/wp-content/uploads/2015/09/halfuphalfdownb…

Noin kerran kahteen vikkoon myös suoristan tukan. Joskus pidän myös tukkaa korkealla ponnarilla, useimmiten kuitenkin se on tuolla kampauksella kuin linkkaamassani kuvassa.

Vierailija
38/51 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hieman solisluiden alle yltävät hiukset pitkällä otsiksella. Yritän päättää leikkaisinko otsiksen lyhyemmäksi vai kasvattaisinko pois. Olin jo kasvattamassa pois, mutta piru tuota kommentoijaa, joka linkitti Jane Birkinin kuvan, koska nyt haluaisin vähän pitää sen. :D

Hiukseni ovat luonnostaan punaiset ja ne ovat iso osa minua. Pelkäsin nuorempana, että hiukseni muuttuisivat ruskeiksi, koska äidilleni kävi niin. Varsinaisesti ruskeissa hiuksissa ei ole mitään vikaa, mutta hiusidentiteettini on ehdottomasti punapää.

Hiukseni ovat paksut ja suorat, mutta niissä on ihan pieni aavistus lainetta.

Haaveilen aina pitkistä hiuksista, joihin voisin tehdä kampauksia, mutta oikeasti olen superlaiska hiustenlaittaja. En osaa edes tehdä perusletistä kivannäköistä. Eli se on aina auki tai matalalla ponnarilla. Hiusteni pituus myös sahaa, koska kun ne ovat lyhyet, haaveilen pitkistä ja toisin päin.

Vierailija
39/51 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennot ja suorat, ennen melko runsaatkin mutta sitten teininä lähti kolmasosa eikä ole takaisin tullut. Omaa väriä ja puolipitkät, leikkaan itse. En koskaan pidä suorana, vaan kiharran jollain heatless-menetelmällä jotta tukka näyttää joltain ja sen saa kelvollisesti nutturalle. Muotovaahto, kuivashampoo ja hiuslakka pakollisia, muuten mistään ei tule yhtään mitään. Pesen sulfaatittomalla shampoolla joka kolmas päivä ja tukka kuivuu föönin alla hetkessä.

Vierailija
40/51 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli vielä tasapitkät ja lättänät suorat hiukset takamukseen asti, semmoiset että niiden päällä pystyi istumaan kun taivutti päätä taakse. Väri hennalla sävytetty mustanruskea ja sivujakaus. Latvat etenkin pesun jälkeen todella pörröiset ja yleisestikin kuivat, vaikka käytin hoitoainetta. Kaksihaaraisia sai leikellä jatkuvasti, ja takkuja tuli. Yöllä vaikeat pitää kiinni. En osannut tehdä nutturaa kummoisempia kampauksia, joten usein vain roikkuivat auki pitkin päätä. Jäivät kiinni kaikkialle: auton oven väliin, vetoketjujen väliin, turvavyön ojentajaan... Olin halunnut päästä tukastani eroon jo jonkin aikaa, sillä minulla on jo vuosia ollut sama ruma pitkä lättämalli, mutta kynnys leikkauttaa oli suuri.

Rohkaistuin ja eilen leikkautin kerrostetun long bob -mallin, joka on takaa niskaan asti ja edestä n. 10 cm leuan alle. Yllätyin siitä, kuinka paksut ja ilmavat hiuksistani tuli heti ensimmäisen pesun ja yön jälkeen. Olen aina pitänyt tukkaani ohuena, mutta ilmeisesti pitkä tukka vain painui kasaan omasta painostaan. Lisäksi malli kuvastaa luonnettani ja näytän nyt paljon vähemmän hiljaiselta vässykältä, jollainen en todellakaan ole.

Edellisestä kampaamokäynnistä oli tullut kuluneeksi jo 4 vuotta.

Et vaan osannut laittaa sitä pitkää tukkaa