Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piereskeletkö miehesi kuullen?

Vierailija
28.02.2017 |

Itse en tykkää piereskellä muiden edessä, vaikka yleensä ovatkin hajuttomia töräytyksiä. Myöskään mieheni kanssa minulla ei ole tarvetta päästellä ilmoja, vaan teen sen monesti vaikka vessassa muiden tarpeiden yhteydessä. Vahingot sitten erikseen tai jos vatsa on pinkeänä ilmasta.

Miten te muut?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tarve olisi, niin en. Vessakäynnit ovat asia erikseen, mutta silloinkin yritän mahdollisimman äänettömästi.

Vierailija
2/12 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kotonaan saa pierasta.

Vierailija
4/12 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka pieruaan pidättää, sillä on muutakin salattavaa.

Vierailija
5/12 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu joku 6 vuotta yhdessä ja en todellakaan piereskele mieheni kuullen. Jos pierettää niin vessaan. Kyllähän ne pierut varmasti sieltäkin kuuluu, mutta silti musta on iljettävää kun jotkut ajaa p**kaa kotonaan miten sattuu, hyih! Ei minunkaan mieheni piereskele ympäri kämppää. Kai sitä nyt sen verran pitäisi olla kaunista käytös puolisojenkin kesken.

Vierailija
6/12 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, eikä hän minun seurassani. Ei kuulu hyviin tapoihin, enkä ymmärrä miksi käyttäytyisin epäkunnioittavasti/ällöttävästi rakkaani kanssa, jos en muidenkaan elämäni ihmisten? Toivon, ettei suhteemme koskaan alennu millekkään pierufanfaaritasolle :D

Vierailija
7/12 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan oltu joku 6 vuotta yhdessä ja en todellakaan piereskele mieheni kuullen. Jos pierettää niin vessaan. Kyllähän ne pierut varmasti sieltäkin kuuluu, mutta silti musta on iljettävää kun jotkut ajaa p**kaa kotonaan miten sattuu, hyih! Ei minunkaan mieheni piereskele ympäri kämppää. Kai sitä nyt sen verran pitäisi olla kaunista käytös puolisojenkin kesken.

Käy sääliksi sun miestä.

Vierailija
8/12 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan avoimesti pierrään kumpikin. Kumpikaan ei vaan tule toisen viereen päästelemään,eikä saunassa tai keittiössä toisten läsnäollessa saa pierrä. Muuten ei ole sääntöjä. Kumpikaan ei kyllä koe mitään ällötystä asiasta.

Vierailija
9/12 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, mies kun ymmärtää että myös naiset pieree.

Vierailija
10/12 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että mun asenne asiaa kohtaan on jotenkin poikkeava mutta onhan täällä monta samanmielistäkin. Mieskään ei usein piereskele mun edessä, eikä tää mun mielestä kerro meidän parisuhteesta tuon taivaallista. Olen kuullut jopa sanonnan, jonka mukaan parisuhde on vakiintunut vasta, kun kumppanin seurassa piereskelee. Minä toki voisin, mutta en halua.

Vierailija
11/12 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pieree täysin estottomasti missä tilanteessa vaan, joten toki otan saman vapauden itsellenikin.

Vierailija
12/12 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä piereskelen ja paljon. Meni siihen melkein kaksi vuotta että kehtasin pieraista miehen kuullen. En tosiaankaan ala esim. kesken TV:n katselun pidättelemään ja juoksemaan minnekään vessaan jos meinaa pieru tulla. Jostain syystä mulla on nykyään usein ilmaa vatsassa ja varsinkin juuri sohvalla makoillessa pierettää. Rentoudun siinä ilmeisesti. :D Mies ei piereskele paljoakaan, välillä kyllä.