Kiinteistönvälittäjä oli kännissä näytöllä eikä ole vieläkään lähettänyt tietoja
joita pyydettiin muutama viikko sitten. Siis oikeasti kännissä eikä vaan krapulassa. Haisikin. Taksilla kaartoi pihaan. Ilmottaisitteko firmaan vai olisitteko hiljaa ettei tulisi harmia välittäjälle? Jos on vaikka lapsia elätettävänä.
Kommentit (5)
Ilmoittaisin firmaan ja ilmoittaisin myös tuon asunnon myyjille.
Alkoholisti usein tarvitsee jonkinlaisen pysäytyksen, ennen kuin itse tajuaa olevansa avun tarpeessa. Voit jopa auttaa häntä ilmoittamalla, jospa työnantaja ymmärtäisi ohjata hänet hoitoon.
Laittaisin kiinteistönvälittäjälle itselleen mailia että heippa, saisinko ne paperit mitkä lupasit.
Minä ilmoittaisin firmaan ehdottomasti. Jos tuoksahtaa alkoholilta eikä selvästikään ole ajokunnossa, niin ei minkään alan työntekijältä tule katsella sellaista meininkiä. Toivottavasti ei vain ole jäänyt putki päälle, kun ei viikkoihin ole ottanut teihin yhteyttä, vaikka sovitte niin.
Välittäjä ei todennäköisesti saa potkuja, jos ei ole aiemmin ollut humalassa töissä ja on hoitanut työnsä tähän saakka moitteettomasti. Varoituksen kyllä saa todennäköisesti ja tapauksesta riippuen ehkä myös hoitoonohjauksen. Vaikka kiinteistönvälittäjä ei ole vastuussa ihmishengistä kuten esim. hoitoalan ihmiset, niin ei selvästi humalassa asuntonäyttöön tuleminen ole millään lailla ammatillista toimintaa.
Asunto on saattaa olla jo mennyt, mutta ehkä voit ottaa yhteyttä varmuuden vuoksi.
Itse vuokrasin pienen asunnon kiinteistövälitysfirman kautta pari vuotta sitten ja sen firman työntekijät vaihtuu yhtä mittaa ja varastavat (ihan selvinpäin) takuuvuokran valehtelemalla.
Tuossa kohtaa ottaisin yhteyttä firmaan. Se, että on ollut kännissä/krapulassa ei pitäisi estää tietojen lähettämistä jälkeenpäin. Sillä on nyt muutama viikko ollut aikaa se tehdä.