Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani on hullu narsisti, joka houkuttelee pk seudulla nuoria teinityttöjä suhteeseen...

Vierailija
28.02.2017 |

Poikani on siis 21v. Ja hänellä on todettu vakava narsistinen persoonallisuushäiriö.

Löytää jatkuvasti pk seudulta nuoria tyttöjä jotka luulevat löytävänsä unelma miehen...

Lopulta suhde alkaa takkuilla ja poikani rupeaa uhkailemaan ja tekemään tyttöjen liikkumisen vaaralliseksi ja turvattomaksi...
En tiedä mitä teen :(

Välillä on jopa toteuttanut uhkauksiaan. Ovat kyllä poliisin tiedossa, mutta seuraukset ovat jo kärsitty.

Tällä hetkellä ei ole vielä tehnyt mitään, mutta löytää joka puolelta naisia jotka ovat täysin hurmaantuneita häneen ja roikottaa montaa samaan aikaan ja lopulta valitsee parhaimman.. seurustelu kumppanit ovat olleet iältään 16v-20 vuotiaita tyttöjä.

Tämä ahdistaa minua oikeasti...

En voi asialle mitään!!
Apua mitä oikein teen???

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi asialle mitään!!

Apua mitä oikein teen???

Et voi tehdä mitään, niin veemäiseltä kuin tilanne tuntuukin. Kannattaa keskittyä omaan elämään ja antaa pojan ottaa vastaan mahdolliset seuraukset.

Vierailija
2/16 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno jännämiehen alku sulla siellä. Eipä tuollaiselle hirveästi voi muuta tehdä kuin varoittaa naisia niihin törmätessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Axlin mutsi, joka kirjoittaa?

Vierailija
4/16 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/16 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän naurut!!! :D Kiitos.

Vierailija
6/16 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida paljoa ap:n tuntomerkit auttaa.

Pk seudulle mahtuu varmasti monia monia tuollaisia ja vielä pahempiakin...

Jos kertoisin poikasi liikkuvan, vaikka mäntyharjulla niin olisi huomattavasti helpommin tunnistettavissa.

Vierailija
7/16 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko hakeutua itse terapeutin juttusille, joka voisi auttaa sinua auttamaan poikaasi? 

Vierailija
8/16 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että se Akseli on jotain 40vee...

Vierailija
9/16 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko hakeutua itse terapeutin juttusille, joka voisi auttaa sinua auttamaan poikaasi? 

Auttaa miten? Ei se ole ap:n hommaa ja narsisteja pystyy harvemmin edes ammattilaiset auttamaan. Ap:n poika tietää aivan tasan varmaan tekevänsä väärin, ja tekee silti. Se on sitä narsistin toimintaa.

Parhaiten ap auttaa auttamalla itseään, koittamalla elää omaa elämäänsä ja vaikka hakeutumalla itse sinne ammattilaisen juttusille oman olonsa kanssa jos kovasti ahdistaa. Ja siinäkin kohtaa tosiaan fokus on ap ja hänen vointinsa, ei ap:n poika.

Vierailija
10/16 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukutin ylös, mutta tarkennan: pois joutaa mielestäni ajatus, että aikuista poikaa olisi tuossa vaiheessa äiti jotenkin velvoitettu auttamaan.

Mutta eiköhän äidin mielenrauha vaatisi keskusteluapua.

Ap, voitko yhtään avata, miten pojasta tuli tuollainen? Mä tiedän, että täällä saa pelätä pskamyrskyä... mutta ainakin mä tunnen sua kohtaan vain syvää myötätuntoa.

Haluan oppia ymmärtämään elämää ja ihmismieltä, siksi kysyn.

Vierailija
11/16 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä olet hänet kasvattanut ja saat katsoa täten peiliin...

Vierailija
12/16 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy asiaan tai ei, niin psykopaateista on todettu perhepiirin tukeneen ja hyysänneen niitä lapsesta asti liikaa. Tarkoittaen, että kaikki eläinrääkkäykset ja sisarusten kiusaamiset on painettu villasella. Kyllä se siitä. No ei se siitä, vaan pahenee. Mikäli tilanteeseen olisi puututtu varhain, olisi ollut ehkä jotakin pientä tehtävissä.

Vierailija
13/16 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimikirjaimet?

Vierailija
14/16 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille voi mitään. Narsisti ei voi "parantua" eikä häntä kiinnosta pyynnöt. Eli valitettavasti voi jotain vasta kun jotain rikollista on tapahtunut, ja niiden seurausten jälkeen toiminta tulee jatkumaan.

Vierailija
15/16 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi aiheesta on nykyään enemmän tietoa saatavilla, osaavat tytöt varoa.

Vierailija
16/16 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö itse mikä meni vikaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi