Lällätilää! Kävin ostamassa Tokmannilta 5kpl Fazerin maitosuklaalevyjä hintaan 7€ :)
Kommentit (18)
Anteeksi mutta nyt on hieman epäselvää, mistä tarkalleen olet onnellinen?
Pahaa suklaata. Itse söin eilen pirkan pähkinäsuklaata ja nam kun oli hyvää. Ne tehdäänkin belgiassa, oikeassa suklaamaassa. Itse ostan noita pirkka -suklaita tai sitten marabowta. Fazer ei ole hyvää.
Oih! Kiitos vinkistä, miekin menen hakemaan 😍!
Siellä ne on tarjouksessa muistaakseni 5.3 asti. Nam nam :)
Sininen on pahaa. En tosin syö suklaata, enkä herkkuja, koska haluan pysyä hoikkana.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä olen niin onnellinen, kun olen antanut lahjaksi saamani Fazerin Siniset eteenpäin, ja laihtunut 6 kg vuoden alusta. XD
Haha, pullukka.
Miten kasa suklaalevyjä voi tehdä ketään onnelliseksi?!
Vierailija kirjoitti:
Oih! Kiitos vinkistä, miekin menen hakemaan 😍!
Miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Olen niin onnellinen!
Aika säälittävää.
Ei tarvinnut liikahtaa kotoa mihinkään vaan pappa toi kauppareissulta Kismet-suklaan "Rakkaalle". Minä arvostan tämmöisiä pieniä huomionosoituksia arjessa 💚
Suurinta rakkautta on toisen muistaminen pikkuasioissakin, vaikka yhteistä taivalta on takana jo kymeniä vuosia. Pyrkikää siihen pissikset.
En ole lihava. En liho helposti ja syön suklaatakin joka päivä noin 1-3 riviä. Ja Fazerin maitosuklaa on mielestäni parasta! Mutta jokasella on tietenkin oma makunsa!
AP
Mummeli kirjoitti:
Ei tarvinnut liikahtaa kotoa mihinkään vaan pappa toi kauppareissulta Kismet-suklaan "Rakkaalle". Minä arvostan tämmöisiä pieniä huomionosoituksia arjessa 💚
Onhan se kivaa. Minun isäni kuoli kymmenen vuotta sitten, joten nauti kun sinun on vielä elossa.
Minäpä olen niin onnellinen, kun olen antanut lahjaksi saamani Fazerin Siniset eteenpäin, ja laihtunut 6 kg vuoden alusta. XD