Kuinka nopeasti aloit uuteen suhteeseen eron jälkeen?
Mun erosta vasta 3kk ja oon nyt jutellut yhden tosi kiinnostavan tyypin kanssa kännykän välityksellä yli kuukuden.. asutaan eri kaupungeissa, mutta ollaan samassa kaupungissa 2 viikon päästä ja juteltiin tossa näkemisestä.
Toi mies on ihan upee tyyppi, ainakin kännykän välityksellä, mutta tuntuu että on liian aikaista. Tunnen syyllisyyttä jo siitäkin kun juttelen kännykällä muille..
Kommentit (13)
Neljä vuotta on mennyt nyt tänä keväänä. Mutta mä olenkin kohta 40, eli out of the market.
Varmaan ihan siitä riippuu miten on saanut edellisen suhteen käsiteltyä alta. Voithan tavata kuitenkin, et voi menettää siinä mitään.
Pisimmillään meni 8 kuukautta, kun tulin petetyksi ja jätetyksi 7 vuoden avoliitosta. Nopeimmillaan olen vaihtanut lennossa. Löytänyt illalla uuden ja jättänyt aamulla vanhan.
Riippuu paljon siitä, onko jättäjä vai jätetty. Jättäjä on usein käsitellyt asiaa mielessään jo ennen eroa ja jätetty vasta alkaa prosessoida asiaa. Eikä lohtupokassakaan ole mitään vikaa, jos pelaa avoimin kortein.
Viisi vuotta. Ei ole kiirettä uuteen suhteeseen, en oikeastaan edes halua ketään. Mutta jos vastaan tulee täydellinen, en tietenkään sano ei.
Kahden vuoden suhteesta kun läksin (minä eroava osapuoli, mies petti lupauksensa ja toilaili ihan urakalla ennen kuin kamelin selkä katkesi) ja koska tunteet olivat kuolleet jo kuukausia aiemmin olinkin ns. heti valmis suhteeseen. Nykyiseeni törmäsin sattumalta yksissä kotibileissä alle kuukausi erosta ja kahden kuukauden päästä erosta sovittiin vakavasta seurustelusta. Nyt yhdessä reilu 2 vuotta ja meillä menee erittäin hyvin.
vaihdoin lennosta melkein 10 vuotta sitten. Päivääkään en ole katunut.
Mulla oli 1 laastari per vuosi eron jälkeen (pelkkiä tapailujuttuja) mutta 3v erosta tapasin nykyisen mieheni. Olimme heti kuin paita ja peppu ja perustimme uusperheen. 21v menty samaa tahtia:D
Mullakin tulee just 3kk erosta ja alkaa tuntua siltä, että vois olla valmis uuteen suhteeseen. Ex-emäntä on jo löytänyt uuden kainalon, niin mitäpä sitä itsekään jarruttelemaan jos jotain kiinnostavaa löytyy?