Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Määrittele itse itsesi laatunaiseksi ja syyllistä miehiä siitä, kun et ole päässyt naimisiin

Vierailija
28.02.2017 |

Sori, mut sille on syynsä miksi laatumiehet eivät halua sinua, Erica. Ja niitä syitä on monta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa tuon naisen kuvittelemaan, että kaiken muun lisäksi voi tavoitella miestä joka on pitkä ja komea? Get a fucking grip :D

Vierailija
2/6 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton naisen alkuperäinen lista... mies joka täyttää tuon kaiken päätyy naimisiin sellaisen naisen kanssa, joka on fiksu, menestyvä ja näyttää vähintäänkin nuorelta Cameron Diazilta. Suunnilleen kuka tahansa 15-vuotias tajuaisi tämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton naisen mielestä on "really, really? Come on?" kun 150-kiloinen mies yrittää iskeä häntä. Silti itse luulee olevansa catch pitkille, komeille, menestyville ja älykkäille miehille.

Vierailija
4/6 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 30-vuotias itsenäinen, korkeakoulutettu (tosin maisteri vaan) yhtä pullea ja perusnätti nainen ja mulla komea, ihana 180 cm pitkä laatumies.

Vierailija
5/6 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 30-vuotias itsenäinen, korkeakoulutettu (tosin maisteri vaan) yhtä pullea ja perusnätti nainen ja mulla komea, ihana 180 cm pitkä laatumies.

Ehkä sulla on oikeasti hyvä luonne. Tuolla videon naisella ei ollut.

Vierailija
6/6 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä videolta tuli hyvin esille että miksi on edelleen sinkku. Jo pelkkä olemus ja äänenpaino huokuivat katkeruutta, ylemmyydentunnetta ja jopa vihaa tyyliin "Miksi kukaan pitkä, komea, älykäs mies ei tajua että olen oikea löytö???" Vaikka vaatimuslista oli lyhentynyt, niin kyllä ne listalta pois otetut asiat painoivat siellä edelleen. En oikein tiedä mikä oli videon ideana, muuta kuin tuo nainen pääsi puhumaan itsestään, itkemään tilannettaan ja sanomaan kaikille tutuilleen että jättäkää minut rauhaan kun ei kehdannut päin naamaa sanoa. Ei tuollainen katkeruus vedä puoleensa ketään.