Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soittoja numerosta ja kun vastaa ei mitään kuulu... Mikä näissä on ideana?

Vierailija
28.02.2017 |

Eli tietty numero soittaa ja kun vastaa niin mitään ei kuulu ja kohta lyö luurin korvaan. En tietenkään soita takaisin. Googleen numero ja löytyy infoa että samasta numerosta häiriköity täysin samalla tavalla satoja muitakin ihmisiä.

Siis mikä idea tässä on? Joku tekee tuota järjestelmällisesti koska tietysti hyötyy jotain, mutta mitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla että vastatessa puhelimeen samalla maksaa soittajalle tahtomattaan?? Olen itse ihmetellyt joskus samaa.

Vierailija
2/6 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että olisiko siellä joku systeemi (tai ihminen) joka koittaa äänestä arvata sukupuolen / kielen / iän.

Joku mainosnilkki siis rikastaa dataansa parempaa kohdentuvuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla että vastatessa puhelimeen samalla maksaa soittajalle tahtomattaan?? Olen itse ihmetellyt joskus samaa.

Ei ole mahdollista. 

Se tietysti voi olla mahdollista, että tämä on kuitenkin maksullinen numero ja sen sijaan, että tehtäisiin vaan pelkkä häläri, niin ajatellaan että jotkut soittavat herkemmin takaisin siihen maksulliseen numeroon jos kuvittelevat että linjassa oli vaan jotain vikaa eikä kuulunut mitään.

Vierailija
4/6 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne puhelinmyyjät soittele, automaatti ottaa yhteyden ja sitten vasta myyjä tulee linjalle, jos tulee. Itsellenikin tuli yhteen aikaan jatkuvasti yhdestä numerosta noita.

Vierailija
5/6 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soitat siihen numeroon takaisin saattaa puhelinlaskussasi olla satojen eurojen ylläri.

Vierailija
6/6 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla niin, että automaatti käy läpi eri numeroita ja jos vastataan, niin tiedetään, että kyseinen numero käytössä. Voidaan sitten myöhemmin käyttää puhelinmarkkinointiin.