Olen hullu. Tai ainakin tulossa hulluksi.
Olen taas aamusta asti vain käynyt mielessäni vuoropuhelua erään menneisyyden ihmisen kanssa. Sitä, mitä me puhutaan, kun tavataan.
Nämä ajatukset saa jopa kyyneleet silmiin. Tervettä??
Varmaan mielentilatutkimuksiin pitäisi mennä.
Kommentit (11)
Minusta et kuulosta hullulta.
Kysyisinkin kuitenkin, oletko miettinyt miksi käyt tuota vuoropuhelua?
Vierailija kirjoitti:
Asiat on ihan hyvin vielä.
:D Niin, vielä ei ihan katse seiso ja pää nyöki vain edestakaisin.
Voi hemmetti tätä hommaa...
ap.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisinkin kuitenkin, oletko miettinyt miksi käyt tuota vuoropuhelua?
Koska haluaisin oikeasti tavata sen ihmisen ja sanoa sille kaikki ne asiat.
ap.
Eiköhän tuo ole melko normaalia, jos asiat on jääneet selvittämättä ja painavat mieltäsi. Mulla oli vuosia sama tilanne entisen parhaan ystäväni suhteen. Jokin aika sitten tavattiinkin, mutta kaikki, mitä olin ajatellut sanoa, jäi silti sanomatta. Aistin, että toinen oli ihan täydessä kieltäymyksen tilassa, eikä halunnut puida menneisyyttä millään tavalla. Jos yritinkin, niin silmiin syttyi todella ahdistunut ilme ja puheenaihe vaihtui heti johonkin turhanpäiväiseen. Pettymyksekseni puhuttiin siis ihan puuta heinää koko tapaaminen eikä mikään menneisyyden ahdistuksen aihe tullut käsitellyksi. Sen jälkeen kuitenkin vähän helpotti, sillä tajusin, että kyllä ystävyys totaalisesti on loppu väliltämme, eikä minunkaan kannata enää haikailla sovinnon perään. Vieläkin joskus mietin häntä, mutta paljon paljon vähemmän kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyisinkin kuitenkin, oletko miettinyt miksi käyt tuota vuoropuhelua?Koska haluaisin oikeasti tavata sen ihmisen ja sanoa sille kaikki ne asiat.
ap.
Sittenhän sulla on vuoropuhelulle ihan järkevä syy.
Minkälainen menneisyyden ihminen ja juttu?
Minäkin aina "juttelen" yhden ihmisen kanssa. Ihan normaali olen, tai ainakin luultavimmin.
No mitä sitten? Kyllä minäkin käyn pääni sisällä keskustelua milloin kenenkin kanssa, tai mietin mennyttä keskustelua, jos jokin asia on jäänyt vaivaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen menneisyyden ihminen ja juttu?
No, vanha rakkaus, jonka kanssa jäi asiat kesken...
ap.
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten? Kyllä minäkin käyn pääni sisällä keskustelua milloin kenenkin kanssa, tai mietin mennyttä keskustelua, jos jokin asia on jäänyt vaivaamaan.
Tuntuu vain niin hölmöltä itkeä niistä sanoista, niin kuin jotain elokuvaa katselisi tai niin kuin oikeasti olisi sellainen keskustelu käyty.
ap.
Asiat on ihan hyvin vielä.