Tulin aamulla kotiin työreissusta, kämppä aivan paskassa kunnossa, pöydän jalka poikki, pulloja ja ruuanjämiä siellä täällä, miehen kommentti "Tällaisia me äijät vaan ollaan"
Yksi kaveri lojui sammuneena vessassa ja toinen kuset housussa sohvalla. Hyvää v*tun tiistaita vaan minulle.
Kommentit (38)
Minulle on käynyt vähän vastaavasti, vaikka tässä olikin kyseessä entinen kämppis eikä puoliso.
Tulin siis pitkän viikonlopun jälkeen kotiin ja kämppis makasi krapuloissaan sohvalla, lähes kaikki astiat olivat likaisena tiskialtaassa lillumassa likaisessa vedessä, kämppiksen kissa oli kussut ja paskonut laittoille (kämppis ei ollut vaivautunut siivoamaan), pyykit oli kaikki levitetty pitkin laittoita, kissa oli kussut niidenkin päälle (seassa oli myös minunkin vaatteitani) ja olipa käynyt kuseksimassa myös minun huoneeni matolle, mihin sillä ei pitänyt olla mitään asiaa.
En ole sen jälkeen suostunut asumaan jaetussa asunnossa.
Oletko ihan ite puolisosi valinnut, vai pakotettiinko teidät yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt vähän vastaavasti, vaikka tässä olikin kyseessä entinen kämppis eikä puoliso.
Tulin siis pitkän viikonlopun jälkeen kotiin ja kämppis makasi krapuloissaan sohvalla, lähes kaikki astiat olivat likaisena tiskialtaassa lillumassa likaisessa vedessä, kämppiksen kissa oli kussut ja paskonut laittoille (kämppis ei ollut vaivautunut siivoamaan), pyykit oli kaikki levitetty pitkin laittoita, kissa oli kussut niidenkin päälle (seassa oli myös minunkin vaatteitani) ja olipa käynyt kuseksimassa myös minun huoneeni matolle, mihin sillä ei pitänyt olla mitään asiaa.
En ole sen jälkeen suostunut asumaan jaetussa asunnossa.
Siis se kissa, ei kämppis.
Tai mistä sitä ikinä tietää, oli sen verran likainen porsas.
Kovin paljon tällä palstalla on muka työreissulta kotiin palaavia naisia, en oikein usko näihin juttuihin. Joku kirjoittelee huvikseen p*skoja provoja, jotka eivät naurata yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Minä lähdin hotelliin ja sanoin miehelle että vietän päivän ja yön siellä. Käyn kasvohoidossa, hieronnassa, poreammeessa ja aion tilata jotain hyvää ruokaa ja kuohuviiniä. Sanoin että kämpän on parempi olla aamulla kunnossa tai en vastaa seurauksista. Eipä tuo tässä viiden vuoden aikana ole tehnyt tuollaista kuin pari kertaa.
Ap
Pari kertaa tuhonnut kämpän? Toivottavasti teillä ei ole lapsia, tuollaisen alkoholistiäijän kannattaa kiertää kaukaa.
Onneksi minä olen naimisissa miehen enkä minkään äijän kanssa! Meillä on aina siistiä, vaatteita ei loju missään, ja paikat kunnossa. Olin kotona tai en.
Vierailija kirjoitti:
Minä lähdin hotelliin ja sanoin miehelle että vietän päivän ja yön siellä. Käyn kasvohoidossa, hieronnassa, poreammeessa ja aion tilata jotain hyvää ruokaa ja kuohuviiniä. Sanoin että kämpän on parempi olla aamulla kunnossa tai en vastaa seurauksista. Eipä tuo tässä viiden vuoden aikana ole tehnyt tuollaista kuin pari kertaa.
Ap
Pari kertaa? Mies ois lähteny vaihtoon ekan kerran jälkeen jos mä oisin sä. En huoli kumppanikseni miestä joka ei tiedä rajojaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mahtunut otsikkoon, siis miehen kommentti "Tällaisia me äijät vaan ollaan"
Et siis tiedä mitä Otsikko tarkoittaa.
Olisiko sillä miehellä ollut mitään tehokkaampaa tapaa osoittaa sinulle, missä asemassa sinä olet sen miehen elämässä?
Tiedätkö, että maailmassa on monta miestä, jotka siivoavat ja laittavat kodin kuntoon, laittavat hyvää ruokaa ym. mukavaa kun odottava naista kotiin? Ikävää, kun niiden miesten luo menee usein sellainen nainen, joka heittää vaan laukkunsa lattialle ja jatkaa matkaa.
Sinun kannattaisi tosissasi miettiä, menetkö vielä työ- tai miltä tahansa reissulta tuon saman miehen luo, vai menisitkö sittenkin toisenlaisen miehen, joka on laittanut kaiken oikein siistiksi ja hienoksi juuri sinun vuoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Kovin paljon tällä palstalla on muka työreissulta kotiin palaavia naisia, en oikein usko näihin juttuihin. Joku kirjoittelee huvikseen p*skoja provoja, jotka eivät naurata yhtään.
Miksi sinusta työmatkalta sotkuiseen kotiin palaavan naisen kertomuksen pitäisi naurattaa? Ei nämä mitään vitsejä ole, ja kyllä, moni nainen käy todellakin töissä.
Olisiko ollut mukavampi palata tyhjään kotiin, jossa joka ikinen tavara on täsmälleen siinä, mihin sinä sen jätit ennen reissuasi?
Minusta ainakin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuule ihan me tavalliset perheelliset naiset ollaan töissä ja tehdään työmatkoja. Tässä mun viimeisimmät:
- marras-joulukuun vaihteessa 6pv Barcelona, Bristol, Cardiff
- helmikuu 5v Vilna
- huhtikuussa tulossa 5pv Romania
Maaliskuulle osuu sitten pari matkaa jotka on sekä huvia että työtä.
21
Ei kuitenkaan ollut naikkosia ettei mikään pettäjä ukko. Vähän jätkien kanssa juhlinut niin ei siitä kannata uhriutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinusta työmatkalta sotkuiseen kotiin palaavan naisen kertomuksen pitäisi naurattaa? Ei nämä mitään vitsejä ole, ja kyllä, moni nainen käy todellakin töissä.
Kyllä se naurattaa, nimittäin se pissisten "sokea rakastuminen ja prinsessaharhat"
Ihan yleisesti useiden ihmisten naivius ja suoranainen tyhmyys huvittaa itseäni ainakin aika ajoin hyvinkin paljon.
Jo se, ketä suomalaiset äänestää "johtajikseen", kertoo suomalaisten täydellisestä idiotismista hyvinkin paljon. Tyhmä, tyhmennetty kansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuitenkaan ollut naikkosia ettei mikään pettäjä ukko. Vähän jätkien kanssa juhlinut niin ei siitä kannata uhriutua.
Todennäköisesti niitäkin, kun kunnioitus suhteessa on tuota luokkaa.
Minä olisin potkaissut "mieheltä" jalan poikki, iskenyt pullolla päähän, hieronut ruokaa naamaan ja virtsannut päälle. Lopuksi olisin tokaissut: Tällaisia me naiset vaan ollaan.
Ei käy kateeksi ap.
Kun mä tulen työ- tai muulta reissulta on kämppä siivottu, ruuat laitettu ja tuoreita kukkia pöydässä:D Mieluummin näin!