NÄkyykö ihmisestä päällepäin, että kärsii jostain mt- ongelmasta?
Otetaan nyt esimerkiksi oma työpaikkasi. Kuinka monella siellä olisi jotenkin näkyvästi mt- ongelmia? Entä mikä olisi oikea totuus, jota ei päällepäin huomaakaan?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ei koska Petteri Orpo on ilmiselvästi mielisairas mutta se ei näy hänestä päällepäin muuta kuin äärimmäisenä tunnevammaisuutena.
Onhan sillä sellainen lasittunut tyhjä kalan katse.
Ei useimmiten näe.
Sairastan vaikeaa masennusta, sos tilanteiden pelkoa, ahdistuneisuushäiriötä. Vointi vaihtelee, minulla on lääkkeet.
Työni voin tehdä kotona, joka helpottaa paljon. Kun pitää mennä esim. palaveriin, valmistaudun siihen parkin päivää etukäteen. Sinnittelen tilanteen läpi ja olen ihan poikki kun pääsen kotiin.
Olen aivan varma, ettei kukaan työpaikalla näe sairauksiani.
Ei läheskään aina, ainakaan heti, ikävä kyllä. Jossain vaiheessa vaan huomaat, kun yrität toimia tällaisen kanssa, eikä mikään normaalilla järjenjuokulla ja loogisella ajattelulla tapahtuva juttu toimi. Sitten korjailet, selittelet ja paikalet sen tekemisiä ja yrität sietää, kunnes tavalla tai toisella pääset siitä eroon. Tapaus, johon viittaan pääasiassa vain sotkee asioita siellä, missä ikinä vaikuttaakin. Erittäin raskas minä-minä persoona, kaikessa apua tarvitseva ikinä itsenäistymätön mutta valitettavasti juridisesti aikuinen, ollut m- sairaalassa ja ehkä olisi nyt hyvä hetki mennä sinne edes vähäksi aikaa takaisin 💩💣🖕🦴!
Ylipaino ja hiusten väri on yksi varmimmista merkeistä.