Mies, mihin suuntaan kullisi kaartuu?
Ylös, alas, oikealle, vasemmalle vai johonkin siltä väliltä?
Kommentit (20)
Ei juuri mihinkään suuntaan, suoraan eteenpäin jöpöttää.
Aika jyrkästi vasempaan. Roikkuu lähes aina puolivolleyssa, eli ei kovetu - joskaan ei lerpahdakaan- kunnolla. Väritään ruskeahko (olen valkoihoinen).
Vierailija kirjoitti:
Melkein suoraan ylös.
Hävettää.
Siis tuohan näyttää varmaan ylväälle. Mä oon aina tykänny painovoimaa uhmaavista erektioista! :)
Ei vasemmistolainen eikä oikeistolainen, vaan suoraan eteen, alas ei saa katsoa.
Kierosti vasemmistolainen... Pää pystyssä mennään kuitenkin :)
Kaartaa oikealle, seisoessa sekä roikkuessa. Olen hakannut hanskaan vasurilla 40 vuotta ja yleensä hakkaan sinne oikealle päin, sen vuoksi varmasti sinnepäin taipuukin.
Kaartuu loivasti alaspäin kuin banaani. Siitä huolimatta hampaita ei saa käyttää. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein suoraan ylös.
Hävettää.
Siis tuohan näyttää varmaan ylväälle. Mä oon aina tykänny painovoimaa uhmaavista erektioista! :)
Siis yäk. Suoraan ylöshön jöpöttää vaan pienet ja laihat pippelit. Painovoimaa uhkaava erektio on sellanen suoraan eteenpäin tanakasti pönöttävä härän kulli.
Ehkä vähän alaspäin mut muuten suoraan. Kokoa on mut oon kateellinen miehille joilla ylöspäin suuntautuva penis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein suoraan ylös.
Hävettää.
Siis yäk. Suoraan ylöshön jöpöttää vaan pienet ja laihat pippelit. Painovoimaa uhkaava erektio on sellanen suoraan eteenpäin tanakasti pönöttävä härän kulli.
Yäk vaan itselles. Mä oon nähnyt useammankin ylöspäin sojottavan kullin, eikä ne olleet mitään pieniä. :)
Ei sillä niin väliä mihin suuntaan kaartelee tai sojottelee, kunhan sojottaa! :)
Tussuun päin mutta ihan liian harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Melkein suoraan ylös.
Hävettää.
Tuohan on just parasta. Vielä jos kivikova erektio, kuten varmasti on, niin aivan ihanaa. Äärimmäinen kiihotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein suoraan ylös.
Hävettää.
Tämä on totta. Oikeasti iso ei todellakaan sojota ylöspäin, vaan nousee korkeintaan vaakakulmaan. Pienet, alle 15 cm:n elimet saattavat sitten tavoitella taivaita. Siitä taas ei ole mitään hyötyä, kun tositoimissa minipippelin kanssa vain turhaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein suoraan ylös.
Hävettää.
Tämä on totta. Oikeasti iso ei todellakaan sojota ylöspäin, vaan nousee korkeintaan vaakakulmaan. Pienet, alle 15 cm:n elimet saattavat sitten tavoitella taivaita. Siitä taas ei ole mitään hyötyä, kun tositoimissa minipippelin kanssa vain turhaantuu.
Turhautuu kuka turhautuu. Mulle riittää hyvin semmonen keskikokoinen tai pienehkö... Huonoin kokemani isokaluinen joka tuntuu aina olevan vähän liian löysä, ei kovetu kunnolla. Jännä että naiset kehtaa arvostella kalun kokoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein suoraan ylös.
Hävettää.
Ei kaartuminen tai erektion suunta ole koosta kiinni. Kaartuminen johtuu yleensä peniksen paisuvaiskudosten muodosta ja sojotuksen suunta penistä paikallaan pitävien sidekudosten jäykkyydestä.
Vähän alas ja oikealle.