Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mihin suuntaan kullisi kaartuu?

Vierailija
27.02.2017 |

Ylös, alas, oikealle, vasemmalle vai johonkin siltä väliltä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alas ja oikealle.

Vierailija
2/20 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri mihinkään suuntaan, suoraan eteenpäin jöpöttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jyrkästi vasempaan. Roikkuu lähes aina puolivolleyssa, eli ei kovetu - joskaan ei lerpahdakaan- kunnolla. Väritään ruskeahko (olen valkoihoinen). 

Vierailija
4/20 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein suoraan ylös.

Hävettää.

Vierailija
5/20 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein suoraan ylös.

Hävettää.

Siis tuohan näyttää varmaan ylväälle. Mä oon aina tykänny painovoimaa uhmaavista erektioista! :)

Vierailija
6/20 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vasemmistolainen eikä oikeistolainen, vaan suoraan eteen, alas ei saa katsoa.

Vierailija
7/20 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierosti vasemmistolainen... Pää pystyssä mennään kuitenkin :)

Vierailija
8/20 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaartaa oikealle, seisoessa sekä roikkuessa. Olen hakannut hanskaan vasurilla 40 vuotta ja yleensä hakkaan sinne oikealle päin, sen vuoksi varmasti sinnepäin taipuukin.

Vierailija
9/20 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaspäin kaartuu

Vierailija
10/20 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaartuu loivasti alaspäin kuin banaani. Siitä huolimatta hampaita ei saa käyttää. :P

Vierailija
11/20 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein suoraan ylös.

Hävettää.

Siis tuohan näyttää varmaan ylväälle. Mä oon aina tykänny painovoimaa uhmaavista erektioista! :)

Siis yäk. Suoraan ylöshön jöpöttää vaan pienet ja laihat pippelit. Painovoimaa uhkaava erektio on sellanen suoraan eteenpäin tanakasti pönöttävä härän kulli.

Vierailija
12/20 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän alaspäin mut muuten suoraan. Kokoa on mut oon kateellinen miehille joilla ylöspäin suuntautuva penis

Vierailija
13/20 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein suoraan ylös.

Hävettää.

Siis yäk. Suoraan ylöshön jöpöttää vaan pienet ja laihat pippelit. Painovoimaa uhkaava erektio on sellanen suoraan eteenpäin tanakasti pönöttävä härän kulli.

Yäk vaan itselles. Mä oon nähnyt useammankin ylöspäin sojottavan kullin, eikä ne olleet mitään pieniä. :)

Vierailija
14/20 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä niin väliä mihin suuntaan kaartelee tai sojottelee, kunhan sojottaa! :)

Vierailija
15/20 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tussuun päin mutta ihan liian harvoin.

Vierailija
16/20 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein suoraan ylös.

Hävettää.

Tuohan on just parasta. Vielä jos kivikova erektio, kuten varmasti on, niin aivan ihanaa. Äärimmäinen kiihotus.

Vierailija
17/20 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minulla sojottaa ylöspäin.

Vierailija
18/20 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein suoraan ylös.

Hävettää.

Tämä on totta. Oikeasti iso ei todellakaan sojota ylöspäin, vaan nousee korkeintaan vaakakulmaan. Pienet, alle 15 cm:n elimet saattavat sitten tavoitella taivaita. Siitä taas ei ole mitään hyötyä, kun tositoimissa minipippelin kanssa vain turhaantuu.

Vierailija
19/20 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein suoraan ylös.

Hävettää.

Tämä on totta. Oikeasti iso ei todellakaan sojota ylöspäin, vaan nousee korkeintaan vaakakulmaan. Pienet, alle 15 cm:n elimet saattavat sitten tavoitella taivaita. Siitä taas ei ole mitään hyötyä, kun tositoimissa minipippelin kanssa vain turhaantuu.

Turhautuu kuka turhautuu. Mulle riittää hyvin semmonen keskikokoinen tai pienehkö... Huonoin kokemani isokaluinen joka tuntuu aina olevan vähän liian löysä, ei kovetu kunnolla. Jännä että naiset kehtaa arvostella kalun kokoa...

Vierailija
20/20 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein suoraan ylös.

Hävettää.

Ei kaartuminen tai erektion suunta ole koosta kiinni. Kaartuminen johtuu yleensä peniksen paisuvaiskudosten muodosta ja sojotuksen suunta penistä paikallaan pitävien sidekudosten jäykkyydestä.