Epäilen että lähikauppani kaunis nuori nainen, vuoropäällikkö, on lesbo
Sen vain jotenkin tunnistaa jos nainen ei ole yhtään kiinnostunut, vaikka useamman kerran olemme olleet melko lähesisessäkin kontaktissa.
Kommentit (20)
Onko jotain varmoja merkkejä mistä tällaisen tunnistaa. Nainen on noin 25-vuotias, hoikka, pitkät tummat hiukset, silmälasit.
Vierailija kirjoitti:
Onko jotain varmoja merkkejä mistä tällaisen tunnistaa. Nainen on noin 25-vuotias, hoikka, pitkät tummat hiukset, silmälasit.
Ei ole, ellet ole nainen. Sitten voisit yrittää jotain silmäpeliä ja katsoa toimiiko. Sitä olen itse harjoittanut puolisen vuotta lähikaupan kauniin kassaneidin kanssa. Ei se tietenkään todista, että hän on lesbo, mutta sellaiset vibat tulee siitä flirtistä!
Miksi muuten haluat niin kovasti tietää? Miten se sinun elämääsi vaikuttaa, onko hän lesbo? Vaikka olisikin hetero, ei selkeästi ole kiinnostunut sinusta.
tutka22 kirjoitti:
Itiksen prismassa on useampi lepakko.
Millä perusteella?
Luulen että tämä nainen olisi kiinnostunut minusta jos olisi hetero.Siksi epäilen lesboksi kun mitään aloitetta naisen puolesta ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tämä nainen olisi kiinnostunut minusta jos olisi hetero.Siksi epäilen lesboksi kun mitään aloitetta naisen puolesta ole tapahtunut.
Varma tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Kuvailit juuri ystäväni, joka on lesbo. Tämänkin siis pakko olla. Yleinen lesbo-look.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailit juuri ystäväni, joka on lesbo. Tämänkin siis pakko olla. Yleinen lesbo-look.
Käyttääkö myös kirkkaanpunaista huulipunaa?
Oman lähikauppani nuori ja näpsä myyjätär vaihtoi sukupuolta kokonaan. Nykyisin möreä köriläs.
Öh...? Eli on pakko olla lesbo jos ei ole sinusta kiinnostunut?
...no ainakin sulla on itsetunto kohdallaan. Muusta en ole ihan varma.
Vierailija kirjoitti:
Sen vain jotenkin tunnistaa jos nainen ei ole yhtään kiinnostunut, vaikka useamman kerran olemme olleet melko lähesisessäkin kontaktissa.
niin. pitäähän sitä joku tekosyy tai selitys keksiä, jos oma charmisi ei purekaan ja nainen ignooraa sut täysin
No kyllä nyt jostain sellaisia fiboja aina aistii naisesta jos nainen on miehistä kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö myös kirkkaanpunaista huulipunaa?
Käyttää!
Mun duunipaikalla on niin vastenmielisiä miehiä, että naisetkin kiinnostaa tätä heteronaista seksuaalisesti enemmän. En varmasti flirttaa tai lähetä mitään viboja, kun seksuaalinen kiinnostus näitä miehiä kohtaan on reippaasti miinuksella. Toivottavasti luulevat lesboksi :-)
Linkitä pöytäkirja palstalle, kun tutkinta on suoritettu loppuun.
Jep eli näyttää että meilläpä on sama nainen tässä kyseessä. Case closed.
Annas kun arvaan, ap on "charmikas ja karismaattinen" setämies? :)
Tai oikeastaan vielä suuremmat panokset laitan ihan trollisedälle. ;)
En ole setämies. Olen tätä kyseistä naista hippusen vanhempi mutta en oleellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos näkee sen nuolevan pillua, niin se on aika selkeä merkki.
Itiksen prismassa on useampi lepakko.