Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sinulla oli naisten eniten haluama mies (tapailit / seurustelit / avoliitto yms) ja miksi et pystynyt pitämään häntä?

Vierailija
27.02.2017 |

Jotkut miehet vain ovat naisten suosikkeja, moni haluaisi ja kaverit kateellisia.

Kerro milloin sinulla oli mies jota muut naiset halusivat ja ottajia olisi ollut eniten tai jos mies on edelleen kanssasi niin minkä ikäisenä miehesi oli naisten keskuudessa halutuin.

Jos et ole enää miehen kanssa mitä teit väärin tai jätit tekemättä kun et pystynyt miestä pitämään?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä, tatuoitu lihaksikas urheilija jännis ;) hänellä oli niin paljon muitakin naisia että jättäydyin ihan suosiolla tuosta kuviosta.

Vierailija
22/28 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana ja superkomea lääkäri. Tulemme aina olemaan yhdessä ❤🍻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17 kun tapasin 20 vuotiaan playerin. Se ei ollut seurustellut kuukautta pidempään kenenkään kanssa ja jatkuvasti sitä tultiin iskemään kun jossain käytiin. Moni sen eksistä oli mulle tosi törkeitä varsinkin kun se kosi mua. Me muutettiin yhteen ja kaikki oli hetken kovasti. Mies joka ei koskaan halunnut vakiintua ja ei koskaan ollut mustasukkainen muuttuikin mun kanssa ihan erilaiseksi. Mustasukkaisuus meni vaan yli ja näkyi lopulta mustelmina ympäri kehoani. Olin 20 kun jätin hänet. Edelleen hänellä riittää naisia joka sormelle, pidempiä suhteitakin on nyt ollut. Käsittääkseni olen ainoa, joka on joutunut kärsimään siitä hänen toisesta puolestaan.

N27

Vierailija
24/28 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus 25-vuotiaana seurustelin aikani huippukomean miehen kanssa. Tutustuimme yhteisen ystävän järjestämien sokkotreffien kautta. Hän oli siis niin komea, että jotkut jäivät suu auki tuijottamaan, eikä saanut missään olla rauhassa. Avoimesti tultiin iskemään, vaikka olin seurassa - mutta ei sillä, niin minuakin.

Kyllästyin. Ei sovittu luonteen puolesta eikä seksuaalisesti yhteen. Hänellä ei ollut huumorintajua, joka on minulle hyvin tärkeä ominaisuus kumppanissa. Lisäksi hän oli seksuaalisesti hyvin estynyt, ja minä taas ihan toisesta ääripäästä. Ei ollut mitään yhteisiä keskustelunaiheita, eikä edes seksi sujunut, joten mitäpä siinä sitten. On jotenkin perustavanlaatuisesti väärin, että henkeäsalpaavan upea adonis ei koe seksiä tärkeänä, tai ehkä jopa pelkää sitä.

On edelleen (yli 10 vuotta myöhemmin) hyvin komea, mutta sinkku yhä.

Etenkin nuoret todella kauniit naiset ottavat itselleen helposti miehen joka on kaunis, mutta joka on seksuaalisesti haluton, koska liikaa naishormonia tai todellisuudessa homo. Sitten itseunto murskaantuu kun mies ei halua naista.

Jaa? Enpä häntä nyt kauniiksi sanoisi, samalla tavalla komea kuin esimerkiksi Jason Momoa. Melkein yhtä isokin, siis lihaksikas. Minä lähinnä turhauduin siihen, että minua olisi haluttanut pirusti, mutta en saanut. Ei se itsetuntoon vaikuttanut, aiheutti lähinnä tosiaan seksuaalista turhautumista. En koskaan olettanut sen johtuvan minusta, eikä ilmeisesti johtunutkaan, mitä olen hänen muiden entisten kumppaniensa kanssa jutellut.

Vierailija
25/28 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin jäätävän komeaa jääkiekkoilijaa, mutta hän ei halunnut seksiä. Asuimme eri kaupungeissa ja tavatessamme harrastimme 2min. pikapanon, muuten ei mitään. Jätkä halusi istua eri puolella huonetta ja hengata kavereidensa kanssa. Instagramissa on tuhansia seuraajia. Päätimme lähteä eri teille muutaman eri kerran, mutta lopulta minä tein lopullisen päätöksen. Sitten tuli paskaviestiä öisin, kuinka olin käyttänyt häntä hyväkseen...

Vierailija
26/28 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 25v mulla oli oikeen unelmamies, komea, haluttu, hauska jne. Viinalle en sitten pärjännyt kisassa.

Vierailija
27/28 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin hyvän tyypin ja hyvän ihmisen, kun olimme monet eronneet. Hänellä olisi ollut paljon hyviä naisia ottajina ja useampi ilmeisesti pahoitti mielensä ymmärrettyään mieheni ystävällisyyden enempänä, miksi se oli tarkoitettu. Mies ei ole varsinaisesti mikään adonis, vaan pikkuisen pullea nallekarhu. Hänen kanssaan on turvallista ja romanttista. Ja hirveän hauskaa. Ollaan edelleen yhdessä. Mitään hirveitä vastoinkäymisiä ei ole ollut.

Vierailija
28/28 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa. Pitkä, komea ja hyväkroppainen. Ainoa koulun pojista, jolla oli jo ajokortti ja auto. Suhde päättyi lukion jälkeen, kun rakastuin jännämieheen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän