Mulla menee nyt elämä tosi kurjasti. Lohduttakaa kiitos.
Ensinnäkin multa hajosi viime viikollla jääkaappi (ruuat on parvekkeella) ja nyt äsken vissiin kosahti telkkari. Vakuutus ei korvaa vanhoja vehkeitä. Lisäksi tänään pilkkireissulla putosin pieneen avantoon ja nuotiomakkaraa paistaessa paloi rukkanen. Rahaahan mulla ei tietty ole nimeksikään ja nyt tekis mieli vetää perseet, kun ahistaa niin. 😣
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Asutko vuokralla? Silloin vuokranantajan on hommattava jääkaappi. Jos oma niin kattele nettikirppareilta käytettyä. Tai jos sun lähellä.on joku kontti tvs kirppari.
Telkkaria ilman pärjäät, mutta joskus niitä vanhoja kuvaputkia lahjoitetaankin pois. Sossuun kannattaa uskaltautua, kun apua tarvii. Tsemppiä.jatkoon, selviät kyllä
Ensinnäkin - paljon kiitoksia kaikille kommenteista 😊
Asun siis onnekseni/epäonnekseni omistusasunnossa. Telkkaria ilman tosiaankiin (ja näköjään) pärjää.
Kyllä minä kumminkin pärjään! Kiitos teille kaikille. Tämäkin auttoi, kun avautui keskustelupalstalle ja ihmiset tsemppasi.
Hyvinhän sun asiat on. Sulla on sentään oma asunto, parveke ja toinen rukkanen:)
Asutko vuokralla? Silloin vuokranantajan on hommattava jääkaappi. Jos oma niin kattele nettikirppareilta käytettyä. Tai jos sun lähellä.on joku kontti tvs kirppari.
Telkkaria ilman pärjäät, mutta joskus niitä vanhoja kuvaputkia lahjoitetaankin pois. Sossuun kannattaa uskaltautua, kun apua tarvii. Tsemppiä.jatkoon, selviät kyllä