Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AVn jankkaajat

Vierailija
27.02.2017 |

Täällä kuulee monenlaista fetissiä: Yks jankkaa Kången repuista, yks jännämiehistä, yks pieruista, yks keski-ikäinen haikailee kokoajan 20-vuotias naista itselleen.... ja tosi moni tekee provoja pettämisistä... on tämä kans palsta...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit vielä sinäkin oot täällä (ja minä!)...

Vierailija
2/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää ne, jotka valittaa jankkaajista ja jankkaamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdettähän tämä on. Hirveän hankala keksiä jatkuvasti uusia provoja. 

Vierailija
4/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa niistä on oikeasti ihan hauskoja, osassa taas ei ole järjen hiventäkään.

Vierailija
5/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän täällä ole korkeintaan pari jankkaajaa jotka ovatkin sitten vastuussa 95% jankkausketjuista.

Vierailija
6/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jank jank

7/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vihaan Kånkeneita ihan aidosti, en jankkaa.

Uliulilassukka on ihan hauskakin välillä, mutta kieltämättä osalla on vaan levy jäänyt päälle. Esim. tämä "20-vuotias nainen ei ole valmis seksiin" -jankkaaja jolla on monta aloitusta päivässä. Tosi väsynyttä jo.

Lassukkamies sentään yrittää! :D

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
8/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suurin suosikki tällä palstalla on; jankuti jankuti vänk vänk miesvihakiima vänk vänk. Minne tämän lauseen hokija on kadonnut?

Vierailija
9/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottatko tältä palstain sitten jotain muuta kuin (keskimäärin heikkoja) provoja?

Vierailija
10/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä arvostaisinko vai ärsyyntyisinkö nainen avaa haaransa -jankkaajasta. Toisaalta aika hieno rick roll -henkinen ote jossa haarojen avaaminen putkahtaa yllättäen aiheesta kuin aiheesta keskusteltaessa, toisaalta selkeästi kyseessä klassinen yhdestä ilmaisusta/mielikuvasta innostunut henkilö jonka suosikkisanaparista muut ei vaan saa sitä samaa irti kuin hän. HAAROJEN AVAAMINEN on esim. mulle ihan normaali, arkipäiväinen asia vaikka gynellä tai brassivahauksessa käynnin yhteydessä (no okei brassissa en ehkä niin levittele) mun ja miehen kivasta ja kunnioittavasta arkiseksistä puhumattakaan, en mitenkään pääse mukaan siihen vauhkoontuneeseen kiihkoon missä mokoma asia jotenkin nähdään ultimaattisena alistumisena ja nöyryytyksenä sekä jotenkin sieluun asti päräyttävänä kokemuksena.

Vierailija
11/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten täällä on järkyttävän ilkeitä ihmisiä. Somessa voi näköjään olla juuri niin v-mäinen kuin haluaa. Mitäköhän näiden v-joiden päässä liikkuu? Luultavasti ei mitään, on vaan pakko päästä purkamaan omaa pahaa oloaan. Sinäkin joka alapeukutat tai vastaat v-tuillen tähän viestiin, me tiedetään, että sulla on paha olla. Halaus :).

Vierailija
12/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minä ihmettelen niitä, jotka kerta toisensa jälkeen vastaavat tuohon 20-v nainen 30-v mies -aloitukseen. Tai siihen Kånkeniin. Miksi? Kunnon ikuisuusaiheisiin (pettäminen, tasoteoriat, jännämies jne) minäkin lähden helposti, mutta näitä en tajua.

Vierailija
13/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei kouluratsusta näytetä teeveessä. Siinä on aihe, josta voisi jankata palstalla ikuisesti jos näkyvyys olisi suurempi.