Miksi Antti Tuisku tekee nykyään ihan läppämusiikkia?
Tämä uusi biisi "Rahan takii" on ainakin ihan läppä. Hohhoijaa
Kommentit (11)
Läppämusiikkia? Tarkoittaako se saksofonin soittoa, sitähän soitetaan niitä läppiä avaamalla ja sulkemalla?
Suunta muuttui Peto on irti -vaiheessa. Onhan nuo uudet biisit aika läppää vaan.
Koska tämä läppämusiikki jostain syystä menestyy Suomessa. Samaan kastiin kuuluu esim. Petri Nygård.
Viimeisimmät biisit Mä hiihdän ja Rahan takii ovat törkeitä plagiaatteja joihin on Jurek lisännyt konetaustan. Anttihan ei itse tee mitään biisiensä eteen kuin laulaa.
Jurek on kyllä sellainen plagioija, että itseä ainakin alkanut ärsyttää ihan suunnattomasti. Esim uusimmalla Tuiskun levyllä "Mistä minä tiedän" on plagioitu BEHM:in sävellystä Solmussa -biisistä 😤
Nykyään musiikin laadulla ei ole niinkään väliä, vaan ainoastaan sillä että saa näkyvyyttä mediassa.
Onkohan Anttikin kumartanut oikeaan suuntaan? http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.com/2016/01/suomalainen-musi…
On huomannut että idiootteihin faneihin uppoaa ihan mikä vaan. Testailee kuinka pitkälle / mauttomuuksiin voi mennä. Ja tosiaan, näkyvyydellä on väliä, ei musiikin laadulla.
tietääkö kukaan mistä tuo saksofoni pätkäalussa on .jostain 80 -90 luvun tosi hyvästä saundi mutta ei saa päähän mistä se on .mutta huippu .uppoo sieluun asti ja hyvät sanatkin on.jää korvamadoksi soimaan mistä minä tiedän .
Tuiskun musa = keskinkertaista musiikkia keskinkertaisen laulajan esittämänä. Lampaat tykkää, bää bää bää.
Eihän Antilla oo yhtäkään hyvää, ihan yksin tehtyä, omaa biisiä!