Miksei suuseksistä saa aihe vapaalla puhua?
Kommentit (12)
Mode imee munaa, vaikkei ole pääsiäinen.
Yäks, likainen ällömuna suussa: http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2016022621179117_se.shtml
Niin meni pois. Olisi ollut tärkeä aihe.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi että tällä on oma alue seksiaiheisille aloituksille. Villi arvaus.
Löydätkö?
Ihmettelin kans mihin mun aloitukseni häipyi..
Mä ihmettelin kans ja piti käydä tsekkaan siirrettiinkö seksipuolelle, mutta ei. Ei ollut sielläkään, joten poistettiin vain.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelin kans ja piti käydä tsekkaan siirrettiinkö seksipuolelle, mutta ei. Ei ollut sielläkään, joten poistettiin vain.
Mä en vieläkään löydä koko seksipuolta. :D Onko mun koneessa joku blokki päällä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löydätkö?
8 oli löytäny. Pyydä siltä linkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vieläkään löydä koko seksipuolta. :D Onko mun koneessa joku blokki päällä. ;)
Sä et vaan osaa. Mobiililaitteella: vastauslaatikon alla on kohta alueet, klikkaa valikko esiin, ihan alhaalla on (toka alin, nimet-osan yläpuolella).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta valikosta, taitaa olla toiseksi viimeisenä. Tosin, oletko sä kännykällä? En muista miten mobiilissa näkyy.