Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin äsken kunnolla peiliin ja kauhistuin miten sairaus on muuttanut ulkonäköni :(

Vierailija
27.02.2017 |

Vielä 2 vuotta sitten ihoni oli kuulas, hiukset suht paksut ja hyvässä kunnossa, timmi hoikka kroppa, silmät loisti valoa.

Kun taas nyt, ihoni on todella vaalea ja silmänaluset on ihan tummat, hiukset on enää ohuet liirut täynnä kaksihaaraisia. Olen melkein luuranko ja se vähä mitä minulla on, on roikkuvaa..

Ikää vasta 24 vuotta :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sairaus? Säästääksesi itseäsi, älä kato peiliin.

Vierailija
2/6 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sairaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 eri autoimmuunisairautta, ei todellakaan mitään kuolemaan johtavaa, mutta olon on kyllä vetänyt heikoksi. Ap

Vierailija
4/6 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 eri autoimmuunisairautta, ei todellakaan mitään kuolemaan johtavaa, mutta olon on kyllä vetänyt heikoksi. Ap

Olen pahoillani. Koita olla itsellesi armollisempi, jooko? Sairaus tulee jos on tullakseen ja silloin täytyy ajatella, ettei se ulkoinen kuori ole se tärkein. Toki se vetää mielen matalaksi kun peilistä katsoo eri ihminen kuin terveenä olisi. Itse menetin juuri läheisen syövälle, ei hänkään enää itsetään näyttänyt. Näivettynyt ja ulospäin näki, että tekee kipeää. En halua väheksyä sairauttasi, siitä ei ole kyse. En vertaa tilannettasi syöpään. Itselläni on myös sairaus, joka vaikuttaa ulkonäköön. Meidän pitää nyt pärjätä niillä korteilla, jotka on jaettu. Tsemppiä, ap.

Vierailija
5/6 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama.

Sairaus on tosin masennus. Myös kilpirauhasarvoni ovat juuri ja juuri viiterajalla joten vajaatoiminnan oireitakin on. Kropassakin on turvotusta.

Kasvot ovat turvonneet, kalpeat ja pöhöttyneet, vaikka olen hoikahko. Hiukset ohentuneet, kuivuneet ja hapsuuntuneet.

Tämä myös lisää alakuloani ja epätoivoani vaikka näiden syykin on sama.

Vierailija
6/6 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä <3 Täytyy tosiaan oppia hyväksymään nämä muutokset ja tilanteet.. voisi asiat paljon paremminkin olla.. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi