Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi porkkanajauheliha

Vierailija
27.02.2017 |

Onko joku testannut tuota? Mainoksia tulee jatkuvasti ja kiinnostuin siitä onko siinä mitään ideaa. Pelastaako se arjen ja maistuu taivaalliselta? Ei tule itse testattua koska eläinperäisiä tuotteita käytä, mutta haluaisin tietää onko tämä seuraava suuri innovaatio vai poistuuko kaupoista hiljalleen.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa... "Ei tule itse testattua koska eläinperäisiä tuotteita käytä". Taidat olla kilpailevan firman edustaja.

Vierailija
2/44 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku testannut tuota? Mainoksia tulee jatkuvasti ja kiinnostuin siitä onko siinä mitään ideaa. Pelastaako se arjen ja maistuu taivaalliselta? Ei tule itse testattua koska eläinperäisiä tuotteita käytä, mutta haluaisin tietää onko tämä seuraava suuri innovaatio vai poistuuko kaupoista hiljalleen.

kallis kilohinta porkkanalla ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän poistu piakkoin vähin äänin.

Siinä on pelkästään porsaan jauhelihaa (paskinta jauhelihaa mitä on) 300g ja porkkanaa 100g, rasia maksaa reilu 3e. Joten kallista on!

Vierailija
4/44 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo testannut. Mulle tulee mieleen kuluttajan silmään kuseminen. Halvempi kai tehdä kun normijauhelija (lihan ja porkkanan hinta on aika erilainen) ja varmaan maksaa enemmän? Meidän kaupassa ei ole näkynyt niin en tiedä hintaa.

Vierailija
5/44 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistoin, karmeaa! Samaa kuin kalaa olis jatkettu levällä :(

Vierailija
6/44 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi tuollainen sotku on epäterveellistä.

Vierailija
7/44 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksia olen nähnyt ja mielestäni älyttömin innovaatio aikoihin, selkeästi koettaa ratsastaa näiden nyhtökaurojen vanavedessä...Ei kiinnosta kasvissyöjiä, sekasyöjä osaa hakea sen porkkanapussin tavallisen jauhelihan lisäksi ja megalihansyöjä ei sitä porkkanaa lautaselleen halua.

Minkätyyppiselle kuluttajalle tuota on mahdettu ajatella?

Vierailija
8/44 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainoksia olen nähnyt ja mielestäni älyttömin innovaatio aikoihin, selkeästi koettaa ratsastaa näiden nyhtökaurojen vanavedessä...Ei kiinnosta kasvissyöjiä, sekasyöjä osaa hakea sen porkkanapussin tavallisen jauhelihan lisäksi ja megalihansyöjä ei sitä porkkanaa lautaselleen halua.

Minkätyyppiselle kuluttajalle tuota on mahdettu ajatella?

Tyhmille

Vierailija
9/44 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös miettinyt että millaiselle ihmiselle tuo on suunnattu?

Vierailija
10/44 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on pelkästään porsaan jauhelihaa (paskinta jauhelihaa mitä on) 300g ja porkkanaa 100g, rasia maksaa reilu 3e. Joten kallista on!

Anteeksi uteliaisuuteni, mutta miksi niin vihamielinen kanta porsaan jauhelihaa kohtaan?

Vierailija
11/44 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin testimielessä viikkoja sitten paketin, kun näin tarjouksessa 1,99€. Tein lasagnen siitä ja hyvää oli, en huomannut makueroa tavalliseen lasagneen, johon laitan 10% naudanjauhelihaa. Muuten en ostaisi, mutta jos tuolla hinnalla tarjouksesta saa niin saatan ostaa uudelleenkin.

Vierailija
12/44 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi uteliaisuuteni, mutta miksi niin vihamielinen kanta porsaan jauhelihaa kohtaan?

Oletko maistanut sitä? Ei ole mikään makunautinto.

Vierailija
13/44 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin testimielessä viikkoja sitten paketin, kun näin tarjouksessa 1,99€. Tein lasagnen siitä ja hyvää oli, en huomannut makueroa tavalliseen lasagneen, johon laitan 10% naudanjauhelihaa. Muuten en ostaisi, mutta jos tuolla hinnalla tarjouksesta saa niin saatan ostaa uudelleenkin.

Ei kovinkaan edullinen tarjous.

Vierailija
14/44 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo oli hieman agressiivisesti ilmaistu.

Lähinnä tarkoitin että porsaan jauheliha on halvinta jauhelihaa(eikä kyllä minun mielestäni hyvää), mutta kun se pistetään porkkanan kanssa samaan rasiaan, niin hinta nousee pilviin.

Vierailija
15/44 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuttomille tarkoitettu tuote, jonka tyyppisiä on nykyään paljon kaupoissa; sekoitetaan yhteen kahta raaka-ainetta, usein toinen selvästi halvempaa, ja sitten pompsautetaan kilohintaa kunnolla ylöspäin. On ilmeisesti paljonkin ihmisiä, jotka tarvitsevat valmiiksi sekoitettuna kanelia ja sokeria tai kermaa ja pippuria tms. Eihän nyt kukaan jaksa herranjesta laittaa pippuria ruokaan ihan muuten vain. Uusimpia sekoituksia taivat olla popon lisäksi valmiiksi sekoitetut riisi ja linssit yms. Näin on kivasti saatu näiden raaka-aineiden hinta taivaisiin. Riisihän on liki ilmaista ja linssejäkin saa muutamalla eurolla kilo, mutta kun ostat ne valmiina sekoituksena, maksat lähes kahdeksan euroa kilolta. Onko niin vaikeaa lisätä ruokaan riisiä ja linssejä kahdesta eri paketista?

En todellakaan ole popoa ostamassa, koska en ole hölmö. Sen sijaan aion edelleen jatkaa porkkanaraasteen tai -soseen lisäämistä jauheliharuokiin ihan kuten olen tehnyt jo kymmeniä vuosia. Siihen ei mitään popoja tarvita.

Vierailija
16/44 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa vielä sellaisen jauhelihan, missä on myös sipuli, tomaattipyre ja mausteet mukana. Vain vettä lisäämällä saisi jauhelihakastikkeen.

Vierailija
17/44 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo lähes 20 vuotta sitten ylä-asteen kotitaloustunnilla opetettiin jatkamaan jauhelihaa porkkanaraasteella. En tiedä tämän uutuuden hintaa, tuskin yhtä alhaalla kuin porkkanoiden ja tavallisen jauhelihan.

Vierailija
18/44 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka syövät vihanneksia ja kasviksia vähiten, niin tuollaisia varten tuo olisi kiva tuote. Tosin vähävaraiset epäterveellisesti syövät ihmiset ostavat sitä missä on matalin kilohinta. Varmaan tuosta syystä maistetut lihat menevät kaupaksi. Jos halutaat että epäterveelliseti syövät ihmiset tuota ostaisivat, niin tuon pitäisi olla tavallista jauhelihaa halvempaa.

Vierailija
19/44 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa... "Ei tule itse testattua koska eläinperäisiä tuotteita käytä". Taidat olla kilpailevan firman edustaja.

En ole kilpailevan firman edustaja. Olen 21-vuotias vegaani jolla ei ole parempaakaan tekemistä kuin miettiä kenelle tuo on tarkoitettu ja miksi joku ei vaan itse lisää porkkanaa jauhelihansa sekaan.

Vierailija
20/44 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo oli hieman agressiivisesti ilmaistu.

Lähinnä tarkoitin että porsaan jauheliha on halvinta jauhelihaa(eikä kyllä minun mielestäni hyvää), mutta kun se pistetään porkkanan kanssa samaan rasiaan, niin hinta nousee pilviin.

Ei halpa tarkoita automaattisesti huonoa. Possun jauhista hirven jauhiksen sekaan ja maukkaita pullia ja murekkeita tulee. Sinne porkkanoita tartte tunkea. Porkkanat sitten erikseen raasteena lautasen reunalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi