Tuntuuko pienirintaisesta naisesta pahalta, jos hän saa tietää miehensä olevan tissimies?
Ja nimenomaan isoihin kannuihin mieltynyt tissimies.
Kommentit (43)
Ihmettelisin kyllä miksi mies olisi minut sitten valinnut, tyhmähän tuo olisi. Mutta mun mies on kyllä pyllymies ja pyllyä mulla on.
Ihmetyttää, miksi mies päätynyt yhteen naisen kanssa, joka ei miellytä.
Eipä voi tuollaisia miettiä kun miestä ei ole koskaan ollutkaan...
Samaa ihmettelen kuin edelliset eli miksi tissimies olisi pienitissisen naisen kanssa. Itselleenhän hän siinä hallaa tekisi. Sama kuin isosta munasta tykkäävä nainen tyytyisi pieneen tai keskinkertaiseen.
Tissimies hyvinkin, isommat kuin mulla. :)
Ihan takuulla tuntuu pahalta. Turha enää jatkaa suhdetta jos toista ei toinen miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, miksi mies päätynyt yhteen naisen kanssa, joka ei miellytä.
Jos naisessa on muuta hyvää esim luonne tmv.
Varmaan samalta kuin prinssinnakkisesta, jonka nainen on jättijortikan perään
Tuohan olisi mieheltä vain tapa yrittää lytätä naisen itsetunto, jotta kontrollointi onnistuisi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan olisi mieheltä vain tapa yrittää lytätä naisen itsetunto, jotta kontrollointi onnistuisi paremmin.
Kiitos tiedosta, alba.
No kyllä se varmaan tuntuu, tai ainakin varmaan joskus käy mielessä, että riittääkö sellaisena hänelle. Että kuolaako se aina isotissisten perään, vaikka minä olisin muuten miten ihana tahansa mutta pienirintainen.
Mun mies on tissimies, tykkää kyllä kaiken kokoisista, mutta isot on mieluisimmat ja esim. hänen exällään on ollut megalollot luonnostaan, joita on jopa pienennyttänyt. Kyllä mä joskus mietin, että kaipaako se niitä exänsä hinkkejä, kun mulla on "vaan" A/B-kuppi. Muutenkin olen ihan erilainen, kuin tämä entinen, joten kai hän sitten halusi jotain ihan erilaista, vaikka hänellä joku tietyntyyppinen nainen olisi sellainen ihanne, (blondi isotissinen) kun itse olen tumma, peppupainotteinen, pienehköillä rinnoilla. En siis koe itseäni mitenkään huonommaksi, mutta olen kyllä miettinyt asiaa.
Ei tunnu. Mun mies sanoi suhteemme alussa olevansa tissimies ja oletin että omat rintani eivät kelpaisi. Mutta väärässä olin, hän haluaa kosketella ja nuolla niitä niin usein että joskus meinaa mennä yli... On ihan hulluna rintoihini ja pitää minua maailman seksikkäimpänä.
t. 80 A
Joo, olen isorintainen ja luulin, että ex-miehelleni sopi tämä hyvin. Kunnes meillä oli yökylässä pariskunta, jonka naisosapuolella oli pienet rinnat. Sitten mun mies sano mun ja tän naisen kuullen, että isot rinnat ei oo mistään kotoisin. Sain myöhemmin selville, että tää nainen oli jo aiemmin yrittänyt iskeä mun miestä. Eipä kuulunut enää montaa kuukautta tämä pariskunta meidän tuttavapiiriin. Tää nainen haukkui mun vaatteita, oli ylimielinen mua kohtaan, suoraan sanoen sisäisesti ruma. Ja mun ex-mies oli kusipää, kun taas kerran yritti alistaa mua.
Miksi tuntuisi?
Jos henkilö valitsee itselleen kumppanin joka viehättää niin eiköhän ne rinnatkin ole silloin viehättävät. Ei mikään yksittäinen osa ole tee ihmisestä seksikästä tai epäseksikästä.
Jos esim. minusta joku mies on seksikäs niin hänen peniksensäkin on, oli se pieni, keskikokoa tai iso.
Samaten ajattelen että myös miehen mielestä seksikäs ja vetovoimainen nainen on edelleen seksikäs ja vetovoimainen olipa hänellä millaiset rinnat tahansa.
Joten ei minua pelota ettei mieheni pitäisi rinnoistani vaikka ne eivät mitkään isot ja täyteläiset olekaan. Ei hänenkään penis ole mikään jättikokoinen mutta ei se vähennä hänen miehekkyyttä ja vetovoimaisuuttaan. Tunnemme niin vahvaa vetovoimaa toisiamme kohtaan. Minusta mieheni peniskin on juuri täydellinen. Se näyttää ihanalta, tuntuu suussa a pilussa taivaalliselta.
Seksikkyys on kokonaisuus.
Joku katkera naiseton mies taas alapeukuttaa kaikkia viestejä joissa naiset sanoo ettei tunnu pahalta :D Tämän aloituksen pointti kyllä näkyy selvästi...
Ei tollasta kannata kertoa. Tykkään itsekin lihaksikkaista leveäharteisista miehistä, mutta satuin rakastumaan normaalivartaloiseen, aika kapeaharteiseen. En todellakaan ikinä sanoisi tykkääväni muunlaisista, koska en halua satuttaa. Kehun hänen vartaloaan, koska oikeasti aidosti rakastan joka kohtaa hänessä. Mutta jossain baarissa tuskin olisin lähtenyt hänen kanssaan tanssimaan, onneksi tavattiin ja tutustuttiin ihan muissa merkeissä.
Kyllä musta tuntuu pahalta kun mun fuckbuddy panee mua (miksi tekee niin kun olen lauta?) mutta esim instassa tykkäilee vain ja ainoastaan isotissisten naisten kuvista :( Selvästi on tissimies.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä musta tuntuu pahalta kun mun fuckbuddy panee mua (miksi tekee niin kun olen lauta?) mutta esim instassa tykkäilee vain ja ainoastaan isotissisten naisten kuvista :( Selvästi on tissimies.
Parempi pillu pivossa kuin kymmenen instassa.
Voihan miehelläkin olla pieni varustus, ja jokainen nainen pitää isosta varustuksesta, vaikkei sitä ääneen sanoisi. Tuntuuko kevyen varustuksen miehestä siis aina pahalta?
En ota miestä juuri tuollaisen pinnallisuuden vuoksi. Vaikka ei minun ulkonäössäni vikaa ole, mies varmasti löytäisi jotain valittamista.