2 kymppinen poika haukkui mua lauantaina kaupassa läskiksi.
Nuoripari oli ostoksilla, ja en mielestäni ollut heidän tiellään mitenkään. Seisoin sivussa takaviistossa, kun he parveilivat koko hyllyn leveydeltä. Poika loi muhun kihisevän katseen, ja mutisi; "Mee pois siitä läski". Katsoi sitten tyttöystäväänsä, vinkaten muhun päin. Tyttökin kääntyi katsomaan mua. Läski tuntuu olevan nykyään se haukkumasana, jota voi käyttää ihan joka tilanteessa. En ole tietääkseni lihava. Pituutta on 174, joka oli n,10 senttiä enemmän, kun tämän mua hakkuneen poikkiksen tyttiksellä, tai edes hänellä itsellään. Painoa mulla 63 kiloa. Mua haukkuneella oli arviolta 15 kiloa enemmän. Hänen missukkansa oli toki ohut kuin naru. Eli varmaan jotain alta 50 kiloa. Ehkä ylpeili tällä asialla, tai jotain... Mut en voi mitään, kun tosi paha mieli kalvaa aina vaan. Tätähän ne haukkujat tietenkin haluavatkin, mutta en vain saa sitä pois mielestä. 😞 Tuntemattomien ihmisten haukkuminen randomisti kaupassa, on käsittämättömän julmaa käytöstä. Olen 40+ nainen, ja ensimmäisen kerran elämässäni törmään moiseen, että haukutaan oikein tiedostaen, että kuulen sen.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aikuisilla ihmisillä nykyään ihan oikeasti noin pirun huono itsetunto? Ja mamma vielä joukolla yläpeukuttaa. :D Ei mikään ihme, että heidän lapset on loppuun palaneita ennen kun ovat edes aikuisuuden kynnyksellä.
Voimia tämän tragedian käsittelyyn. Kannattaa ottaa selvää mahdollisesta terapiasta ja muista tavoista kehittää itsetuntoaan.
Kyse on käytöstavoista, ei itsetunnosta.
Eli aikuisen ei tarvitse osata vaatia arvoistaa kohtelua ja häntä kohtaan voi käyttäytyä ihan miten tahansta, eikä hänellä ole todellista vastuuta itsestään?
Olisit kiitänyt kassalle, ja sanonut vartijoille että tän näköinen tyyppi laittoi jotain tuolla housujensa sisään, katsokaapa sen kalsareita ja tilanteessa likalle, että "sun ei sitten kannata vahingossakaan lihoa, kun olet ton mäntin kanssa yhdessä, se kun ei idiootin aivoistaan ja käytöstapojen puutteesta eroon pääse. Älä ainakaan ala sille lapsia vääntää "
Mutta ymmärrän että siinä hämmentyy, kun tajuaa, miten vittumaista tekstiä ihan tuntemattomat ihmiset katsovat asiakseen nykyään suustansa päästellä ilman suodatinta. Yleensä näillä on ikää on jotain välillä 16-25 v ja mallia kukkakeppi ilman lihaksia. Ei ole kasvatettu.
Vierailija kirjoitti:
Olet sen verran pitkä nainen, että olisit voinut täräyttää kyynärpäälläsi sen klopin leukaan.
Ei kannata lähteä tuolle linjalle ellei ole valmis ottamaan turpaan.
Pojalla itsellään huono päivä. Tuskin mitään tekemistä sinun kanssasi, ei kannata ottaa henkilökohtaisesti.
Häpeäisin kyllä silmät päästäni jos oma poikaystäväni käyttäytyisi noin huonosti.
Mä olisin sanonut kanssa jotain:" Anteeksi pätkä, tai "anteeksi, en huomannut, kun olet noin lyhyt". Tietysti ne oikeat sanat tulevat mieleen vasta jälkeenpäin. Tuo pätkä voisi oikeastaan hyvin haukkuville miespuolisille sopia, kun niillä tuntuu se pituus olevan yhtä kipeä asia, kuin mahdollinen ylipaino naisille, siis olipa ne pätkiä tai olipa haukuttu lihava tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Nuoripari oli ostoksilla, ja en mielestäni ollut heidän tiellään mitenkään. Seisoin sivussa takaviistossa, kun he parveilivat koko hyllyn leveydeltä. Poika loi muhun kihisevän katseen, ja mutisi; "Mee pois siitä läski". Katsoi sitten tyttöystäväänsä, vinkaten muhun päin. Tyttökin kääntyi katsomaan mua. Läski tuntuu olevan nykyään se haukkumasana, jota voi käyttää ihan joka tilanteessa. En ole tietääkseni lihava. Pituutta on 174, joka oli n,10 senttiä enemmän, kun tämän mua hakkuneen poikkiksen tyttiksellä, tai edes hänellä itsellään. Painoa mulla 63 kiloa. Mua haukkuneella oli arviolta 15 kiloa enemmän. Hänen missukkansa oli toki ohut kuin naru. Eli varmaan jotain alta 50 kiloa. Ehkä ylpeili tällä asialla, tai jotain... Mut en voi mitään, kun tosi paha mieli kalvaa aina vaan. Tätähän ne haukkujat tietenkin haluavatkin, mutta en vain saa sitä pois mielestä. 😞 Tuntemattomien ihmisten haukkuminen randomisti kaupassa, on käsittämättömän julmaa käytöstä. Olen 40+ nainen, ja ensimmäisen kerran elämässäni törmään moiseen, että haukutaan oikein tiedostaen, että kuulen sen.
Oikeasti: tuollaiset kannattaa laskea heti ulos toisesta korvasta! Nykyään on niin paljon ajattelemattomia moukkia, ja jos heistä mielensä pahoittaa, saa olla jatkuvasti huonolla fiiliksellä :) Eli ei kantsi!
Sä et todellakaan ole mikään lihava. Toi jätkä oli vaan totaali mulkku ja varmaan kateellinen sun pituudestas. Tossa tilanteessa sulla ois kyllä ihan oikeutettua sanoa jotain takaisin tai vain jäädä seisomaan siihen ihan vain vittuillakses.
Itelle kävi tällainen tapaus, että olisiko hädintuskin 12 vuotiaat pojat huorittelivat rumaksi huoraksi kun kävelin ohi :D kasvatus mennyt putkeen.
ei kannata aina olla niin dramaattinen. tuskin se haukkui. taisi ennemmin todeta vain tosi asian?
Apua, nyt ap tarvitsee terapiaa!
Ei tuollaista pidä jäädä miettimään yhtä sekuntia enempää!